Forum

Topic: Social Life?

Anoniem's avatar

Ja, een discussie die altijd gepaard gaat met het praten over gamen, je social life. (Of het gebrek aan? :p)

Wat doen jullie naast gamen?

Ik studeer zelf Versnelde Technische Informatica aan de Hogeschool van Amsterdam. Bijna het eerste jaar erop zitten zonder al te veel struikelblokken, nog 2 te gaan. 🙂

Naast dat heb ik heel lang gewerkt bij een zorginstelling op de afdelingen Logistiek, Automatisering en Facilitaire zaken. Dat baantje heb ik helaas moeten laten vallen vanwege de druk die op mij kwam te staan met deze studie..
Ik ben dus op zoek naar een nieuw ‘bijbaantje’, het liefst waarbij er fysiek zwaar maar hersendood werk van me verwacht word. (Dan kan ik mentaal af en toe ook is rusten.. 😉 )

Naast dat is het net een aantal maanden uit met mijn toenmalige vriendin, dus dat is lekker rustig nu! :p

Verder heb ik naast gamen hobbies als Pokeren, basketbal en ICT in het algemeen.

Ik ben benieuwd! “Brand los”, zei een groot man ooit.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    11x bekeken.. niemand heb een social life dus?

    Gooi het topic maar dicht hoor, anders.

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Kan zijn dat mensen wel een social life hebben en daarom geen tijd hebben om een reactie te geven.

    Zelf heb ik het altijd wel druk en kan ik alleen ’s avonds eigenlijk reageren, dus vandaar dat ik nog niet gereageerd had 🙂

  3. 84 XP
    killer's avatar

    Ik werk voor de gemeente Roermond, alle zaken wat betreft van de gemeente zijn. groenvoorziening, rioolerering, graafwerk veeeeeel graafwerk en stads toezicht en heeeeel soms kantoorwerk, maar daar ben ik nooit:)

    Ik werk 2 dagen in de week vrijwilg bij de Politie en nacht bewaking.

    Mijn hobby is Vrijdagsnacht bewaken tegen mogelijke stropers en vervuilers te dwarsbomen bij ( nationaal de mijn weg) Dus ik kan ook ondertussen de site lekker volgen via mijn SE P990i 🙂

    hier heb je een link, het is een mooi natuurgebied.

    http://www.nationaal-parkdemeinweg.nl/

    Mijn wapen is, een mauntenbike met 2x 10 watt schijnwerpers en 1x 5 watt dimlicht en een wapenstok met handboeien die ik van de Politie mag lenen.
    Eigenlijk ben ik daar niet voor bevoegd 😉 maar toch krijg ik het 🙂
    Verder heb 2x 6V 12 Ampere accu’s op mijn fiets ingebouwd (H)

    En op Zaterdag voor de politie, de wijken in de gaten houden om het leven van herrie schoppers zuur te maken.

    Ik doe dit werk met hart en nieren om mijn mede burgers te helpen tegen de agressie en criminaliteit tegen te gaan en Roermond is het heel erg als gaat om onveiligheid en criminaliteit 🙁 diep triest

    Daarnaast doe ik veel aan Mauntenbiken en krachtraining, zal wel moeten he vanwege mijn werk als ik iemand in moet rekenen, alleen jammer dat mijn collega’s zo watjes zijn 🙂

    De regels van politie vind ik echt niks, omdat ik bijvoorbeeld niet geweld mag gebruiken tegen geweldadige jongelui.
    Maar daar heb ik vaak lak aan, en doe ik het toch in het belang voor de veiligheid.

    Waar ik echt een hekel aan heb is het rapporteren, damn wat een saaie rot bezigheden, voorral als je niet goed in bent:)

    Ik ben meer een man met de hand en met verstand, meer niet 🙂

    Dus ItsRedd als, je hard wilt werken dan mag je met mij graafwerkazaamheden verrichten grote stronken eruit scheppen, daar krijg je grote sterke armen van.

    Groeten van Willem

  4. 207 XP
    Niekker's avatar

    en ik… ik ben atm mijn langeste dag ooit aan het maken, ben vanacht naar black geweest in atnwerpen:) ben nu zo’n 29 uur wakker:p, weten julie dat ook weer

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat kan nog een stuk langer!

    Ik had vorig weekend InQontrol + Ajax de dag erna! 😀

  6. 84 XP
    killer's avatar

    Niekker, wat is (black) ?

