Forum

Topic: lg lcd tv blacklite valt weg

Anoniem's avatar

byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    [/rant,#450]

    Ik denk niet dat iemand je hier kan vertellen wat je moet doen, als de monteur al 4x langs is geweest.

    Weet je zeker dat het een fout is in de software en niet gewoon bepaalde instellingen?
    Ik heb de tv zelf niet maar kan me voorstellen dat je evengoed iets van brightness, backlight en evt powersave instellingen heb..

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    erg lastig, wat nog lastiger is, is jou tekst zonder leestekens lezen :S

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    erg lastig, wat nog lastiger is, is jou tekst zonder leestekens lezen :S

    Een random rant komt niet tot zijn recht als je geen leestekens en zinsopbouw negeert. :p

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Een random rant komt niet tot zijn recht als je geen leestekens en zinsopbouw negeert. :p

    oké, zal wel :S:P

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    1: o dexser van 60 centiemeter ik ben hier geen boek aan het schrijven .

    Success, Dexter. (met het vertalen)
    En success, ps3dennis, met je tv. Hoop dat ze hem vervangen oid..

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    schrijven.;)

    Nog een fijne dag toegewenst!

  8. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Maar als je een antwoord wil hebben, moet je vraag natuurlijk wel te lezen zijn. Dat is bij sommige (waartoe jij behoord) een groot probleem. Je laatste bericht is trouwens wel een stuk beter! Hou vol! 🙂

  9. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  10. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Idd, nu wordt je uitgelachen 😉 niet leuk..

    Maargoed, ontopic 😉
    Heb je bonnetjes van die monteur, dan kan je een nieuw model eisen als je de aankoopbon nog hebt, je hebt zeker garantie van minstens een jaar.
    Lg vindt ik toch al een rot merk, mijn mobiel is ook naar de knoppen.
    Ze brengen telkens nieuw apparatuur uit maar testen en kwaliteit, ho maar!

  11. 424 XP
    Dawes's avatar

    LG heeft 2 jaar garantie, prima toestellen over het algemeen. Maar de -41 serie is daarentegen het instapmodel. Had er wat meer geld voor over gehad en kocht een -3000/5000 serie.

    Prima toestellen!

    // Dawes

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Wie er nu werkelijk uitgelachen wordt is maar de vraag!?

    Vond €580 duur genoeg voor een tv op een op een slaapkamer.

    Wilde toe ook nog een andere auto kopen, Lamborghini reventón (h) Motor V12 6496 cc
    Vermogen 650 pk bij 8000 omwentelingen
    Topsnelheid 340 km/u
    Acceleratie 0-100 Km/u 3,4 sec

    Bouwjaar 2007 – 2008
    Type Tweedeurs coupe, tweezitter
    Aantallen gelimiteerd tot 20 stuks, was geen goedkope auto!!
    1:25

    Mijn LG tv is verder wel goed, 4 ms voor een tv van €580 ,en een scherm van 32 insh, 1920×1080 ondersteunig, met 2× hdmi, was toen niet duur.

    Maar goed ze komen hem nu vandaag ophalen, en zie wel hoe het schip strand.

    Een vervangend product moeten ze volgens de wet na de 2/3 keer toch leveren.

    De 1 jaar fabrieks garantie vervalt toch niet, zolang het probleem niet opgelost is.

  13. 266 XP
    clockthieve's avatar

    indd, gewoon positief blijven

  14. 954 XP
    Callme's avatar

    Wie er nu werkelijk uitgelachen wordt is maar de vraag!?

    Vond €580 duur genoeg voor een tv op een op een slaapkamer.

    Wilde toe ook nog een andere auto kopen, (suzuki swift GT 1.5 vvti multi-jet met 104 pk, 16 insh velgen, en black top dak) niet bepaald een goedkope auto.

    Mijn LG tv is verder wel goed, 4 ms voor een tv van €580 ,en een scherm van 32 insh, 1920×1080 ondersteunig, met 2× hdmi, was toen niet duur.

    Maar goed ze komen hem nu vandaag ophalen, en zie wel hoe het schip strand.

