Forum

Topic: Problemen bij het joinen van rooms!!

Anoniem's avatar

Hoi iedereen,

Ik zit er al een poosje mee dat ik geen room van PSNmates kan joinen en zij ook niet bij mij maar daarintegen heb ik online met ps3 geen enkel probleem alleen met joinen!
Ik krijg altijd een connectie fout bij het joinen!
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen???

ik zal effe wat info geven over mijn onderdelen:

*Het is een draadloos netwerk,

*Mijn router is een Speedtouch716v5 of,SpeedtouchE1A662 ik ben hier niet helemaal cker van welke het is,

*Ik heb een verbinding van KPN van 3Mb/s maar dat heb ik vandaag verhoogt naar 8Mb/s dus dat moet over een paar week ook voor elkaar zijn,

*ik heb ook het netwerk met een WPA-sleutel beveiligd

ik hoop dat ik jullie genoeg info heb gegeven over mijn onderdelen die ik gebruik mochten jullie nog wat nodig zijn om mij te kunnen helpen hoor ik het graag!!!???

Alvast bedankt

-FleX

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Bij welk spel is het…? of is het met alle spellen wat is je NAT type… ?

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    poorten wel open gezet van je Router, dit is de meest voorkomende oplossing voor dit soort problemen

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Over welke game heb je het?:o

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    ik hoop dat ik jullie genoeg info heb gegeven over mijn onderdelen die ik gebruik mochten jullie nog wat nodig zijn om mij te kunnen helpen hoor ik het graag!!!???

    -FleX

    Nee, bij welke game heb je dit?

    Krijg je bij de connectie fout nog een code of iets dergelijks?

  5. 4 XP
    FleXdeX's avatar

    Ik heb het bij alle spellen!

    Pooorten openzetten ,hoe doe ik dat??

    heb er niet zo heel veel verstand van :D!

    En ik heb NAT type 2!

  6. 266 XP
    Yorz's avatar

    Bij een speedtouch weet ik wel dat het op de pc kan… typ Speedtouch.lan in op je browser en dan kom je in zo’n scherm waar je alles kunt veranderen enzo… probeer niet iets te doen wat je niet weet ! … bij mij lag internet er toen uit voor 3 dagen toen ik op een verkeerde knop duwde 😛 alleen je moest iets doen bij toolbox… maar verder weet ikhet ook niet…. hopelijk helpt dit iets 🙂