Forum

Topic: Watch Dogs of Kingdom Hearts

Anoniem's avatar

ik twijfel.

Ik wil beide games graag spelen.
Enkel twijfel ik welke ik als eerste zal aanschaffen:

Kingdom Hearts 2.5 remix of watch dogs… (Beide op de PS3)

Een oude bekende spelen of een totaal nieuw iets
een RPG of een sand box game
disney of uber high tech game
knopppen rammen of stealth game play?

KH2 heb ik op de PS2 zeer veel gespeeld en in mijn ogen nog de beste Action RPG die er is. ik ken de game dus hij is niet echt nieuw voor mij.

WD heb ik nog nooit gespeeld. Ik hou van sandbox games zoals GTA RDR en Far Cry. lekker zelf bepalen wat en waar je heen gaan. de cover shoot outs (zo als Uncharted – mits met Aim assist \ auto Aim) vind ik tof om te spelen.

Ik nijg meer naar WD dan KH2.5

maar is WD even goed of beter dan KH2.5?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 161 XP
    ps3fan's avatar

    ik zou voor kingdom hearts gaan, alleen al omdat je hier de final mix versies nu van kan spelen als je dat nog niet gedaan had. En als je van een uitdaging houd. Begin je lekker op critical mode en dan kom je er al gouw achter dat je alleen met knoppen rammen niet ver komt. En dan nog de data battles waar je ook wel een aantal uren zoet mee zal zijn. Maarja, over watchdogs kan ik niet veel zeggen. Nooit gespeeld.

    succes met besluiten

  2. 1305 XP
    A Gamer's avatar

    Watch Dogs adviseer ik je om ver bij uit de buurt blijven. Dat spel is zeer teleurstellend naar mijn mening en absoluut je geld niet waard. Ieder spel is eigenlijk een beter alternatief.

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Watch Dogs is leuk om een keer uit te spelen maar daarna raak je ‘m nooit meer aan. Totaal geen replayability. Beter ooit een keer uit de budgetbak vissen.

  4. 3756 XP
    PBJ85's avatar

    wordt denk toch KH2.5
    bedankt iedereen voor een reactie! ^O^

    ik ga WD zeker weten een keer kopen maar dan uit de budgetbak bij de bart smit als er weer de actie is: 3 voor 20 euro!

    Ik denk dat ik met KH2.5 meer game en gameplay uren hebt dan met WD.