Forum

Topic: Van vista naar xp?

Anoniem's avatar

hi

Ik heb een laptop met windows vista maar omdat het niet egt super werkt wil ik liever windows xp er op zette(en dat de windows op ze grieks is). Maar hoe zet ik nou windows xp erop heb gehoord dat ik me pc moet formateeren enso maar hoe doe k dat allemaal heb wat op google gezocht maar kom er niet egt uit. Hoplijk kunne jullie me helpen 🙂

Grtzz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    heb je de Windows XP install disk? Prop die in je CD drive restart je pc en je komt in de installatie scherm. zo simpel is het(tenzij dat je instellingen gewijzigd hebt. en Ja je moet je PC formatteren

  2. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Als je de Business editie hebt, kun je hem gewoon downgraden zonder te formatteren. Maar ik denk dat je de Home Premium editie hebt…

  3. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ja idd maar hoe formateer ik mij laptop

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Rechter muisknop op de C-schijf en formateren aanklikken gewoon dacht ik :).

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja idd maar hoe formateer ik mij laptop

    Dat doet de installatie van XP.

  6. 266 XP
    clockthieve's avatar

    juist geef je direct aan welke schijf en de rest gaat automatisch

  7. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Rechter muisknop op de C-schijf en formateren aanklikken gewoon dacht ik :).

    Grapjas, je kan toch de C schijf niet in Windows formatteren. Je verwijdert Windows dan…:smoke3:

  8. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Wat moet ik nou doen>? regte muis knop en dan formateeren op de c shijf?

  9. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Gewoon de computer opstarten vanaf de Windows XP CD, daarna zal vanzelf worden gevraagd de harde schijf te formatteren. Wel NTFS kiezen, geen Fat32.

  10. 704 XP
    Boemtje's avatar

    dus als ik xp heb op een cd doe ik hemin me driver
    en kies ik formateeren en kies ik dan NTFS???(at gebeurt er al sik fat 32 kies)

  11. 266 XP
    clockthieve's avatar

    dan werkt niks meer (fat 32) ntfs is beter

  12. 704 XP
    Boemtje's avatar

    dus gwn xp ff downloaden en starten en kies ik formateeren en dan ntfs klikken

  13. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja das indd beter

  14. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Als je Fat32 kiest, gebeurt er niets ernstig. NTFS werkt alleen sneller en kan bestanden groter dan 4GB aan.

    En je wilt XP downloaden? Ik hoop dat het kraken je lukt, want dat gaat lastig worden met die Genuine Windows beveiliging. Mij lukt het nu niet meer in ieder geval.

  15. 266 XP
    clockthieve's avatar

    als je via nieuwsgroepen download heb je zelfs gekraakte versies waarbij je niet hoeft te registreren of activeren. en sp’s inbegrepen

  16. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Via torrents ook hoor. Maar toch met de nieuwe SP3…

  17. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik ga gwn naar een winkel hie rin griekenland waar ik nu benik vraag dat hij die voor me download

  18. 266 XP
    clockthieve's avatar

    opties zat zo te horen

  19. 704 XP
    Boemtje's avatar

    jip bedankt voor jullie snelle hulp

  20. 266 XP
    clockthieve's avatar

    altijd voor mede ps3 liefhebbers 😀

  21. 896 XP
    WoofeR's avatar

    je ken ook gewoon een laptop kopen in Nederland met Windows XP 😉

  22. 293 XP
    Japsuh's avatar

    He Boemtje, als je toch Windows Vista niet gebruikt, mag ik dan de serial?

  23. 266 XP
    clockthieve's avatar

    goede en foute deals hier 😀

  24. 1386 XP
    Redd's avatar

    Piracy. 😡

    Ik heb plenty MSDNAA serials, student zijn heeft zo zijn voordelen. (Overgens heb ik ook originele licenties via mijn.. werk.. 🙂 )

    NFS. :p

  25. 704 XP
    Boemtje's avatar

    He Boemtje, als je toch Windows Vista niet gebruikt, mag ik dan de serial?

    Hoe bedoel je?

  26. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hoe bedoel je?

    Hij wil je vista product code graag hebben, zodat hij vista kan installeren met jou (legale) code.

  27. 704 XP
    Boemtje's avatar

    En waar vind ik die code dan?? Ik heb ook geen code erbij gekregen? Of een cd van vista

  28. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    En waar vind ik die code dan?? Ik heb ook geen code erbij gekregen? Of een cd van vista

    Die staat onderop de Laptop.
    Of onder de batterij. daar ergens moet je zoeken ;).

