Forum

Topic: Een ps4 account met game kopen op ebay

Anoniem's avatar

Ik heb vandaag voor 15 euro een ps4 account gekocht met advanced warfare op ebay.
Hebben andere mensen misschien ook ervaring met het kopen van games op deze manier op ebay?
Het is wel lekker goedkoop zo.
Het leven is al duur genoeg.
Alle nieuwste spellen staan erop, je kan zelfs preorderen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Je snapt toch wel dat de verkoper wanneer hij wil zijn wachtwoord kan terug veranderen en dan heb jij helemaal niks meer?
    Of hij moet je echt al zijn gegevens hebben gegeven zo dat jij alles kunt veranderen.
    En voor je gaat zeggen dat dat niet kan, het kan met gemak en het is niet al te moeilijk.

  2. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Je snapt toch wel dat de verkoper wanneer hij wil zijn wachtwoord kan terug veranderen en dan heb jij helemaal niks meer?
    Of hij moet je echt al zijn gegevens hebben gegeven zo dat jij alles kunt veranderen.
    En voor je gaat zeggen dat dat niet kan, het kan met gemak en het is niet al te moeilijk.

    Ik heb een email adres en een password gehad en instructies en het werkt perfect.
    Ik kan hem gewoon op mijn eigen account spelen.
    In de instructies staat ook dat je het gekochte account niet mag deleten of openen.
    Ik vind het best.

  3. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Ik heb een email adres en een password gehad en instructies en het werkt perfect.
    Ik kan hem gewoon op mijn eigen account spelen.
    In de instructies staat ook dat je het gekochte account niet mag deleten of openen.
    Ik vind het best.

    Je naam zegt genoeg…

  4. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Je naam zegt genoeg…

    Want???
    Als je niet inhoudelijk kan reageren, houd dan lekker je domme reacties voor je.
    Of start een eigen topic.

  5. 288 XP
    shooterman100's avatar

    volgens mij is dat niet eens toegestaan op ebay aangezien je ook geen game codes mag verkopen

  6. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    volgens mij is dat niet eens toegestaan op ebay aangezien je ook geen game codes mag verkopen

    Ze staan er volop op en volgens mij doen ze hele goede zaken.

  7. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Wat phinal zegt. Ze kunnen op ieder moment het wachtwoord veranderen en weg is je game en het account. Ik zou mensen niet aanraden dit te doen.

  8. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Ik heb vandaag voor 15 euro een ps4 account gekocht met advanced warfare op ebay.
    Hebben andere mensen misschien ook ervaring met het kopen van games op deze manier op ebay?
    Het is wel lekker goedkoop zo.
    Het leven is al duur genoeg.
    Alle nieuwste spellen staan erop, je kan zelfs preorderen.

    Je hebt ook iemand op marktplaats die dit doet.

    Maar het is echt alles behalve handig ! ten eerste mag het niet. je bent dus illegaal bezig en die gene waarvan je het account heb gekregen kan het makkelijk verwijderen het spel is dus gewoon niet van jou.

    dus Tja wat je makkelijk vindt he..

  9. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Wat lees ik veel valse informatie zeg.
    Ik heb mijn account waar ik PS+ lidmaatschap heb aan een vriend gegeven zodat hij ook al mijn games kon spelen(PS3).

    Daarna verander je het wachtwoord, email adres of wat dan ook, dat zal niet helpen.
    Het account staat daar al op en is geactiveerd. Het enige wat hij/zij kan doen is het account deactiveren via de SEN website.

    Je overtreedt zowel de Ebay als Sony regels. Je mag geen acounts verkopen/kopen.

  10. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Want???
    Als je niet inhoudelijk kan reageren, houd dan lekker je domme reacties voor je.
    Of start een eigen topic.

    Je begreep me zo niet bedoel je? Ik wil ook wel uitleggen waarom ik het dom vind hoor. Je begrijpt toch hopelijk zelf wel dat dit niet echt slim is? Al denk ik niet eigenlijk…Het is toch logisch dat ze je zo een oor aannaaien?

  11. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Je begreep me zo niet bedoel je? Ik wil ook wel uitleggen waarom ik het dom vind hoor. Je begrijpt toch hopelijk zelf wel dat dit niet echt slim is? Al denk ik niet eigenlijk…Het is toch logisch dat ze je zo een oor aannaaien?

    Waarom ze geven mij een email adres en een password.
    Als ik de game gedownload heb verander ik hetpassword

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    Waarom ze geven mij een email adres en een password.
    Als ik de game gedownload heb verander ik hetpassword

    Je weet dat je voor een wachtwoord wijziging meestal een bevestiging krijgt/moet accepteren op het mailadres dat ervoor is gebruikt. Grote kans dat diegene dat dan ziet en alsnog het wachtwoord kan wijzigen. Of dat ook gebeurt valt natuurlijk niet te zeggen. Maar de kans dat je wordt bedonderd is natuurlijk wel aanwezig.

  13. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Voorlopig kan ik hem nog spelen. Zie ook geen negatieve reacties op ebay.
    Voor die 10-15 euro koop ik de volgende keer ook wel de nieuwste spellen.

