Forum

Topic: Playstation 3

Anoniem's avatar

Ik wil mijn Playstation 3, super slim, 500 gb verkopen. Alleen heb ik totaal geen verstand van wat ik nog moet doen. Moet ik mijn account verwijderen? moet ik de spellen verwijderen? zijn er nog andere dingen die ik op mijn playstation moet verwijderen voordat ik hem wil verkopen, Zoja, hoe doe ik dit?

En wat is een goede vraagprijs, voor hoeveel kan ik hem nog verkopen. hij is ongeveer 2 jaar oud.

mvg

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Als je veel gedownloade games hebt kan je je PS3 verkopen met je PSN account erbij. Nadeel is dat je je PSN account niet weer kan gebruiken. Je kan vaak wel een e-mailadres en wachtwoord wijzigen, maar je gamertag ben je kwijt. Mocht je een PS4 hebben dan is het sowieso niet handig om je account erbij te doen. Best is gewoon een reset naar de fabriekinstellingen waarbij de harde schijf wordt geformateerd. Dus alle save files, games, foto’s, etc. zijn dan weg. Degene die het dan overneemt heeft een PS3 alsof deze net nieuw uit de doos komt.

    Afhankelijk van hoeveel games je hebt natuurlijk.. Op Marktplaats zijn ze los of met een spel rond de 150 euro. Afhankelijk van je spellen die je erbij wil verkopen is natuurlijk hoeveel meer je kan vragen. Daarbij of je ook nog extra controllers enzo hebt.

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    als je idd van de oude garde bent, waarom wil je dan je ps3 verkopen ? das toch zonde ? vroeger verkocht je je consoles niet zomaar.

  3. 117 XP
    Glenny91's avatar

    even dit, ik heb een tweedehands ps one gekocht en ik wil nu de save files van de fysieke ps one games overzetten van de ps3 naar de fysieke memory card van de ps one… iemand van jullie gozers een idee hoe dit kan ?