Forum

Topic: Rocket league dlc fury road

Anoniem's avatar

Heb de dlc fury road gedownload.. en nu kan ik niet meer spelen met vrienden… moeten vrienden ook de dlc downloaden om samen te kunnen spelen… heb ondertussen wel alles weer gewist ..omdat ik de dlc niet apart kon verwijderen …echt dom ..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 586 XP
    Zuko's avatar

    Ik heb al meer mensen over dit probleem gehoord. Denk gewoon dat dit een bug is die ze moeten fixen.

  2. 4874 XP
    20style [20]'s avatar

    Ok thanks

  3. 38 XP
    Mr_sinister_79's avatar

    Is inderdaad een bug. Ik heb er ook last van.

    Als je vrienden uitnodigt mag je geen van de dlc items in gebruik hebben. (banden/wagens/lak enz/)
    Dit geld voor zowel voor degene die uitnodigt als voor degene die uitgenodigd word.

    – dus eerst je auto aanpassen naar de originele auto e.d.
    – rocket league even opnieuw opstarten.
    – vrienden uitnodigen
    zitten ze eenmaal in je party, dan kan je de dlc items gewoon gebruiken. Ook voor online

  4. 4874 XP
    20style [20]'s avatar

    Is inderdaad een bug. Ik heb er ook last van.

    Als je vrienden uitnodigt mag je geen van de dlc items in gebruik hebben. (banden/wagens/lak enz/)
    Dit geld voor zowel voor degene die uitnodigt als voor degene die uitgenodigd word.

    – dus eerst je auto aanpassen naar de originele auto e.d.
    – rocket league even opnieuw opstarten.
    – vrienden uitnodigen
    zitten ze eenmaal in je party, dan kan je de dlc items gewoon gebruiken. Ook voor online

    Ja idd kheb het getest wat je hebt uitgelegd en het werkt perfect… danku voor de snelle reactie lol echt verslavende game ��