Forum

Topic: wat vinden jullie van kung fu panda gameplay grapihiys en dat allemaal

Anoniem's avatar

wat vinden jullie van kung fu panda gameplay grapihiys en dat allemaal

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Niet mijn type game. 😡

    Maar wij verschillen ook iets kwa leeftijd, dus dat is ook niet zo gek..
    Verder heb ik nog niet zo bar veel beelden gezien dus kwa graphics kan ik je niks vertellen. :p

    Wat vind jij? 😉

  2. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    mijn broetje wil het kopen ik wou eerst kijken voor dat ik het koop wat jullie er van vinden

  3. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ikzelf zit er ook aan te denken om deze te kopen, gewoon omdat de film briljant is en de meningen over het spel zeker niet tegenvallen.

  4. 72 XP
    Ubii's avatar

    Net als 99% van de filmgames zal ook deze zuigen. Dan is het ook nog eens een familiefilm waardoor het een spel voor mensen van onder de 12 is. Ik verwacht alleen wel dat jij dat bent.

  5. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik verwacht alleen wel dat jij dat bent.

    Hehe. Dat denk ik ook. Ik snapte eerst ook niet wat hij bedoelde met ‘grapihiys’, maar ItsRedd verduidelijkte dat gelukkig 🙂 De rest van je spelling is ook om te huilen….

  6. 72 XP
    Ubii's avatar

    Nou, ik wist wat hij bedoelde. Maar het blijft irritant. En iemand die zijn eigen volle naam gebruikt is ouder dan 40 of jonger dan 10.

  7. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik ben 14 en niet is nu over wat vinden jullie van kung fu panda

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Absoluut niet mijn 60 euro waard! ook al ben ik zelfs jonger als Patrick. Ik ben 13, en absoluut geen noob, ik ben iets meer van de serieuzere gamers:p.

  9. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik koop zulke games gewoon liever niet. Liever race-, avontuur- en schietgames. Filmgames zijn meestal heel slecht, ik vind die Harry Potters (heb ik er een van voor de PS2) ook maar niks.

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Kung Fu Panda is een redelijke game met goede graphics die goed genoeg is om met deze tijd mee te gaan. Bovendien heeft het naar mijn mening een redelijke gameplay die goed is uitgewerkt. Verwacht niet te veel van deze game want alsnog zijn er dingen die er beter kunnen(naar mijn mening zoals het verhaal dat wat uitgebreider mocht zijn in de game) voor de rest kan je met deze game vermaken maar het blijft toch wel met een gedachte als “Filmgame”

  11. 209 XP
    Xemurai's avatar

    @ PotAFluX

    Goed geschreven comment man 😀 Complimentjes!

    Oh, en hoe zit het eigenlijk met de humor in deze game? Ik hoorde op een trailer dat Jack Black niet gebruikt is voor de voice acting?! Dat is voor mij een enorm zwaar minpunt als dit klopt…

  12. 72 XP
    Ubii's avatar

    Kung Fu Panda is een redelijke game met goede graphics die goed genoeg is om met deze tijd mee te gaan. Bovendien heeft het naar mijn mening een redelijke gameplay die goed is uitgewerkt. Verwacht niet te veel van deze game want alsnog zijn er dingen die er beter kunnen(naar mijn mening zoals het verhaal dat wat uitgebreider mocht zijn in de game) voor de rest kan je met deze game vermaken maar het blijft toch wel met een gedachte als “Filmgame”

    Dus de graphics zijn even goed als COD 4 / Soul Calibur 4/ GTA 4 / nog meer 4 games?

  13. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Nou, de graphics zijn zeker niet slecht te noemen.
    Ik heb ‘m ook gekocht, althans, mijn vriendin..en die is echt geen 12 hoor..:D
    Heb niet erg veel opgelet tijdens haar speelsessies, omdat ik de game later ook wel wil gaan spelen en vind het dan jammer als ik heel de game al heb ‘gezien’.
    Dus over dat Jack Black geen voice acting kan ik niks vertellen 😀

    Filmgames hoeven per definitie niet gelijk slecht te zijn hoor..maar worden wel vaak zo bestempeld omdat er veel crap is uitgebracht in het verleden..

  14. 72 XP
    Ubii's avatar

    Welke film-game is goed? LOTR! De rest is of veel te kort of zit vol met bugs.

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Absoluut niet mijn 60 euro waard! ook al ben ik zelfs jonger als Patrick. Ik ben 13, en absoluut geen noob, ik ben iets meer van de serieuzere gamers:p.

    Ik had jou niet geschat op 13 inderdaad. 😮

    In any case, zoals al gezegd, filmgames…. 😮
    (Alhoewel ik gister wel Wall-e geclaimed heb :p :p )

  16. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    (Alhoewel ik gister wel Wall-e geclaimed heb :p :p )

    Dat was op de Wii :p

  17. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat was op de Wii :p

    Ahw! Die heb ik niet eens, lol.

    Nouja, dat word het De Markt forum… niet dat ik win :p kleine kans. 😡

  18. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Goldeneye was ook een goede film-game, maargoed..Ubii is niet meer 🙂

  19. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Nice, wie besteld er taart? :p

    (shit, nu moet ik het doen zeker…)

  20. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nice, wie besteld er taart? :p

    (shit, nu moet ik het doen zeker…)

    Bij voorkeur slagroomtaart! 😀

    Anyhow, Gunpowder heeft wel een goed punt, goldeneye was een hele vette filmgame. 😀 N64 ftw.

  21. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Wel een zwarte taart he, het moet wel een beetje een rouwsfeertje hebben 🙂

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Het is wel een leuke game om te spelen, maar om nou te zeggen dat hij 60 euro ook echt waard is ;).

    Ja, en niemand moet zijn nette-door-motte-aangevreten zwarte pak meenemen :).