Forum

Topic: Upgrade

Anoniem's avatar

Hallo,
ik heb nu momenteel een HTC One (M7) en het is tijd voor vernieuwing.
Ik had graan enkele ideetjes van jullie.

Wat ik zeker wil is:
-Een HD scherm niet kleiner dan 4.7 inch.
-Goede processor en werkgeheugen.

Evt. fingerprintscanner, uitbreidbaar geheugen.

Momenteel was ik eens het kijken naar Chinese phones zoals Meizu, Xiaomi en Huawei. Weet niet wat jullie van gsm’s vinden zoals de Huawei Ascend Mate 7.

Het bedrag voor iPhone’s en de nieuwe Galaxy s6 vind ik iets te duur, dus liefst daaronder.

Graag tips 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    OnePlus One kan ik erg aanraden.
    Welliswaar geen uitbreidbaar geheugen, maar de 64 GB versie heb ik destijds kunnen kopen voor 300 euro.
    Ik heb de telefoon nu 3/4 jaar volgens mij, en heb 1 vastloper gehad.
    Meer dan degelijke bouw, accu gaat normale periode mee, 5,5 inch scherm, 3GB werkgeheugen, snelle eigen android versie van lollipop, zonder enige andere software onzin wat bv sony/samsung wel heeft.
    Qua hardware zit het toestel volgens mij iets hoger dan de Galaxy S5, en dan met 1Gb meer werkgeheugen.
    En niet super veel mensen hebben het toestel, en dus ook vrij uniek.

    http://ic.tweakimg.net/ext/i/1398157098.jpeg

  2. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    OnePlus One kan ik erg aanraden.
    Welliswaar geen uitbreidbaar geheugen, maar de 64 GB versie heb ik destijds kunnen kopen voor 300 euro.
    Ik heb de telefoon nu 3/4 jaar volgens mij, en heb 1 vastloper gehad.
    Meer dan degelijke bouw, accu gaat normale periode mee, 5,5 inch scherm, 3GB werkgeheugen, snelle eigen android versie van lollipop, zonder enige andere software onzin wat bv sony/samsung wel heeft.
    Qua hardware zit het toestel volgens mij iets hoger dan de Galaxy S5, en dan met 1Gb meer werkgeheugen.
    En niet super veel mensen hebben het toestel, en dus ook vrij uniek.

    http://ic.tweakimg.net/ext/i/1398157098.jpeg

    Deze heb ik al in het vizier gehad, maar komt binnenkort de tweede niet uit? Misschien dan verstandiger om eventjes te wachten?

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Deze heb ik al in het vizier gehad, maar komt binnenkort de tweede niet uit? Misschien dan verstandiger om eventjes te wachten?

    De tweede word inderdaad binnenkort aangekondigd ja. Maar de prijs daarvan is hoger, en ik verwacht dat die net zo moeilijk te krijgen is als de one in het begin.
    De one kun je nu gewoon normaal bestellen op hun website