Forum

Topic: Nieuw LID

Anoniem's avatar

Goedendag. Mijn naam is Umaxx (Jochem). Ik kom uit Zwolle en ben 19 jaren oud. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik opzoek ben naar een nieuwe maar wel actieve Battlefield Hardline clan. Ik ben een persoon die vooral in de avond uren wel actief is achter de ps4 & zoek dus ook nieuwe mensen om samen mee te spelen. Ik speel het liefst met mensen van 18+ en accepteer dan ook vrijwel nooit mensen hier onder.. Waarom? Omdat ik van het serieuze spelen ben, leuke grapjes tussen door vind ik gezellig maar moet wel leuk blijven. Ik hoop dat dit bericht hier goed geplaatst is. Anders mijn excuses hier voor!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Welkom 🙂 Jij bent toch PrO_Jochem16 van het ps3-forum?

  2. 1157 XP
    Actie94's avatar

    Welkom mijn beste kerel

  3. 2138 XP
    Bass's avatar

    Goedendag. Mijn naam is Umaxx (Jochem). Ik kom uit Zwolle en ben 19 jaren oud. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik opzoek ben naar een nieuwe maar wel actieve Battlefield Hardline clan. Ik ben een persoon die vooral in de avond uren wel actief is achter de ps4 & zoek dus ook nieuwe mensen om samen mee te spelen. Ik speel het liefst met mensen van 18+ en accepteer dan ook vrijwel nooit mensen hier onder.. Waarom? Omdat ik van het serieuze spelen ben, leuke grapjes tussen door vind ik gezellig maar moet wel leuk blijven. Ik hoop dat dit bericht hier goed geplaatst is. Anders mijn excuses hier voor!

    Welkom! Als je op zoek bent naar een clan dan is daar ook een aparte plek voor op het forum. Misschien zijn daar makkelijker mensen te vinden. Just so you know 😉

  4. 2138 XP
    Bass's avatar

    Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik opzoek ben naar een nieuwe maar wel actieve Battlefield Hardline clan.

    Welkom dude! Er is op deze site ook een speciaal clan forum. Misschien dat je daar makkelijker een clan vindt. Just so you know 😉

  5. 4299 XP
    Peter01's avatar

    welkom. ze zijn er hier erg van dat je je topic in de juiste categorie plaatst. zoals je hier boven al een heeeeeeeeeeeeel klein beetje kan zien. maar het is leuk om meer mensen hier te hebben.

  6. 2138 XP
    Bass's avatar

    welkom. ze zijn er hier erg van dat je je topic in de juiste categorie plaatst. zoals je hier boven al een heeeeeeeeeeeeel klein beetje kan zien. maar het is leuk om meer mensen hier te hebben.

    Ja is maar net hoe je het leest. Ik bedoelde ermee te zeggen dat je daar misschien makkelijker een clan kunt vinden. Kan mij verder niks schelen in welke categorie men iets plaatst 😉

  7. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Welkom op het forum en op de site namens PSX-Sense. Altijd weer leuk een nieuw gezicht!

  8. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Joo, welkom!

    Je mag mij wel toevoegen om BFH mee te spelen, ben 18 jaar en houd ook wel van iets serieuzer gamen :p.

    Veel plezier op PSX 😀