Forum

Topic: PSN account is gehackt.

Anoniem's avatar

Weet sinds gisteren, dat me psn id is gehackt.
Er is nou een of andere lam lul, die af en toe inlogd op mijn account.
Heb sinds gisteren al 2 x een melding gekregen, dat er ingelogd word op een andere ps4.
Gisteravond toen ik de eerste melding kreeg, heb ik gelijk het wachtwoord gewijzigd.
Maar dat hielp helaas niet, want ik er is vannacht weer ingelogd geweest.

Nou heb ik hier weinig verstand van. Het is in mijn omgeving, gelukkig nog nooit gebeurd.
En heb het pech dat het weekend is, anders had ik Sony wel gebeld.

Iemand een idee wat je er tegen kan doen of advies wat ik kan gebruiken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    ‘S nachts? Heb jij niet gewoon een ps vita die automatisch de trophy informatie upload?
    Dat heb ik en de mijne doet dat dagelijks om 1 uur in de nacht.

  2. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    ’S nachts? Heb jij niet gewoon een ps vita die automatisch de trophy informatie upload?
    Dat heb ik en de mijne doet dat dagelijks om 1 uur in de nacht.

    Je kan zien als er een game is opgestart.
    Driveclub werd om 06:09 uur gespeeld, toen sliep ik nog.

    Heb ook een Ps vita, maar deze heb ik al een ruime tijd niet meer aangeraakt.

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Wachtwoord veranderen kan je misschien een vraag instellen? En Sony bellen natuurlijk maandag als eerste misschien je mail veranderen.

  4. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Wachtwoord veranderen kan je misschien een vraag instellen? En Sony bellen natuurlijk maandag als eerste misschien je mail veranderen.

    Dat dacht ik dus ook, maar dat is volgens mij alleen als je het wachtwoord niet meer weet.
    Mail veranderen is ook een optie, idd.
    Straks maar eens even bekijken.

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Dat dacht ik dus ook, maar dat is volgens mij alleen als je het wachtwoord niet meer weet.
    Mail veranderen is ook een optie, idd.
    Straks maar eens even bekijken.

    Kan je frustatie begrijpen. Maar bel zeker Sony ook als je alles verandert.

  6. 19 XP
    Avergeer's avatar

    Zelfde verhaal gehad, op 1 april is mijn account ( de geregistreerde playstations) gereset.
    Ik heb dit zelf niet gedaan en er ook geen melding van op mijn e-mail ontvangen. (terwijl je normaal gesproken voor elke scheet die je laat op psn een e-mail ontvangt.)
    Nu is er dus een andere PS4 als primaire ps4 ingesteld op mijn account en hier kan ik niets aan veranderen tot over een half jaar weer dus.
    Gelukkig hebben ze een geweldige helpdesk die je overal mee kan helpen ( niet dus……)

    En dit allemaal terwijl ik dus als een van de weinige mijn account niet share, kortom weer een gevalletje van beetje jammer en waarschijnlijk voorlopig maar geen digitale games meer kopen…

  7. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Heb contact gehad met Sony.
    En ze konden wel zien dat me email en me wachtwoord bekend zijn bij een ander.
    Het wijzigen van me wachtwoord heeft wel succes gehad.
    Heb tot nu toe, niks meer mee gemaakt.(even afkloppen)
    Hopelijk blijft het hierbij.

    Zelfde verhaal gehad, op 1 april is mijn account ( de geregistreerde playstations) gereset.
    Ik heb dit zelf niet gedaan en er ook geen melding van op mijn e-mail ontvangen. (terwijl je normaal gesproken voor elke scheet die je laat op psn een e-mail ontvangt.)
    Nu is er dus een andere PS4 als primaire ps4 ingesteld op mijn account en hier kan ik niets aan veranderen tot over een half jaar weer dus.
    Gelukkig hebben ze een geweldige helpdesk die je overal mee kan helpen ( niet dus……)

    En dit allemaal terwijl ik dus als een van de weinige mijn account niet share, kortom weer een gevalletje van beetje jammer en waarschijnlijk voorlopig maar geen digitale games meer kopen…

    U had een digital game gekocht en toen pas deze problemen gekregen?

  8. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Heb contact gehad met Sony.
    En ze konden wel zien dat me email en me wachtwoord bekend zijn bij een ander.
    Het wijzigen van me wachtwoord heeft wel succes gehad.
    Heb tot nu toe, niks meer mee gemaakt.(even afkloppen)
    Hopelijk blijft het hierbij.

    U had een digital game gekocht en toen pas deze problemen gekregen?

    daarom koop ik al mijn games op disk

  9. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Verander het wachtwoord van je email en sony account.

  10. 30 XP
    mtchel112's avatar

    Als je account op een nieuw apparaat is ingesteld als hoofdaccount (zodat mensen de ps4 games er vanaf kunnen downloaden) is het gewoon gehacked.

    Veel van die mannetjes die accounts verkopen, betaal je ongeveer 20$ voor een account met 3-4 AAA games erop.

    Jammer dat de klantenservice zo te horen niet echt goed hier mee omgaat.

  11. 57 XP
    ColdBurn's avatar

    Je wordt iig niet zomaar gehackt.. zowel email als wachtwoord nodig..

  12. 30 XP
    mtchel112's avatar

    Je wordt iig niet zomaar gehackt.. zowel email als wachtwoord nodig..

    Dan weet jij nog niet wat er allemaal aan gegevens open ligt, voor elk online account zijn er honderden mensen die daarin handelen.

    Je wordt niet persoonlijk gehackt, alleen de meeste personen verkopen een persoonlijk account waar de aangevraagde games ook op staan.

  13. 10 XP
    RickyMaster's avatar

    Het zou kunnen dat je digitale games hebt als dat het geval is willen de meeste hackers wel mensen met digitale games daarmee bedoel ik als je Acount hebt met digitale games kunnen ze jouw Acount hacken en gaan verkopen op het deepweb misschien vind jij wel je PlayStation 4 Acount op het deepweb en het Sonny systeem is niet veilig tegen hackers het is al in 2015 gebeurt dat het systeem van Sonny al makkelijk plat is gehackt.

  14. Anoniem -
    82.74.120.xxx's avatar

    De

  15. Anoniem -
    Anoniem-4019's avatar

    Er is iemand anders ingelogd om mijn acount en hij geeft het wachtwoord veranderd wat moet ik doen

  16. 375 XP
    Gerard_Ingrid's avatar

    Offtopic:

    Mijn reacties verschijnen niet/worden niet geplaatst

    Heb al gekeken bij de voorwaarden of ik iets fout’s doe, maar kan dit niet vinden…

  17. Anoniem -
    Anoniem-3191's avatar

    Van ander de e-mail dat fixed alles en bij mij heeft iemand dat gedaan

  18. Anoniem -
    Anoniem-5733's avatar

    @Avergeer:
    Wij hebben meerdere PS4 in huis en ik kan zonder problemen en elke dag mijn primaire PS4 veranderen. Dus wat is dat met die 6 maanden wachten waar je het over hebt.
    Mijn vriendin haar account is wel ooit gehackt en die loser had er een fifa-game mee gekocht. Viel onmiddellijk op tussen de trophies want niemand hier in huis heeft ook maar 1 fuck om voetbal. Sony & paypal gecontacteerd geld binnen de 2 dagen terug op ons paypal account, een week later bericht van Sony dat ze de snoodaard gevonden hadden en zijn ps5- console op slot gedaan was. Onbruikbaar dus.