Forum

Topic: Sony Xperia Z3 Compact Scherm

Anoniem's avatar

Ik sta te denken om een xperia z3 compact te halen. Alleen heb ik op internet gelezen dat het scherm erg snel kapot gaat als je ‘m bijvoorbeeld in je zak hebt, bij redelijk veel mensen. Maar bij reviews klaagt niemand erover.
Dus heeft iemand misschien een z3 compact of een ander toestel van sony, en z’n ervaring met het scherm wil delen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Dat van het scherm was dan aan de achterkant, maar het aantal meldingen is de laatste tijd flink gedaald. Ik zou ‘m gewoon halen. Heb zelf de Z1 en daar waren ook verhalen over maar er is niks mee aan de hand

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Gewoon een glas screenprotector erop . Evt aan beide kanten .
    Anders haal je een nieuwe scherm bij replacedirect 🙂 als hij kapot is

  3. 773 XP
    Retrogamer's avatar

    Ik sta te denken om een xperia z3 compact te halen. Alleen heb ik op internet gelezen dat het scherm erg snel kapot gaat als je ‘m bijvoorbeeld in je zak hebt, bij redelijk veel mensen. Maar bij reviews klaagt niemand erover.
    Dus heeft iemand misschien een z3 compact of een ander toestel van sony, en z’n ervaring met het scherm wil delen?

    Ik heb de z2 gehad en de eerste dag viel hij wel met hoesje aan de achterkant al op de grond in de garage en niks aan de hand. geen krasje te vinden.

  4. 90 XP
    bigfoot's avatar

    Oke, bedankt voor de reacties. Ik hem wel halen denk ik 🙂

  5. 5 XP
    NL_Joshua1's avatar

    Ik heb zelf de Z3. Heerlijk toestel, die barsten waren alleen bij de 1e batch en inmiddels verholpen.

  6. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Ik heb zelf de z3 compact en vind het echt een waardeloos toestel. Ik heb hem sinds oktober en hij is nu voor de derde keer in reparatie. Deze keer voor een spontane barst in het scherm.
    Ik ben hem nu al ongeveer drie kwart van de tijd dat ik hem ‘heb’, kwijt.
    Als ik de tijd terug kon draaien had ik zeker een andere telefoon gekozen.

  7. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Gewoon een glas screenprotector erop . Evt aan beide kanten .
    Anders haal je een nieuwe scherm bij replacedirect 🙂 als hij kapot is

    200 armer kan goedkoper hoor zijn oplichters

    Heb een nokia 630 100X gevallen niks mee aan de hand hoeft niet te pronken met een telefoon hiervoor een Z gehad met verzekering dus kost mij geen drol als die kapot was enkel vervanging koste 50Euro maar had ik ook een nieuwe 😉

  8. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Ik heb hem ook sinds november en ik heb geen barst in het scherm. Toestel is verder prima. Ik heb alleen een audiopoort die stuk is dus ik moet hem nog terug sturen. Als je hem koopt voor de koppeling met ps4 zou ik het niet doen. Die functie werkt niet echt goed.

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Lennard en Roel hebben er 1 en hebben beide problemen met losrakend scherm, Lennard zendt m nu al voor de 2e keer naar Sony. Zou ‘m niet kopen.

  10. Management - 2337 XP
    Rastapopulos's avatar

    Toestel sinds eind januari in gebruik en eind maart werkte m’n proximity sensor niet meer. Bij nader onderzoek bleek m’n scherm links bovenin los te zitten dus opgestuurd ter reparatie. Half mei terug en weer in gebruik genomen en ongeveer een maand later hield die sensor er weer mee op dus toen wist ik al hoelaat het was. Scherm weer los, maar niet alleen links, ook rechts bovenin zat het scherm los.

    Dit is een toestel dat waterdicht moet zijn en voor de tweede keer in vijf maanden heb ik hem op moeten sturen ter reparatie omdat het scherm loszit. Tot zover de waterbestendigheid. Het toestel is an sich uitstekend, maar dit soort onzin is belachelijk, zeker voor een apparaat die toch redelijk fors geprijsd is.

    Afgaande op m’n ervaring met dit model, niet doen. Andere Sony toestellen zijn wellicht beter, want dit is de eerste keer dat ik dergelijke problemen ondervindt met een Sony toestel.

  11. 90 XP
    bigfoot's avatar

    Oke, bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik deze ga skippen, en wachten voor een ander toestel.