    Een vervangend product moeten ze volgens de wet na de 2/3 keer toch leveren.

    De 1 jaar fabrieks garantie vervalt toch niet, zolang het probleem niet opgelost is.

    lol.patser:tuffguy:

    maar ik zou een nieuwe eisen, mischien krijg je dan de tv van hetzelfde model maar eentje die wel werkt.

  15. 266 XP
    clockthieve's avatar

    indd doorzetten, de aanhouder wint

  16. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Nou, ik heb ook een LCD tv van LG, en hij bevalt mij prima!

    Ik heb de 32LB1R.

  17. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ik heb een 22” samsung lcd full hd tv

  18. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Wat een hoop leuke, nuttige, helpende posts van ItsRed, goed werk hè!

  19. 266 XP
    clockthieve's avatar

    voor al je vragen, ga je naar ………..

  20. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    voor al je vragen, ga je naar ………..

    iiiiiiiiiiiit’sReddddddddd!
    You go boy! hahaha..:tiffguy:

  21. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wat een aanzien zeg. 🙂

  22. 424 XP
    Dawes's avatar

    ik heb een 22” samsung lcd full hd tv

    bullshit.., hooguit een Monitor die 1080P ondersteund, maar niet kan laten zien.

    elke (HD)tv ondersteund 1080P invoer, maar kan het niet verwerken op het beeld.

    Wie er nu werkelijk uitgelachen wordt is maar de vraag!?

    Vond €580 duur genoeg voor een tv op een op een slaapkamer.

    (Wilde toe ook nog een andere auto kopen, (suzuki swift GT 1.5 vvti multi-jet met 104 pk, 16 insh velgen, en black top dak) niet bepaald een goedkope auto.) -> wat heeft dit er uberhaupt mee te maken, vind het beetje patserij inderdaad

    Mijn LG tv is verder wel goed, 4 ms voor een tv van €580 ,en een scherm van 32 insh, 1920×1080 ondersteunig, met 2× hdmi, was toen niet duur.

    was toen niet duur…, nu nog steeds niet 32″ 580,- full hd, of alleen ondersteuning dus geen weergave, dat lijkt mij eerder 😉

    Trouwens.. ken ik jou al niet :smoke3:

  23. 1386 XP
    Redd's avatar

    Heeft 22″ niet een te lage resolutie voor Full HD?

    Mijn Samsung Syncmaster 226BW kan ook Full HD laten zien, alleen valt er dan wel aan beide kanten een stukje weg. 😡 (Dus game ik gewoon op 720p :p )

  24. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

  25. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Denk dat ik vamiddag maar eens ga kijken naar een nieuwe tvtje voor mijn ps3, zat te denken aan een full hd beamer, maar denk toch te gaan voor de panasonic 150 inch plasma tv.:D

    Bij mij in Breda heb ik hem al zien staan, wilde hem al eerder kopen, maar moest mijn Lamborghini reventón nog afbetalen.

    Kan ik straks mijn lg in mijn Hummer monteren, kan ik daar ook met een van mijn ps3 gold blackdiamond edition spelen.:stoned:

  26. 424 XP
    Dawes's avatar

    die panasonic is 63″ by the way 😉

    ik zie hem dagelijks, ik werk bij dat bedrijf XD

  27. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    @PS3 Dennis

    LOL, Dan kom ik even met mijn AirbusA380 langs , die zit vol met die tv’s + PS3’s
    kunnen we LAN-Party houden xD

    PS: Bubbelbad staat achter int vliegtuig 😀

  28. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    .

  29. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    😉

  30. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Ik heb de 32LB1R.

    heb jij daar geen problemen mee? Ik heb t ding ook en… volgens mij moet ie opwarmen ofzo, want als ik m net aanzet heb ik allemaal strepen over mn scherm flitsen, na een minuut of tien is dat weg. En soms is het zo dat hij de contrast instellingen niet goed oppakt bij het aanzetten, dan is het contrast heel laag en als je de XD engine aan en uit zet (ziet er overigens niet uit als ie aanstaat imo) is het weer goed.

    Geen problemen waar je echt last van hebt, maar kwaliteit is anders :S