  14. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Ik heb destijds wolfenstein gekocht voor 23 euro.
    Tot nu toe geen problemen mee gehad.
    Alleen nadeel is dat je steeds een ander account op je ps4 krijgt.
    Er zit een limiet aan, je kan het dus niet oneindig doen.
    Is ook niet helemaal waar, want als je het account verwijdert kan je weer een game halen.
    Alleen het nadeel is zodra je het account verwijdert dan werkt je game niet meer.
    Het heeft ze voor en nadelen.

  15. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Je

    Ik heb destijds wolfenstein gekocht voor 23 euro.
    Tot nu toe geen problemen mee gehad.
    Alleen nadeel is dat je steeds een ander account op je ps4 krijgt.
    Er zit een limiet aan, je kan het dus niet oneindig doen.
    Is ook niet helemaal waar, want als je het account verwijdert kan je weer een game halen.
    Alleen het nadeel is zodra je het account verwijdert dan werkt je game niet meer.
    Het heeft ze voor en nadelen.

    Je kan geloof ik 16 accounts op je Ps4 zetten. Dan is je hd al lang vol.

  16. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Volgens mij is het zo dat als je een game op 1 account download dat je die dan op elk account kan spelen. Ook al veranderen ze daarna het wachtwoord dan hou je de game volgens mij op je andere account ook nog.

  17. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Voorlopig kan ik hem nog spelen. Zie ook geen negatieve reacties op ebay.
    Voor die 10-15 euro koop ik de volgende keer ook wel de nieuwste spellen.

    Inderdaad groot gelijk. Zolang het goed gaat

  18. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Volgens mij is het zo dat als je een game op 1 account download dat je die dan op elk account kan spelen. Ook al veranderen ze daarna het wachtwoord dan hou je de game volgens mij op je andere account ook nog.

    Dat is alleen zo als de ps4 waar dat account op staat als primair is ingesteld, anders kun je de game alleen spelen als je op dat account staat ingelogged

  19. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Je kan op ebay kiezen tussen primary en secundary accounts.
    De secondary zijn goedkoper, maar dan kan je hem niet met je eigen account spelen.

  20. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Dus 1 iemand koopt de game voor €65,- en verkoopt hem vervolgens door aan 10/20 mensen voor €15/20,- p/s ?

  21. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Dus 1 iemand koopt de game voor €65,- en verkoopt hem vervolgens door aan 10/20 mensen voor €15/20,- p/s ?

    Ik weet niet hoe ze dat doen. Dat is een hele goede vraag.

  22. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Ik weet niet hoe ze dat doen. Dat is een hele goede vraag.

    En dat heb je niet eens eerst uitgezocht?

  23. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Dus 1 iemand koopt de game voor €65,- en verkoopt hem vervolgens door aan 10/20 mensen voor €15/20,- p/s ?

    Yep zo zal het zijn,niks mis mee.

  24. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Mijn account staat ook te koop. Zelf raad ik het eerlijk gezegd ook niet aan. Je zou beter face to face moeten gaan. Ik verkoop de mijne omdat ik binnen een jaar naar het leger ga. De training gaat immens goed maar ik moet af en toe rust nemen. Zelf game ik niet meer, ik kijk zelfs geen tv en internetten doe ik echt helemaal niet. Enkel dus voor koop en verkoop en wat nieuws op te halen. Ik heb echt geen nood meer aan deze dingen maar het nieuws blijft wel interessant voor nog eens up to date te zijn….

    Als ik de mijne verkoop krijg je men ere woord dat ik het paswoord niet verander. Om dit te voorkomen schrijven we mekaar gegevens op zodat we altijd wel mekaar kunnen vinden ..

    Anyways kga jullie nu laten. Ik heb sebiet nog een afspraak en vervolgens een krav maga les..

  25. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Mijn account staat ook te koop. Zelf raad ik het eerlijk gezegd ook niet aan. Je zou beter face to face moeten gaan. Ik verkoop de mijne omdat ik binnen een jaar naar het leger ga. De training gaat immens goed maar ik moet af en toe rust nemen. Zelf game ik niet meer, ik kijk zelfs geen tv en internetten doe ik echt helemaal niet. Enkel dus voor koop en verkoop en wat nieuws op te halen. Ik heb echt geen nood meer aan deze dingen maar het nieuws blijft wel interessant voor nog eens up to date te zijn….

    Als ik de mijne verkoop krijg je men ere woord dat ik het paswoord niet verander. Om dit te voorkomen schrijven we mekaar gegevens op zodat we altijd wel mekaar kunnen vinden ..

    Anyways kga jullie nu laten. Ik heb sebiet nog een afspraak en vervolgens een krav maga les..

    Man man man jij leert het echt nooit he…..

  26. Anoniem -
    143.176.109..xxx's avatar

    Hij heeft mijn Acc gehackt PSN Asokirkuk

  27. 294 XP
    Starscreamer's avatar

    Account opkopen is niet legaal!
    Digitale games opkopen voor PS4 bestaat niet.
    Pas hiermee op!

    Update: hmmmm iemand heeft de topic gebumpt van paar jaar oud

  28. Anoniem -
    143.176.109..xxx's avatar

    Zoek een modded acc voor gta 5 online omdat mijn acc is gehackt en wil niet meer opniet beginnen kan het nog?

  29. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @143.176.109..xxx:
    Nee, accounts overkopen is illegaal. Dit mag dus niet. Je moet gewoon overnieuw beginnen, en dan zonder mods.