Forum

Topic: PS3 ruimte

Anoniem's avatar

hoi allemaal,

Ik heb dus een ps3 gekocht, dus alles ging goed, met Fifa enzo, toen kocht ik GTA, en nu kan ik de nieuwe update van heist niet downloaden, en kan ik ook niet meer online, ik hb 2 playstations.

1=de alleroudste
2=de allernieuwste.

In de alleroudste zit een harde schijf, maar die gaat niet aan, dan valt hij weer uit. maar bij de nieuwe niet. ik wou graag de oude harde schijf in de nieuwe zetten, maar dat lukt niet, moet ik dan zo een ”Mounting Bracket” Kopen? om die van de oude in mijn nieuwe te doen, want nu past die niet. Ik wil graag meer ruimte hebben.

als ik nieuwe dingen moet kopen, hoe duur zou dat ong. gaan kosten?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/sony+super+slim+hdd+caddy_PS3.html

    Zo te zien kosten ze haast niks. Hiermee zou je dus de harde schijf over kunnen zetten, hou er wel rekening mee dat je de data hiervan verliest doordat de harde schijf geformatteerd word door de encryptie.

    Tevens word de 12GB uit de nieuwe PS3 uitgeschakeld en ook hiervan is dus de data niet meer beschikbaar.

  2. 4 XP
    Eray's avatar

    Zo te zien kosten ze haast niks.

    weet je misschien of ik van een andere (oude) ps3 de harde schijf in een nieuwe ps3 kan doen?

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    weet je misschien of ik van een andere (oude) ps3 de harde schijf in een nieuwe ps3 kan doen?

    Lees mijn aangepast bericht hierboven.

  4. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    weet je misschien of ik van een andere (oude) ps3 de harde schijf in een nieuwe ps3 kan doen?

    je kan een backup maken van je oude schijf en die overzetten op je nieuwenschijf . maar een snelle optie is om van je savegames enkel een backup te maken op je cloud en dan weer installeren op je nieuwe schijf .

  5. 4 XP
    Eray's avatar

    heel erg bedankt allemaal, ik ga er morgen 1tje halen bij GameMania. of een andere site.

    Gr,
    Eray