    Ben gewoon benieuwt.

    ItsRedd, was PSV kampioen geworden 😀

    Geroeten van Willem

  7. 207 XP
    Niekker's avatar

    Black is een festifal georganiseerd door ID&T het is een van de 2 feesten die vroeger beter bekend stonden als Sensation Black en White…

    Black is de versie zwaardere met hardere en snellere muziek, hierbi moet je denken aan Jumpstyle, hardstyle en hardcore…

    dit feest vind 1 keer per jaar in nederland plaatst en 1 keer in belgie, naar de laatste ben ik afgelopen nacht geweest:)

    http://www.id-t.be/events/Sensation2008/Black/Site/

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Willem,

    Inderdaad PSV is kampioen.. en ik wil het er echt niet over hebben! :p

  9. 84 XP
    killer's avatar

    Niekker, hou je daar echt van? Lijk mij te druk 🙂
    Als ik in zo’n tent zit, dan word ik helemaal gek 😉
    Maar goed, als jij er plezier heb dan gun ik van alle harte 😀

    ItsRedd

    Ik weet het, toen ik de ogen van mijn vader en mijn broer zag hoe PSV de titel won, laten we maar niet over hebben het lijk mij een gevoelig onderwerp voor jou 😉 Ik neem aan dat jij een Ajacied ben?

    En, heb je nog zwaar werk gevonden?

    Groeten van Willem

  10. 18 XP
    Evilgeniusx's avatar

    Als het geen vakantie is doe ik zat.
    Maar 1 van me grootste hobbies naast gamen, is het geven van massages, dan kom je wel in aanraking met mensen.
    En ga strx beginnen aan een opleiding in Leiden.
    Ik game wel veel, maar alleen als ik niks te doen heb met mensen 😛
    mja ik slaap maar 5uur per dag ongeveer 😛

  11. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik ben een eenganger:smoke3:.
    Ik repareer benzinewagentjes, speel gitaar, en de rest weet ik ff niet uit me hoofd :p.

  12. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Woont meneer Redd ook in Amsterdam?

    Hoe dan ook,

    Ben 16 jaar, woon in Amsterdam, doe Gymnasium. Hobbys buiten gamen zijn tennis en voetbal. Hoppa.

Forum

Topic: Social Life?

CrossFire_NL's avatar

Ja, een discussie die altijd gepaard gaat met het praten over gamen, je social life. (Of het gebrek aan? :p)

Wat doen jullie naast gamen?

Ik studeer zelf Versnelde Technische Informatica aan de Hogeschool van Amsterdam. Bijna het eerste jaar erop zitten zonder al te veel struikelblokken, nog 2 te gaan. 🙂

Naast dat heb ik heel lang gewerkt bij een zorginstelling op de afdelingen Logistiek, Automatisering en Facilitaire zaken. Dat baantje heb ik helaas moeten laten vallen vanwege de druk die op mij kwam te staan met deze studie..
Ik ben dus op zoek naar een nieuw ‘bijbaantje’, het liefst waarbij er fysiek zwaar maar hersendood werk van me verwacht word. (Dan kan ik mentaal af en toe ook is rusten.. 😉 )

Naast dat is het net een aantal maanden uit met mijn toenmalige vriendin, dus dat is lekker rustig nu! :p

Verder heb ik naast gamen hobbies als Pokeren, basketbal en ICT in het algemeen.

Ik ben benieuwd! “Brand los”, zei een groot man ooit.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    11x bekeken.. niemand heb een social life dus?

    Gooi het topic maar dicht hoor, anders.

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Kan zijn dat mensen wel een social life hebben en daarom geen tijd hebben om een reactie te geven.

    Zelf heb ik het altijd wel druk en kan ik alleen ’s avonds eigenlijk reageren, dus vandaar dat ik nog niet gereageerd had 🙂

  3. 84 XP
    killer's avatar

    Ik werk voor de gemeente Roermond, alle zaken wat betreft van de gemeente zijn. groenvoorziening, rioolerering, graafwerk veeeeeel graafwerk en stads toezicht en heeeeel soms kantoorwerk, maar daar ben ik nooit:)

    Ik werk 2 dagen in de week vrijwilg bij de Politie en nacht bewaking.

