Forum

Topic: Ps3 verkopen

Anoniem's avatar

Ik verkoop mijn ps3
2 jaar oud
Perfecte staat
320 GB, helemaal gereset
1 controller, bij de tweede is de joystick kapot
Er is een dubbele oplader
Ps moves benodigdheden
Camera
17 spelletjes

Nba 2k12
Nba 2k13
Nba 2k14
Nba 2k15
Call of duty: ghosts
Call of duty 4: modern warfare
Call of duty: black ops 2
Call of duty: world at war
Skate 3
Gran turismo 5
Gta 4
Gta 5
Ridge racer unbounded
Mediëval moves
Sorcery
FIFA 13
Darksiders

Juist HDMI kabel niet aanwezig deze heb ik nodig voor ps4
Prijs per spel vanaf €15
Prijs voor ps3 vanaf €160
Benodigdheden zoals ps moves en dubbele oplader vanaf €40

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik vind het heel erg netjes dat je aangeeft dat de hdmi kabel er niet bijzit, maar die hoort er ook niet bij want volgens mij krijg je er geen hdmi kabel bij als je hem nieuw koopt in de winkel.
    ik probeer alleen te zeggen tegen potentiele kopers dat ze geen incompleet pakket kopen.

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    ik vind het heel erg netjes dat je aangeeft dat de hdmi kabel er niet bijzit, maar die hoort er ook niet bij want volgens mij krijg je er geen hdmi kabel bij als je hem nieuw koopt in de winkel.
    ik probeer alleen te zeggen tegen potentiele kopers dat ze geen incompleet pakket kopen.

    In principe heb je gelijk dat deze niet bij een PS3 (nieuw) zit… maar bij een ps4 leveren ze wel de HDMI kabel mee.
    Dus aan “Ps3 verkoper: voor ps4” (de topicstarter) je kunt er nog over nadenken om deze alsnog in de koop op te nemen.

  3. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Stel je voor dat deze persoon actief blijft op PSX XD. Ik ben de ps3 verkoper.

  4. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Veel te duur. Je koopt een nieuwe ps3 voor bijna hetzelfde geld…

    Prijs per spel is eerder 5e dan 15e…

    Beter zet je het als bundel op marktplaatst alles in 1x voor 200e

  5. 2 XP
    Ps3 verkoper: voor ps4's avatar

    In principe heb je gelijk dat deze niet bij een PS3 (nieuw) zit… maar bij een ps4 leveren ze wel de HDMI kabel mee.
    Dus aan “Ps3 verkoper: voor ps4” (de topicstarter) je kunt er nog over nadenken om deze alsnog in de koop op te nemen.

    Ok thx ik zal de HDMI kabel wel mee verkopen thx voor de opmerking