Forum

Topic: Playstation 3 verkopen.

Anoniem's avatar

een tijdje geleden had ik al een topic aangemaakt. maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik wil mijn playstation 3 verkopen. Maar wil natuurlijk dat de nieuwe gebruiker hem helemaal ”nieuw” krijgt. Dus geen gegevens en dergelijke van mij meer. Hoe doe ik dit? als ik naar systeem herstellen ga staat er dat het ongeveer 28 uur duurt. Ik heb 1 account waarop ik het vaakst speel. Daarnaast heb ik nog 2 andere accounts die ik even snel heb aangemaakt met een ook op die dag aangemaakte e-mail. hoe zorg ik ervoor dat alle 3 accounts zijn verwijderd? Zodat alle games, alle accounts, alles van de playstation 3 af is en hij zo nieuw als wat is. Waarschijnlijk is dit voor jullie een eitje maar ik heb er geen verstand van.

Alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Ik heb vorig jaar ook mijn PS3 verkocht en gewoon naar fabrieksinstellingen gezet, duurde volgens mij nog geen uur. Is er niet een snelle format mogelijkheid. Toen ik hem weer aansloot was het alsof je hem voor de eerste keer gebruikt (alles instellen, tv herkennen etc etc). Van de nieuwe gebruiker ook nooit meer wat van gehoord dus

  2. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Ik heb vorig jaar ook mijn PS3 verkocht en gewoon naar fabrieksinstellingen gezet, duurde volgens mij nog geen uur. Is er niet een snelle format mogelijkheid. Toen ik hem weer aansloot was het alsof je hem voor de eerste keer gebruikt (alles instellen, tv herkennen etc etc). Van de nieuwe gebruiker ook nooit meer wat van gehoord dus