Forum

Topic: PS4 maakt heel raar geluid

Anoniem's avatar

Mijn PS4 maakt dit geluid terwijl ik FIFA speel. Weet iemand wat het is?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    het lijkt er sterk op dat jouw ps4 last heeft van waterpokken.

  2. 187 XP
    SoesY's avatar

    Moeite met lezen van de disc? Op naar de garantieservice…..Zou er maar niet te lang over wachten

  3. 2 XP
    pieterjongsma's avatar

    Moeite met lezen van de disc? Op naar de garantieservice…..Zou er maar niet te lang over wachten

    Stuur ik ‘m morgen meteen op, heb ‘m nog maar 1.5 jaar dus gelukkig nog fabrieksgarantie. Bedankt.

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Stuur ik ‘m morgen meteen op, heb ‘m nog maar 1.5 jaar dus gelukkig nog fabrieksgarantie. Bedankt.

    het zal toch niet de nieuwe xbox 360 worden he ? die supersnel stuk gaat ?

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    aiaiai, dit is wel heel apart.

  6. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    het zal toch niet de nieuwe xbox 360 worden he ? die supersnel stuk gaat ?

    Nee dan waren er wel meer klachten met 20Miljoen verkochte Console’s het blijft massaproductie dus er kn altijd wat fout gaan bij een auto ook die minimaal 10:000 kost rijklaar . de 360 ging echt heel vaak kapot door zijn slechte koelings- constructie,

  7. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Die van mij heeft hetzelfde probleem maar alleen bij de disc van Disney Infinity 2.0. Bij Destiny en Infamous bijvoorbeeld doet hij helemaal niet raar. Far Cry 4 ook niet… Is het bij jou bij alle spellen?

  8. Anoniem -
    82.173.209.xxx's avatar

    Ik een PS4 slim gekocht en ik start call of duty op maakt hij hele raar geluid en ik haal het er uit dan maar als ik bij mijn broers PS4 call of duty in stop is die gewoon stil en hij blaast ook zo hard als ik die game er in stop mij GTA niet