Forum

Topic: Social Life?

Anoniem's avatar

Ja, een discussie die altijd gepaard gaat met het praten over gamen, je social life. (Of het gebrek aan? :p)

Wat doen jullie naast gamen?

Ik studeer zelf Versnelde Technische Informatica aan de Hogeschool van Amsterdam. Bijna het eerste jaar erop zitten zonder al te veel struikelblokken, nog 2 te gaan. 🙂

Naast dat heb ik heel lang gewerkt bij een zorginstelling op de afdelingen Logistiek, Automatisering en Facilitaire zaken. Dat baantje heb ik helaas moeten laten vallen vanwege de druk die op mij kwam te staan met deze studie..
Ik ben dus op zoek naar een nieuw ‘bijbaantje’, het liefst waarbij er fysiek zwaar maar hersendood werk van me verwacht word. (Dan kan ik mentaal af en toe ook is rusten.. 😉 )

Naast dat is het net een aantal maanden uit met mijn toenmalige vriendin, dus dat is lekker rustig nu! :p

Verder heb ik naast gamen hobbies als Pokeren, basketbal en ICT in het algemeen.

Ik ben benieuwd! “Brand los”, zei een groot man ooit.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    11x bekeken.. niemand heb een social life dus?

    Gooi het topic maar dicht hoor, anders.

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Kan zijn dat mensen wel een social life hebben en daarom geen tijd hebben om een reactie te geven.

    Zelf heb ik het altijd wel druk en kan ik alleen ’s avonds eigenlijk reageren, dus vandaar dat ik nog niet gereageerd had 🙂

  3. 84 XP
    killer's avatar

    Ik werk voor de gemeente Roermond, alle zaken wat betreft van de gemeente zijn. groenvoorziening, rioolerering, graafwerk veeeeeel graafwerk en stads toezicht en heeeeel soms kantoorwerk, maar daar ben ik nooit:)

    Ik werk 2 dagen in de week vrijwilg bij de Politie en nacht bewaking.