Forum

Topic: gta 5 playstation 3

Anoniem's avatar

Mijn broer en ik hebben beiden een eigen playstation 3. Nu is mijn broer 10 maanden weggeweest. En mocht ik zijn gta 5 op mijn playstation 3 spelen. hij had het spel al uitgespeeld en was volgens mij ook een eindje op weg op het online gedeelte. Ik heb hem dus een tijd op mijn ps3 gespeeld. Als hij volgende week terugkomt. En hij speelt die gta 5 weer op zijn ps3. Heeft hij dan alles nog? Is hij dan nog even ver dan toen hij wegging? geld dit voor zowel online als story mode? dus eigenlijks, kan hij gemerkt hebben dat ik het heb gespeeld?

alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Mijn broer en ik hebben beiden een eigen playstation 3. Nu is mijn broer 10 maanden weggeweest. En mocht ik zijn gta 5 op mijn playstation 3 spelen. hij had het spel al uitgespeeld en was volgens mij ook een eindje op weg op het online gedeelte. Ik heb hem dus een tijd op mijn ps3 gespeeld. Als hij volgende week terugkomt. En hij speelt die gta 5 weer op zijn ps3. Heeft hij dan alles nog? Is hij dan nog even ver dan toen hij wegging? geld dit voor zowel online als story mode? dus eigenlijks, kan hij gemerkt hebben dat ik het heb gespeeld?

    alvast bedankt.

    Als je bedoeld dat je zijn disc in jouw PS3 hebt gestopt maakt dat niks uit. Doet mijn broer ook zo vaak bij mijn versie voor de PS3 :P. Je kan alleen ruzie krijgen als jij wil spelen en hij net speelt ;). Maar al zijn voortgang is gewoon hetzelfde gebleven. Mits je dit natuurlijk met je eigen PSN account hebt gedaan :).

  2. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Als je bedoeld dat je zijn disc in jouw PS3 hebt gestopt maakt dat niks uit. Doet mijn broer ook zo vaak bij mijn versie voor de PS3 :P. Je kan alleen ruzie krijgen als jij wil spelen en hij net speelt ;). Maar al zijn voortgang is gewoon hetzelfde gebleven. Mits je dit natuurlijk met je eigen PSN account hebt gedaan :).

    Bedoel je dan dat als ik online op mijn account speel en rond de 50% ben en hij gaat op zijn ps3 weer verder (online op zijn account) dat hij dan ook op 50% is

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Bedoel je dan dat als ik online op mijn account speel en rond de 50% ben en hij gaat op zijn ps3 weer verder (online op zijn account) dat hij dan ook op 50% is

    Nee, jouw account staat helemaal los van zijn account. Ben jij 50% en hij zit op 90% en hij gaat weer verder spelen met zijn eigen account dan zit hij nog gewoon op 90%. Ga jij weer met jouw account verder dan zit je nog netjes op 50%. Voortgang is account gebonden.

  4. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Bedoel je dan dat als ik online op mijn account speel en rond de 50% ben en hij gaat op zijn ps3 weer verder (online op zijn account) dat hij dan ook op 50% is

    Wat peyj zegt 😛

  5. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Ik snap het. Bedankt. sorry dat ik het even niet begreep

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik snap het. Bedankt. sorry dat ik het even niet begreep

    Geen probleem, hebben we allemaal wel eens ;).

  7. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Mijn broer en ik hebben beiden een eigen playstation 3. Nu is mijn broer 10 maanden weggeweest. En mocht ik zijn gta 5 op mijn playstation 3 spelen. hij had het spel al uitgespeeld en was volgens mij ook een eindje op weg op het online gedeelte. Ik heb hem dus een tijd op mijn ps3 gespeeld. Als hij volgende week terugkomt. En hij speelt die gta 5 weer op zijn ps3. Heeft hij dan alles nog? Is hij dan nog even ver dan toen hij wegging? geld dit voor zowel online als story mode? dus eigenlijks, kan hij gemerkt hebben dat ik het heb gespeeld?

    alvast bedankt.

    Heb je dit niet al eens eerder gevraagd? komt me namelijk bekend voor!
    Bedoel er voor de rest niets mee hoor 🙂