Forum

Topic: Van vista naar xp?

Kontsnor's avatar

hi

Ik heb een laptop met windows vista maar omdat het niet egt super werkt wil ik liever windows xp er op zette(en dat de windows op ze grieks is). Maar hoe zet ik nou windows xp erop heb gehoord dat ik me pc moet formateeren enso maar hoe doe k dat allemaal heb wat op google gezocht maar kom er niet egt uit. Hoplijk kunne jullie me helpen 🙂

Grtzz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    heb je de Windows XP install disk? Prop die in je CD drive restart je pc en je komt in de installatie scherm. zo simpel is het(tenzij dat je instellingen gewijzigd hebt. en Ja je moet je PC formatteren

  2. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Als je de Business editie hebt, kun je hem gewoon downgraden zonder te formatteren. Maar ik denk dat je de Home Premium editie hebt…

  3. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ja idd maar hoe formateer ik mij laptop

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Rechter muisknop op de C-schijf en formateren aanklikken gewoon dacht ik :).

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja idd maar hoe formateer ik mij laptop

    Dat doet de installatie van XP.

  6. 266 XP
    clockthieve's avatar

    juist geef je direct aan welke schijf en de rest gaat automatisch

  7. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Rechter muisknop op de C-schijf en formateren aanklikken gewoon dacht ik :).

    Grapjas, je kan toch de C schijf niet in Windows formatteren. Je verwijdert Windows dan…:smoke3:

  8. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Wat moet ik nou doen>? regte muis knop en dan formateeren op de c shijf?

  9. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Gewoon de computer opstarten vanaf de Windows XP CD, daarna zal vanzelf worden gevraagd de harde schijf te formatteren. Wel NTFS kiezen, geen Fat32.

  10. 704 XP
    Boemtje's avatar

    dus als ik xp heb op een cd doe ik hemin me driver
    en kies ik formateeren en kies ik dan NTFS???(at gebeurt er al sik fat 32 kies)

  11. 266 XP
    clockthieve's avatar

    dan werkt niks meer (fat 32) ntfs is beter

  12. 704 XP
    Boemtje's avatar

    dus gwn xp ff downloaden en starten en kies ik formateeren en dan ntfs klikken

  13. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja das indd beter

  14. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Als je Fat32 kiest, gebeurt er niets ernstig. NTFS werkt alleen sneller en kan bestanden groter dan 4GB aan.

    En je wilt XP downloaden? Ik hoop dat het kraken je lukt, want dat gaat lastig worden met die Genuine Windows beveiliging. Mij lukt het nu niet meer in ieder geval.

  15. 266 XP
    clockthieve's avatar

    als je via nieuwsgroepen download heb je zelfs gekraakte versies waarbij je niet hoeft te registreren of activeren. en sp’s inbegrepen

  16. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Via torrents ook hoor. Maar toch met de nieuwe SP3…

  17. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik ga gwn naar een winkel hie rin griekenland waar ik nu benik vraag dat hij die voor me download

  18. 266 XP
    clockthieve's avatar

    opties zat zo te horen

  19. 704 XP
    Boemtje's avatar

    jip bedankt voor jullie snelle hulp

  20. 266 XP
    clockthieve's avatar

    altijd voor mede ps3 liefhebbers 😀

  21. 896 XP
    WoofeR's avatar

    je ken ook gewoon een laptop kopen in Nederland met Windows XP 😉

  22. 293 XP
    Japsuh's avatar

    He Boemtje, als je toch Windows Vista niet gebruikt, mag ik dan de serial?

  23. 266 XP
    clockthieve's avatar

    goede en foute deals hier 😀

  24. 1386 XP
    Redd's avatar

    Piracy. 😡

    Ik heb plenty MSDNAA serials, student zijn heeft zo zijn voordelen. (Overgens heb ik ook originele licenties via mijn.. werk.. 🙂 )

    NFS. :p

  25. 704 XP
    Boemtje's avatar

    He Boemtje, als je toch Windows Vista niet gebruikt, mag ik dan de serial?

    Hoe bedoel je?

  26. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hoe bedoel je?

    Hij wil je vista product code graag hebben, zodat hij vista kan installeren met jou (legale) code.

  27. 704 XP
    Boemtje's avatar

    En waar vind ik die code dan?? Ik heb ook geen code erbij gekregen? Of een cd van vista

  28. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    En waar vind ik die code dan?? Ik heb ook geen code erbij gekregen? Of een cd van vista

    Die staat onderop de Laptop.
    Of onder de batterij. daar ergens moet je zoeken ;).