Forum

Topic: Ps3 Phat 80GB schakelt zichzelf uit.

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn ps3! Sinds vandaag begint de Fan ineens op standje “fan test” te blazen en zegt hij dat het systeem oververhit is en schakelt de console uit, soms is dit na 10 minuten, soms 15 maar soms begint de fan al te flippen voor hij uberhaupt bij het opstartmenu is.

Is dit een bekend probleem? en is dit makkelijk op te lossen??

Groet, Roy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Hallo,

    Ik heb een probleem met mijn ps3! Sinds vandaag begint de Fan ineens op standje “fan test” te blazen en zegt hij dat het systeem oververhit is en schakelt de console uit, soms is dit na 10 minuten, soms 15 maar soms begint de fan al te flippen voor hij uberhaupt bij het opstartmenu is.

    Is dit een bekend probleem? en is dit makkelijk op te lossen??

    Groet, Roy

    ik denk dat je een Yled te pakken heb , dus kan je alleen fixen als je Zeer handig ben met de soldeerbout en de spullen heb liggen anders laten maken voor zo 50Euro

  2. 3 XP
    legatool's avatar

    ik denk dat je een Yled te pakken heb , dus kan je alleen fixen als je Zeer handig ben met de soldeerbout en de spullen heb liggen anders laten maken voor zo 50Euro

    Hallo, Bedankt voor je reactie… Maar bij een YLOD kan je toch niks meer? ik kan namelijk wel het hoofdmenu in , en als de ps3 tijdje uit geweest is dan kan ik ook nog wel 10 minuutjes gamen, en ook daarna vlak voor hij uit gaat is de lucht die hij uitblaast is alles behalve warm!

    Groet, Roy

  3. 260 XP
    Erik026's avatar

    Het kan ook een beginnende YLOD zijn, heb ik wel vaker gezien.

  4. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Het kan ook een beginnende YLOD zijn, heb ik wel vaker gezien.

    Had mijn Ps3 ook en veel vreemde actie;s op het scherm dat ik 10x opnieuw moest beginnen dat de AI achterlijk deed , en het koel probleem net een stofzuiger

  5. 3 XP
    legatool's avatar

    Dan maar laten repareren dus! 🙂

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    van wanneer is je ps3, kan nl ook zijn dat je ps3 zo vol zit met stof , dat gaat stof dan in de belangrijkste luchtgaten zitten
    heb het als laatste redmiddel het deksels geopend en met stofzuiger met zachte borstel de stof verwijderd , ongeloofelijk hoeveel stof op hoopt in de ps3
    Hier 2 linken waar je misschien iets verder meekomt, (laat me weten of een van deze mogelijkheden heeft geholpen
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?13679-Eenvoudig-De-PS3-Stof-vrij-maken&p=222106#post222106