Forum

Topic: GTA V Gekheid!!!!

Anoniem's avatar

Ik heb een vraag. Vanacht rond 01:00 zat ik in een online game waar wat geks aan de hand was. Bij custom santos waar een grote witte windmolen staat. Stond op de parkeer plaats een witte draaiende ventilator. met daarop een kist. Van die kist werden steeds geldbuidels gegooid. Die ventilator draaide volle toeren en je moest er steeds tussen springen om die geldbuidels op te rapen. Maar op het moment dat je er een te pakken had was het ook meteen 40.000 wat er bij kwam. Als je pech had ging je dood. Echt iedereen in de room zat daar op dat moment. Is dat een glitch om snel aan geld te komen? En hoe doen ze dat toch? Vond het in iedergeval gek om mee te maken.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Ik denk niet echt dat het een glitch is.. denk meer aan een modder die het leuk vond om dit te doen. Ik speel GTA Online op mijn PS4.. ben nog een glitch of modder tegen gekomen. De PS3 daarin tegen zit er vol mee.

    Snap dan ook wel dat Rockstar de PS3 ditched en vooral bezig is aan de new gen GTA Online.

  2. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Ik ook een vraag:

    Zie op filmpjes wel eens dat het regent in GTA maar heb dit zelf nog niet gezien (heb em sinds vrijdag). Is het ook per seizoen oid of hoe zit dit?

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ook een vraag:

    Zie op filmpjes wel eens dat het regent in GTA maar heb dit zelf nog niet gezien (heb em sinds vrijdag). Is het ook per seizoen oid of hoe zit dit?

    Gebeurt random meer. Het regent niet zo heel vaak,omdat het tenslotte in soort van Californië is (daar kennen ze weinig regen). Verder is het soms mistig, regen met onweer en laatst met kerst was er zelfs sneeuw (Online alleen op de PS4). Ik denk dat de PS3 wel een minder wisselend weer patroon heeft dan de PS4 versie.

  4. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Gebeurt random meer. Het regent niet zo heel vaak,omdat het tenslotte in soort van Californië is (daar kennen ze weinig regen). Verder is het soms mistig, regen met onweer en laatst met kerst was er zelfs sneeuw (Online alleen op de PS4). Ik denk dat de PS3 wel een minder wisselend weer patroon heeft dan de PS4 versie.

    In de storymode regent het heel weinig inderdaad. In Online regent het op de PS4 best veel.

  5. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik heb een vraag. Vanacht rond 01:00 zat ik in een online game waar wat geks aan de hand was. Bij custom santos waar een grote witte windmolen staat. Stond op de parkeer plaats een witte draaiende ventilator. met daarop een kist. Van die kist werden steeds geldbuidels gegooid. Die ventilator draaide volle toeren en je moest er steeds tussen springen om die geldbuidels op te rapen. Maar op het moment dat je er een te pakken had was het ook meteen 40.000 wat er bij kwam. Als je pech had ging je dood. Echt iedereen in de room zat daar op dat moment. Is dat een glitch om snel aan geld te komen? En hoe doen ze dat toch? Vond het in iedergeval gek om mee te maken.

    Je hebt niet toevallig op de share knop gedrukt?
    Ben wel benieuwd hoe dat er uit heeft gezien:P

  6. 41 XP
    Baz's avatar

    Je hebt niet toevallig op de share knop gedrukt?
    Ben wel benieuwd hoe dat er uit heeft gezien:P

    PS3 hea. Geen share-knop dus.

  7. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Gebeurt random meer. Het regent niet zo heel vaak,omdat het tenslotte in soort van Californië is (daar kennen ze weinig regen). Verder is het soms mistig, regen met onweer en laatst met kerst was er zelfs sneeuw (Online alleen op de PS4). Ik denk dat de PS3 wel een minder wisselend weer patroon heeft dan de PS4 versie.

    er was ook sneeuw op de ps3.
    lekker slippen met je bugatti

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Gister nacht inderdaad weer gekkigheid tegengekomen in GTAV. Luchtballon die neerstort. Ufo’s die landen op de weg en ruimte wezens die gta V onveilig maken. De gekste vliegtuigen en gekste dingen kwamen voorbij. En doodschieten die gasten homaar. Want ze blijven leven. Vervolgens ram je ze met de auto omver. En laten ze hele grote geld buidels vallen. Ik had zomaar paar geld buidels opgeraapt en boem 400.000 er zo bij. Wel makkelijk geld verdienen op die manier haha.

  9. 431 XP
    Hiska's avatar

    Haha grappig… Misschien wel leuk als je t de volgende x filmt en dan hier deelt.
    Kunnen wij ook lachen 😉