    Mijn hobby is Vrijdagsnacht bewaken tegen mogelijke stropers en vervuilers te dwarsbomen bij ( nationaal de mijn weg) Dus ik kan ook ondertussen de site lekker volgen via mijn SE P990i 🙂

    hier heb je een link, het is een mooi natuurgebied.

    http://www.nationaal-parkdemeinweg.nl/

    Mijn wapen is, een mauntenbike met 2x 10 watt schijnwerpers en 1x 5 watt dimlicht en een wapenstok met handboeien die ik van de Politie mag lenen.
    Eigenlijk ben ik daar niet voor bevoegd 😉 maar toch krijg ik het 🙂
    Verder heb 2x 6V 12 Ampere accu’s op mijn fiets ingebouwd (H)

    En op Zaterdag voor de politie, de wijken in de gaten houden om het leven van herrie schoppers zuur te maken.

    Ik doe dit werk met hart en nieren om mijn mede burgers te helpen tegen de agressie en criminaliteit tegen te gaan en Roermond is het heel erg als gaat om onveiligheid en criminaliteit 🙁 diep triest

    Daarnaast doe ik veel aan Mauntenbiken en krachtraining, zal wel moeten he vanwege mijn werk als ik iemand in moet rekenen, alleen jammer dat mijn collega’s zo watjes zijn 🙂

    De regels van politie vind ik echt niks, omdat ik bijvoorbeeld niet geweld mag gebruiken tegen geweldadige jongelui.
    Maar daar heb ik vaak lak aan, en doe ik het toch in het belang voor de veiligheid.

    Waar ik echt een hekel aan heb is het rapporteren, damn wat een saaie rot bezigheden, voorral als je niet goed in bent:)

    Ik ben meer een man met de hand en met verstand, meer niet 🙂

    Dus ItsRedd als, je hard wilt werken dan mag je met mij graafwerkazaamheden verrichten grote stronken eruit scheppen, daar krijg je grote sterke armen van.

    Groeten van Willem

  4. 207 XP
    Niekker's avatar

    en ik… ik ben atm mijn langeste dag ooit aan het maken, ben vanacht naar black geweest in atnwerpen:) ben nu zo’n 29 uur wakker:p, weten julie dat ook weer

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat kan nog een stuk langer!

    Ik had vorig weekend InQontrol + Ajax de dag erna! 😀

  6. 84 XP
    killer's avatar

    Niekker, wat is (black) ?

    Ben gewoon benieuwt.

    ItsRedd, was PSV kampioen geworden 😀

    Geroeten van Willem

  7. 207 XP
    Niekker's avatar

    Black is een festifal georganiseerd door ID&T het is een van de 2 feesten die vroeger beter bekend stonden als Sensation Black en White…

    Black is de versie zwaardere met hardere en snellere muziek, hierbi moet je denken aan Jumpstyle, hardstyle en hardcore…

    dit feest vind 1 keer per jaar in nederland plaatst en 1 keer in belgie, naar de laatste ben ik afgelopen nacht geweest:)

    http://www.id-t.be/events/Sensation2008/Black/Site/

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Willem,

    Inderdaad PSV is kampioen.. en ik wil het er echt niet over hebben! :p

  9. 84 XP
    killer's avatar

    Niekker, hou je daar echt van? Lijk mij te druk 🙂
    Als ik in zo’n tent zit, dan word ik helemaal gek 😉
    Maar goed, als jij er plezier heb dan gun ik van alle harte 😀

    ItsRedd

    Ik weet het, toen ik de ogen van mijn vader en mijn broer zag hoe PSV de titel won, laten we maar niet over hebben het lijk mij een gevoelig onderwerp voor jou 😉 Ik neem aan dat jij een Ajacied ben?

    En, heb je nog zwaar werk gevonden?

    Groeten van Willem

  10. 18 XP
    Evilgeniusx's avatar

    Als het geen vakantie is doe ik zat.
    Maar 1 van me grootste hobbies naast gamen, is het geven van massages, dan kom je wel in aanraking met mensen.
    En ga strx beginnen aan een opleiding in Leiden.
    Ik game wel veel, maar alleen als ik niks te doen heb met mensen 😛
    mja ik slaap maar 5uur per dag ongeveer 😛

  11. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik ben een eenganger:smoke3:.
    Ik repareer benzinewagentjes, speel gitaar, en de rest weet ik ff niet uit me hoofd :p.

  12. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Woont meneer Redd ook in Amsterdam?

    Hoe dan ook,

    Ben 16 jaar, woon in Amsterdam, doe Gymnasium. Hobbys buiten gamen zijn tennis en voetbal. Hoppa.