Forum

Topic: Datell Wireless Headset werkt niet!!!!! pleaze HeLp:(

Anoniem's avatar

hallo

ik heb gister een Datel wireless headset aangeschaft ( die van 30,00 euries )
en hij werkt niet! in een chat sessie hoor ik nix en kan ik niet prate tijdens een game niet en ik heb hem gewoon volgens de instruction manual geinstalleerd 2x zelfs wat doe ik fout?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Hij is in ieder geval compatible met de PS3, als ik ‘Datel wireless headset ps3’ intik krijg ik heel veel resultaten en wordt er gezegt dat hij uitermate geschikt is voor de PS3. Misschien is hij defect?

  2. 454 XP
    arwin1993's avatar

    heb je in de chatroom microfoon wel aangezet?

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    En hij is correct gepaired e.d.?

  4. 3 XP
    knakkerr's avatar

    mic aangezet gedaan hij is niet defect maar wat word bedoeld metcorrect gepaired?

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    kan je als je in randapparatuur/audio gebeuren / wel jezelf horen en connecten?

  6. 3 XP
    knakkerr's avatar

    kan je als je in randapparatuur/audio gebeuren / wel jezelf horen en connecten?

    jup en ik ben er zojuist achter gekomen dat ik wel andere spelers hoor tijdens battlefield

  7. 1 XP
    HONDT's avatar

    ik heb het zelfde probleem met mijn sony headset voor ps3… ik heb hem correct gepaird en zo maar als ik een game in ga en online ga dan hoor ik niks en kan ik niks zeggen… kan iemand mij helpen?

  8. 8815 XP
    7th-son's avatar

    misschien iets in de game zelf instellen?
    en misschien dat je het geluid van je headset op je tv hebt ingesteld ipv je headset zelf
    (dit kun je veranderen bij instellingen op je ps3)

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Je moet de headset eerst regristeren op de PS3 en vervolgens moet je hem ook nog pairen (verbinden). Vaak gaat dit laatste niet automatisch. Check ook ff al je instellingen.

    BF: BC doet sowieso best moeilijk met headsets. Kan je in andere spellen wel je mic. gebruiken?

  10. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Je moet het volume op 4 zetten.