Forum

Topic: Kan geen verbinding met EA servers maken

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb sinds kort weer een PS3 aangeschaft omdat ik het voetbalspelletje (FIFA 15) toch af en toe wel eens mis. Maar sinds aanschaf kan ik al geen verbinding maken met de EA servers. Ik dacht eerst dat het een storing was maar ik heb er nu al 2 weken last van. Het is een PS3 Slim. Ik heb er niet zo heel veel verstand van, vandaar ook deze vraag. Ik kan wel gewoon verbinding maken met PSN, ook kan ik op YouTube etc. Dit is wat ik krijg als ik mijn verbinding test:

IP adres ophalen: Geslaagd
Internetverbinding: Geslaagd
PSN: Geslaagd
UPnP: Niet beschikbaar
NAT-type: Type 2
Verbindingssnelheid: 13.0 Mbps
Verbindingssnelheid: 4.5 Mbps

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dit is een issue waar een hoop mensen last van hebben, er is wel iets wat je kunt proberen gezien je verder wel gewoon PSN en internet hebt. Ik heb het volgende via google weten te vinden, heb zeeelf geen FIFA15 dus kan dit niet proberen.

    Ga naar de save data op de ps3 en delete de EAFC catalogus (weet niet 100% zeker of het ook zo heet), start hierna het spel opnieuw op en de game gaat de benodigde bestanden opnieuw downloaden… hierna zou het issue zichzelf hebben opgelost.