Forum

Topic: Call of Duty Toernooien

Anoniem's avatar

Weet iemand toevallig een overzicht / website van CoD toernooien die komen in Nederland?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    in Nederland? pfff da’s een goeie…. je weet hopelijk toch wel hoe de meeste esports toernooien voor amateurs (ik neem aan dat je niet bij een prof team speelt) werken?

  2. 3 XP
    PownagexVincent's avatar

    in Nederland? pfff da’s een goeie…. je weet hopelijk toch wel hoe de meeste esports toernooien voor amateurs (ik neem aan dat je niet bij een prof team speelt) werken?

    Nee niet echt hahaha

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    Dan hou ik het zo simpel mogelijk voor jou: tegenwoordig stikt het van zo’n wannabe pro’s die denken dat ze het beste zijn, en daarom mogen alleen de besten naar de echte toernooien(teams zoals faze et cetra).
    Maar als jij denkt dat jij daadwerkelijk goed bent dan kun je via verschillende sites zoals esl.eu (die richt zich meer op CS:GO en niet COD) je aanmelden voor inline toernooien voor ‘amateurs’ als het je lukt om jezelf daar te bewijzen mag je ook met de serieuzere toernooien meedoen waar je kan worden gescout voor een prof team.
    Maar even serieus( en niet rot bedoeld) ik betwijfel of dat jij het ver genoeg schopt voor in een prof team, die mensen spelen uren lang per dag en die hebben veel betere reflexen dan 99% van de community. Maar wie weet, misschien win je wel een keertje een amateurs toernooi,(mij was het een keertje gelukt tot de 2 plaats te komen in CS:GO en ik won rond 50 euro)

  4. 3 XP
    PownagexVincent's avatar

    Dan hou ik het zo simpel mogelijk voor jou: tegenwoordig stikt het van zo’n wannabe pro’s die denken dat ze het beste zijn, en daarom mogen alleen de besten naar de echte toernooien(teams zoals faze et cetra).
    Maar als jij denkt dat jij daadwerkelijk goed bent dan kun je via verschillende sites zoals esl.eu (die richt zich meer op CS:GO en niet COD) je aanmelden voor inline toernooien voor ‘amateurs’ als het je lukt om jezelf daar te bewijzen mag je ook met de serieuzere toernooien meedoen waar je kan worden gescout voor een prof team.
    Maar even serieus( en niet rot bedoeld) ik betwijfel of dat jij het ver genoeg schopt voor in een prof team, die mensen spelen uren lang per dag en die hebben veel betere reflexen dan 99% van de community. Maar wie weet, misschien win je wel een keertje een amateurs toernooi,(mij was het een keertje gelukt tot de 2 plaats te komen in CS:GO en ik won rond 50 euro)

    ik speel basicly 9 uur per dag

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    ik speel basicly 9 uur per dag

    Elke dag? Geen werk of school? Daarbij zegt de tijd die je speelt niks over je daadwerkelijke skills. Misschien is het handig om je eerst te focussen op een Clan. Daarbij heb ik in NL nog nooit gehoord van een echte officiële wedstrijden. Je hebt vaak wel LAN parties die een zelf iets organiseren. Maar verwacht er niet te veel van. Ik denk als je graag een invite wil krijgen tot wat professionelers dat je je gameplay op youtube gooit. Als je echt jezelf wil bewijzen in amateur wedstrijden zou je toch naar het buitenland moeten gaan kijken.