Forum

Topic: Backup probleem

Anoniem's avatar

Ik had graag een backup genomen van mijn bestanden op de PS3.
Ik heb hiervoor een USBstick (fat32) klaar, maar toch vindt hij deze niet als ik via’t systeem een backup wil plaatsen op de USBstick.

Ik blijf een melding krijgen dat hij geen medium vindt.

Kan iemand me verder helpen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Hij ziet hem wel als je naar muziek, videos of foto’s gaat?

  2. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik had foto’s in een map staan en muziek in de root en ik kon deze niet zien (ik moet straks dit nogmaals proberen want blijkbaar moest ik driehoek duwen om deze te gaan zien…)

  3. 564 XP
    Rox92's avatar

    Moet je driehoekje doen en dan alles weergeven en dan zie je je mapjes enzo….

  4. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik kan eindelijk mijn bestanden zien op de USBstick.
    Deze keer staat er toch al USBdevice (stond er vorige keer niet bij onder Foto’s/Muziek).
    Komt dit omdat ik de map PS3 op de USBschijf heb gezet?

    De backup vindt nu toch ook al een medium, das al positief.
    Enkel moest m’n USBstick het ontgelden tegen de 18Gig die vrij moest zijn 🙁
    Wat backupt deze allemaal?

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je PS3 wilt het liefst een standaard structuur kwa mappen, inderdaad.

    ‘PS3 => MUSIC’ bijvoorbeeld.
    Desalniettemin kan je met Display All, of alles weergeven oid, het ook wel vinden zonder die mapjes.

  6. 421 XP
    Rhox's avatar

    En wat backupt de backupfunctie allemaal?

    Ik heb héél veel demo’s onder games staan en veel filmkes die ik gedownload heb.
    Wordt alles mee gebackupt of enkel de belangrijke data (savegames en instellingen enz..)?
    T’is dat ik weet wat ik kwijt ben al dan niet bij vervanging van harde schijf 😉