Forum

Topic: GTA Prison Break Heist Crew DOUBLE $

Anoniem's avatar

De Prison Break Heist is komende dagen dubbel geld waard in GTA Online. Wie is een beetje serieus, kan er wat van en vindt het leuk om die Heist een paar keer te spelen om flink te cashen? Ik speel op PS3 en ben zelf over lvl 200 en m’n maat ergens richting 150. We kunnen de heist met setups een paar keer spelen en dan om de beurt hosten (met steeds zelfde verdeling van ’t geld ;))

Laat het in de comments weten als je mee wil spelen en drop je PSN! Ik speel zelf vanavond en morgenavond (vr. en zat.) in ieder geval.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 15 XP
    keenangulickx's avatar

    beter ik zoek al een tijdje naar mensen die heists normaal kunnen spelen haha. voeg mij toe bonecrucher22

  2. 468 XP
    TwysT's avatar

    beter ik zoek al een tijdje naar mensen die heists normaal kunnen spelen haha. voeg mij toe bonecrucher22

    Mooi! Heb je een invite gestuurd!

  3. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Wil vanavond ook wel meedoen. psn rowanmuis

  4. 468 XP
    TwysT's avatar

    Wil vanavond ook wel meedoen. psn rowanmuis

    Top! Wij staan al bij elkaar in de vriendenlijst 😉 Laten we via het PSN (ik gebruik die app op m’n tel ervoor) in contact blijven hoe laat we beginnen enzo. Zin in!

  5. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Is goed hoor ik wel hoe laat je wilt beginnen. Moet alleen rond 22u even de hond nog eruit laten. Dat zal 15 minuten zijn dat ik dan even weg ben.