Forum

Topic: PS3 Slim filesysteem beschadigd

Anoniem's avatar

Hallo,

Vandaag heb ik een harde schijf gekocht met daarbij een montagehouder. Nadat ik dit in mijn playstation heb gezet werkte alles goed, maar toen ik een spel gedownload had en ik wilde het spelen duurde het heel lang. En toen heb ik de playstation uitgezet, waardoor ik nu een scherm krijg met filesysteem is op de systeemopslag beschadig. Ik kan het herstellen, maar dit duurt eeuwig.. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Zo ja, wat was de oplossing zodat ik dat spel kan spelen die ik ook zo graag wil spelen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 30 XP
    mtchel112's avatar

    Hallo,

    Vandaag heb ik een harde schijf gekocht met daarbij een montagehouder. Nadat ik dit in mijn playstation heb gezet werkte alles goed, maar toen ik een spel gedownload had en ik wilde het spelen duurde het heel lang. En toen heb ik de playstation uitgezet, waardoor ik nu een scherm krijg met filesysteem is op de systeemopslag beschadig. Ik kan het herstellen, maar dit duurt eeuwig.. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Zo ja, wat was de oplossing zodat ik dat spel kan spelen die ik ook zo graag wil spelen

    Spel op een ps3 installeren duurt ook echt ellendig lang hoor, je had hem misschien beter niet uit kunnen zetten.

    Ik heb een keer zon filesystem herstel gedaan, duurt inderdaad pittig lang.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Spel op een ps3 installeren duurt ook echt ellendig lang hoor, je had hem misschien beter niet uit kunnen zetten.

    Ik heb een keer zon filesystem herstel gedaan, duurt inderdaad pittig lang.

    Zo te lezen was het al geinstalleerd toen hij ‘m uitzette

  3. 4299 XP
    Peter01's avatar

    de ps3 is een heel erg instabiel systeem. loopt vaak vast voor een console. en loopt al helemaal vaak vast als je de internet browser gebruikt. ik heb veel ervaring met dat dat kreng vastliep en dat ik het filesysteem weer moest herstellen. het duurt idd achterlijk lang maar heb gewoon geduld want dat is vanzelf weer voorbij. je moet niet in het midden van een installatie of update dat ding uitzetten. zelfs al doe je dat niet zou ik zeggen, wen er maar alvast aan.

  4. 4 XP
    GMonyet's avatar

    de ps3 is een heel erg instabiel systeem. loopt vaak vast voor een console. en loopt al helemaal vaak vast als je de internet browser gebruikt. ik heb veel ervaring met dat dat kreng vastliep en dat ik het filesysteem weer moest herstellen. het duurt idd achterlijk lang maar heb gewoon geduld want dat is vanzelf weer voorbij. je moet niet in het midden van een installatie of update dat ding uitzetten. zelfs al doe je dat niet zou ik zeggen, wen er maar alvast aan.

    Hmm het beste kan ik dus het heel lang aanlaten, maar wat als die erna niet doet? Moet ik de harde schijf dan terugbrengen naar de turk? Want ik heb maar 12 gb maar heb er een schijf ingedaan..

  5. 4299 XP
    Peter01's avatar

    eej als iets stuk is mot je het terugbrengen. en zelfs als het geen offciele winkel was dan kan zelfs sown gast begrijpen dat je je klanten niet belazerd. dus gewoon lang aanlaten. bovendien gaat ie bij dat nabouwen bij na 50 procent ineens heel snel.

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Als je dat reparen wilt overslaan gewoon op rondje drukken op je afstandbediening. Dan slaat ie die stap gewoon over en start weer normaal op. Grootste onzin die reparatie stap te doen.

  7. 4 XP
    GMonyet's avatar

    eej als iets stuk is mot je het terugbrengen. en zelfs als het geen offciele winkel was dan kan zelfs sown gast begrijpen dat je je klanten niet belazerd. dus gewoon lang aanlaten. bovendien gaat ie bij dat nabouwen bij na 50 procent ineens heel snel.

    Uhm ik heb hem aan laten staan en ik kijk nu naar een zwart beeld , gewoon een zwart beeld.. Wat moet betekend dit, me ps3 staat gewoon aan..

  8. 4299 XP
    Peter01's avatar

    een zwart beeld ? dat hoort niet. is de screensaver van je tv niet aangegaan ? of is er niet een soort slaap mode/power save setting ergens aangegaan ?
    zo niet kan je proberen hem eerst opnieuw op te starten. en wat dreamingman zegt klopt maar half, wat hij er niet bijzegt is dat je gewoon een risico loopt om corrupte data te krijgen op die manier.

  9. 15 XP
    keenangulickx's avatar

    Uhm ik heb hem aan laten staan en ik kijk nu naar een zwart beeld , gewoon een zwart beeld.. Wat moet betekend dit, me ps3 staat gewoon aan..

    je ps3 uitzetten en dan je aan/uit knop in houden tot die 2 of 3 piepjes maakt

  10. 4299 XP
    Peter01's avatar

    is je probleem nou opgelost ?

  11. Anoniem -
    86.89.248..xxx's avatar

    @Peter01: nee

  12. Anoniem -
    86.89.248..xxx's avatar

    @86.89.248..xxx: bij mij staat er het filesysteem is beschadigd en zal worden herstelt

  13. Anoniem -
    Anoniem-897's avatar

    Mijn farming simulator is beschadigt

  14. 8379 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-897: game verwijderen en opnieuw downloaden

  15. Anoniem -
    Anoniem-1593's avatar

    koop een ssd.

  16. Anoniem -
    Anoniem-6174's avatar

    @Peter01:
    Ik heb een day onerelease PS3, werkt nog steeds perfect. Loopt enkel vast op 30 minuten spelen van de originele eerste assassins creed game, ff reset en dan ongelimiteerd spelen zonder problemen. Onstabiel systeem? Nooit wat van gemerkt.