Forum

Topic: Het algemene storing topic

Anoniem's avatar

Heb je last om op PSX-Sense te komen?
Is er een andere storing?
En vraag je zelf ook af of je de enige bent?

vraag het hier aan de rest en kom er achter……

Ik heb wil reageren op een bericht op de Front Page. (nieuws bericht Vervolg RDR)
Maar hij zegt dat ik aan het dubbel posten ben!
gek want mijn comment komt niet in de lijst van comments te staan… O__O’

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Handig topic!

  2. 3756 XP
    PBJ85's avatar

    http://i59.tinypic.com/nmktu9.jpg

    iemand heeft per ongeluk alles voor me in het midden gezet 😉

    EDIT: alles staat weer goed!

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    http://i59.tinypic.com/nmktu9.jpg

    iemand heeft per ongeluk alles voor me in het midden gezet 😉

    EDIT: alles staat weer goed!

    Blij dat het weer opgelost is 🙂

  4. 3756 XP
    PBJ85's avatar

    Ja ja…
    ik heb een kleine storing… \ probleem.
    Als ik met mn profiel wil reageren op het nieuws bericht van de HITMAN gameplay… dan post ik NIKS!
    krijg ook geen melding.

    als ik het dus anoniem doe dan kan ik er wel posten!

    op andere berichten kan ik wel normaal posten!

  5. 3756 XP
    PBJ85's avatar

    ja ja daar ben ik weer!

    Mijn notificaties rechts boven in staan nu op 5… klik er op en ik zie GEEN nieuwe reacties.
    De 5 blijft staan… super irritant…
    ook na het opnieuw inloggen blijft de 5 staan.
    Ik gok dat er een foutje zit in het notificatie systeem…

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    ja ja daar ben ik weer!

    Mijn notificaties rechts boven in staan nu op 5… klik er op en ik zie GEEN nieuwe reacties.
    De 5 blijft staan… super irritant…
    ook na het opnieuw inloggen blijft de 5 staan.
    Ik gok dat er een foutje zit in het notificatie systeem…

    Is dit op de Front Page of op het Forum?

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb dit probleem ook. Reactie aan mij gericht op de frontpage. Wanneer ik onder meldingen kijk zie ik wel oude aan mij gerichte reacties. Maar niet de nieuwste, dus ik kan ‘m ook niet wegdrukken.

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb dit probleem ook. Reactie aan mij gericht op de frontpage. Wanneer ik onder meldingen kijk zie ik wel oude aan mij gerichte reacties. Maar niet de nieuwste, dus ik kan ‘m ook niet wegdrukken.

    Ik zie op dit moment 1 ongelezen reactie in dit artikel http://www.psx-sense.nl/203736/gran-turismo-6-wordt-voorzien-van-een-mobiele-app-die-je-banen-laat-bouwen/

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik zie op dit moment 1 ongelezen reactie in dit artikel http://www.psx-sense.nl/203736/gran-turismo-6-wordt-voorzien-van-een-mobiele-app-die-je-banen-laat-bouwen/

    De melding zag ik inderdaad. Alleen verscheen het bericht niet in mijn “Reacties gericht aan” lijst. Met net verscheen die wel.. Kan misschien aan mn browser liggen.

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    De melding zag ik inderdaad. Alleen verscheen het bericht niet in mijn “Reacties gericht aan” lijst. Met net verscheen die wel.. Kan misschien aan mn browser liggen.

    Het probleem is opgelost.

  11. 3756 XP
    PBJ85's avatar

    Toppie thnx!

  12. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik heb last van pop-ups bij het openen van nieuws en forum berichten. Erg irritant!

    PS: zelfs bij het plaatsen van een reactie..

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb de laatste tijd last van een BEHOORLIJK irritante bug. Als ik een reactie heb getypt bij een artikel en ik klik op ‘voeg reactie toe’ dan heb ik af en toe dat mijn reactie gewoon niet op de site verschijnt, waardoor ik alles dus voor niets heb getypt (want ook als ik op ‘vorige’ klik wanneer dit voorkomt is mijn reactie gewoon weg). Vooral met langere reacties is dit enorm irritant.

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    IS dit een comment met links Patrick of meerdere reply’s?

  15. 3756 XP
    PBJ85's avatar

    Heb ik ook. Heb meerdere reply’s in m’n comment op de review van fallout….

    Als ik een link post het zelfde….

  16. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja dat is een failsafe bij teveel links, heb je comment nu geaccepteerd en hij staat online.

  17. 3756 XP
    PBJ85's avatar

    die Failsafe is dat in het leven geroepen door het ook toestaan van anoniem posten?

  18. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    die Failsafe is dat in het leven geroepen door het ook toestaan van anoniem posten?

    Nee die failsafe is ervoor dat mensen geen URL’s kunnen spammen of op heel veel mensen tegelijk kunnen reageren zodat iedereen een melding krijgt. Failsafe is actief voor zowel geregistreerd als ongeregistreerd. Sterker nog, spammers registreren altijd. Om het ‘echt’ te laten lijken.

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    IS dit een comment met links Patrick of meerdere reply’s?

    Sorry voor de late reactie, maar het was toen zonder links en slechts een enkele reply.

  20. Anoniem -
    83.163.182.xxx's avatar

    De psx App doet het niet meer. Hij start wel op maar bij elke post valt de App uit

  21. 8383 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb nogsteeds het probleem dat ik automatisch word uitgelogt.
    Zowel op mijn laptop als op mijn smartphone.
    Meestal kom ik na het posten er pas achter dat ik niet ingelogt was, en heb dan ook geen zin meer om weer in te moeten loggen, of bericht aan te moeten passen of wat dan ook.

    Dit is al veel te lang gaande imo, en heb hierdoor ook geen zin om veel meer te reageren op het forum en dergelijke

  22. 3756 XP
    PBJ85's avatar

    @mods \ Admins

    Ik kwam een foute link tegen op de front page!
    Als je daar drukt op ga naar het forum (http://www.psx-sense.nl/forum) ga je eigenlijk naar deze pagina: http://www.psx-sense.nl/228152/forum-the-division-wordt-overspoeld-klachten-game-breaking-bug/

  23. Anoniem -
    62.194.223..xxx's avatar

    Ik heb een leuk nieuwsitem voor jullie! Het blijkt dat de PlayStation 4 Pro niet werkt met de LGOLED serie! Zojuist bevestigd via de telefoon door LG! Zit ik dan met mn hagelnieuwe TV en PS4 Pro te wachten op patch vanuit Korea!

  24. Anoniem -
    94.209.156..xxx's avatar

    De site laad niet of een halve site en de app loopt ook vast
    Dit allemaal op een iPad air 2. Op het moment dat de reclame gaat laden, loopt alles vast en moet ik safari helemaal pineut starten, site sluiten, en dan pas kan ik iets anders openen.

    Graag zo spoedig mogelijk dat filmpje uitzetten, zodat iedereen weer normaal op de site kan en de app kan gebruiken.

    Mvg mouser112

  25. 1283 XP
    Shavir's avatar

    De rapporteer functie werkt niet. Er komt op te staan: Fail.