Forum

Topic: Help

Anoniem's avatar

Goedendag,

Ik sta op het punt mijn playstation te verkopen en heb heel wat games ook.

Ik heb zelf ook een keer 1 spel in de store gekocht.

Als ik mijn account erop verwijder, blijven er dan nog safe data e.d. Op de PS3 staan ?

En als ik de ps3 reset, blijven mijn gegevens nog gelinkt aan mijn account ?

Dank u!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Uitloggen en herstellen

  2. 16 XP
    Trigga's avatar

    Uitloggen en herstellen

    Maar me gegevens en safe data blijven aan me account gelinkt tog ?

  3. 161 XP
    ps3fan's avatar

    voor safedata heb je volgens mij ps plus nodig, als je het in de cloud wil opslaan. Anders moet je een back up maken van je hele ps3

  4. 16 XP
    Trigga's avatar

    voor safedata heb je volgens mij ps plus nodig, als je het in de cloud wil opslaan. Anders moet je een back up maken van je hele ps3

    Juist! Maar ik ga op de PS4 overstappen, dan koppelt Dice en Rockstar tog me account.

    Wel jammer dat me In PS Store gekochte spel niet mee gaat..

    Bedankt !

  5. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    voor safedata heb je volgens mij ps plus nodig, als je het in de cloud wil opslaan. Anders moet je een back up maken van je hele ps3

    Sommige savegames kun je op een USB zetten, maar niet alles, dat is bij ieder spel anders

    Je kan een backup maken van je PS3, maar die moet je dan weer terugzetten op een (andere) PS3
    en ik begrijp dat de PS3 er juist uitgaat en je een PS4 gaat kopen

    En savegames van de PS3 werken ook niet op de PS4

    Misschien heb je hier iets aan
    http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/formatutility.html
    Het is sowieso verstandig de handleiding te lezen (ok ik geef het toe, ik doe dat ook nooit 😉 )