Forum

Topic: Formaat voor films op je ps3??

Anoniem's avatar

Hee

Wat voor soort formaat heb je nodige op films te kunne bekijken op je ps3?? Heb je een bebaalde formaat nodige net als bij de psp??

Grtz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Hee

    Wat voor soort formaat heb je nodige op films te kunne bekijken op je ps3?? Heb je een bebaalde formaat nodige net als bij de psp??

    Grtz

    nu even wat duidelijker, ps3 speelt DVD’s en Blu-ray’s af.

    Verder is alles zowat illegaal.

    Dus als je a.u.b wat duidelijker wil zijn met wat je bedoeld.

  2. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Je kunt DIVX bestanden afspelen alleen kunnen ze niet groter zijn dan 2 GB.

  3. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Kijk ik bedoel wat voor formaat heb je nodige om films te kijken op je PS3. Bij de psp speelde je alleen mp4 bestand af is dat bij de PS3 ook zo? Of maak het niet uit?

    Hoplijke snappe jullie het

  4. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Divx Windows media & Avi kan ook volgens mij :rasta:

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Divx Windows media & Avi kan ook volgens mij :rasta:

    DivX kan en Windows media, Avi niet mang:p ik had 300 gedownload via LimeWire wat avi. bestand was en ik niet op me ps3 kon bekijken. Hij was wel gewoon 700mb en goede kwaliteit. Ik heb wel American Gangster als DivX bestand en ook Hitman:D de bestandsgrootte daaravan weet ik niet…;)

  6. 564 XP
    Rox92's avatar

    Bij mij doet .avi het wel. Maar dat ligt dan waarschijnlijk of er een codec opzit of niet.

  7. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Aa ok ik heb een site gevonden waar de meeste films op ps3 formaat zijn Dit is de site http://www.pspiso.com/forumdisplay.php?f=218

    Zet maar een slotje op

  8. 277 XP
    RevXxx's avatar

    Bij mij doet .avi het wel. Maar dat ligt dan waarschijnlijk of er een codec opzit of niet.

    kun jij toevallig GameKings filmpjes afspelen op de ps3. ?
    (bij mij lukte dit niet)

  9. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik dacht het niet want de PS3 ondersteunt geen flash…..
    Maar je kan wel op youtube.
    Of je nog steeds op youtube kan weetk trouwens niet gebruik het niet meer :p