Forum

Topic: Watchdogs laden

Anoniem's avatar

Ik heb zojuist Watchdogs voor de ps3 geinstalleerd en wil het spel opstarten maar bij het laden scherm komt het niet verder. Hij blijft zwart met linksonder laden… staan.. iemand een idee of dit aan de cd ligt of iets anders? Kan er nog mee terug naar de intertoys..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Heb je alleen met deze game problemen? hoeveel geheugen heb je, of probeer op nieuw te installeren.

  2. 76 XP
    ThePSgamer's avatar

    Ik heb precies het zelfde. Ik leende Watch Dogs, ik installeerde hem en hij bleef maar laden.

  3. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Heb je alleen met deze game problemen? hoeveel geheugen heb je, of probeer op nieuw te installeren.

    Ben vandaag een nieuw schijfje gaan halen bij de Intertoys maar nog altijd hetzelfde probleem. Ik heb gister wat dingen verwijderd van me playstation maar waar kan ik me geheugen zien enzo? Installeren gaat dus goed maar hij blijft laden..

    en ja sorry heb alleen met watchdogs problemen..ben nu heel veel aan het verwijderen ..althans ik zie al mijn games en het aantal MB’s dus neem aan dat dat het geheugen is.. stond bij mij zo goed als alles nog op en heb iets van..28 games ofzo.. dusja.

    Nog altijd loopt het vast bij het laden..maar hoe kan ik me geheugen checken enzo? Gisteren Batman Arkham Origins nog geinstalleerd en die loopt prima dus..verder geen problemen met andere games.

    Ik heb gekeken bij systeeminstellingen en systeem informatie daar staat: Vrije ruimte: 240GB / 298GB dus dat zit wel goed lijkt me.

  4. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Sowieso, als je te weinig ruimte heb word dqt gewoon netjes aangegeven..
    Na even snel op Google kijken kom je meerdere mensen tegen met hetzelfde probleem
    Verwijder alles van de game, dus de installatie en patches. Haal je ps3 van internet af en probeer de game nog eens, kijken of de game zonder recente patches wel wil werken?

  5. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Allemaal bedankt inmiddels heb ik het gister al aan de praat gekregen..hij deed het nadat ik het nog een keer heb gedeinstalleerd (al de 3de keer ofzo) toen had ik echter geen achtergrond geluid alleen maar de gesprekken..nog een keer gedeinstalleerd en nu doet alles het.. vage shit maargoed 🙂 Bedankt!

  6. Anoniem -
    62.234.110.xxx's avatar

    Bij mij ook als ik een missie fout gedaan heb haar hij laden alleen hij gaat niet verder

  7. Anoniem -
    77.175.239..xxx's avatar

    Ik heb watchdogs gekocht en hij blijft maar laden bij dat stukje dat er zo icoontje in beeld verschijnt
    En na een half uur blijft die maar laden en heb twee keer dat spel gekocht maar het blijft laden
    Weet iemand wat er met het spel aan de hand is .

  8. 1 XP
    buddy4's avatar

    @77.175.239..xxx: ik heb hier het zelfde probleem met watch dogs vind het maar raar dat het op die manier moet die ik van andere players heb gelezen op deze forum

  9. Anoniem -
    2a02:a448:b1e2:1:e05a:1b6b:7025:7.xxx's avatar

    hai probeer opnieuw instaleren