Forum

Topic: black ops 2

Anoniem's avatar

ik heb laatst black ops 2 voor een prikkie gekocht
maar op de een of andere manier is de lag echt belachelijk erg
en de spelers met tranzit doen nooit ready up.
ben ik de enige die bo2 spelen onmogelijk vind hierdoor ?
wat is dit voor gelul nou ? je zou verwachten dat ze de matchmaking en de lag inmiddels wel gefikst hadden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Heb je de texture pack al geïnstalleerd?

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    texture pack ?

  3. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=9uqeNr80SJg

    Dit zal het oplossen, succes en veel plezier er nog mee!

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    hij begon meteen raar te doen na de texture pack, de beelverhouding veranderde heel raar.
    dat het net niet meer op mijn scherm paste. wat de vak!!!!!

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nu is het altijd zo dat de “oudere” Call of Duties op een gegeven moment steeds minder worden (meer lag, connectie issues enzo). Maar voor je beeld problemen kan je het beste even de instellingen opnieuw instellen. Misschien dat de verhoudingen zijn omgegooid. Het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor soort scherm je speelt. Mijn tv is net niet helemaal breedbeeld, waardoor de randen soms worden afgesneden.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Kan je zeggen dat ik nauwelijks tot niet lag met black ops 2 en dat speel ik alleen maar.

  7. 4299 XP
    Peter01's avatar

    eej jongens bedankt voor de hulp, maar ik was er al achter wat het was.
    ik had de instellingen van mijn tv op auto-fill gezet. en daarom deed ie raar

  8. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    eej jongens bedankt voor de hulp, maar ik was er al achter wat het was.
    ik had de instellingen van mijn tv op auto-fill gezet. en daarom deed ie raar

    Is de lag nu ook verholpen?

  9. 4299 XP
    Peter01's avatar

    nee. het is die rubberband lag bullshit waar je in elke cod last van heb. (ik weet nie hoe het zit op de next gen)