Forum

Topic: Sony – hoe denk je over ze?

Anoniem's avatar

Hoe denken jullie eigenlijk over Sony? Ik vond ze met de PS2 echt super, zoveel top games die uitkwamen en enorme exclusives (die ook echt exclusive bleven). En nu? Ze lijken zelfs niks te doen aan het hele Trophy systeem, zelfs Soul Calibur IV krijgt geen Trophy support. En ook geen Yoda, terwijl de Xbox 360 Darth Vader wél als downloadable character krijgt! Dit roept gewoon woede bij me op, en dat is niet omdat ik Yoda nou zo fantastisch vindt…

En ook de vraag waarom ze geen PSN kaarten uitbrengen in Europa is nog altijd onbeantwoord? Wat is dit voor raar gedoe, alles wat we krijgen is een stomme smoes over belastingen etc. Nog iets wat ik raar vind; ik ben een enorme RPG fan, maar alles wat we krijgen is Oblivion?! WTF Sony, serieus… Als ik dan is stiekem op GameSpot naar de 360 lijst met RPG games zit te kijken word ik honds jaloers!

Denk nu niet dat ik gelijk een Sony hater ben 🙂 Integendeel, ik ben echt enorm blij met me zwarte heilige speelstation, ik vindt alleen dat Sony zich wel meer mag richten op de wensen van de (hardcore?) gamers.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

51 reacties

  1. 200 XP
    bokito007's avatar

    agreed 😀
    10 tekensss

  2. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat van die PSN-cards is gewoon zóóó waardeloos, en van die in-game muziek kon ook wel beter. Maar voor de rest vind ik ze het niet al te slecht doen ;).

  3. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Waar ik je gelijk in moet geven zijn de RPG’s damn!! Kom met een PS3 versie van Spectral Souls dan ofzo..of Jeanne D’arc.
    De releases vindt ik zowieso wel tegen vallen.
    Er is gewoon te weinig op de markt op dit moment, teveel van het zelfde, racers en shooters.
    En te weinig voor idd, de hardcore gamers onder ons 🙂
    Maargoed, geduld is een schone zaak.
    *gaat nog maar een potje Ridge Racer 7 doen* :p

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hoe denken jullie eigenlijk over Sony?

    Hail!

    Ze lijken zelfs niks te doen aan het hele Trophy systeem, zelfs Soul Calibur IV krijgt geen Trophy support.

    Het trophy systeem is nog maar -NET- uit he, SCIV was al lang in ontwikkeling voordat dit aangekondigd werd.. (ook voor het aangekondigd werd voor developers vermoed ik)

    En ook geen Yoda, terwijl de Xbox 360 Darth Vader wél als downloadable character krijgt! Dit roept gewoon woede bij me op, en dat is niet omdat ik Yoda nou zo fantastisch vindt…

    Da’s pure jaloezie, helemaal aangezien je niks om Yoda / Darth Vader geeft.. (wat je ook eigenlijk helemaal niet zou moeten, je koopt SCIV, niet star wars. 😀 )

    En ook de vraag waarom ze geen PSN kaarten uitbrengen in Europa is nog altijd onbeantwoord? Wat is dit voor raar gedoe, alles wat we krijgen is een stomme smoes over belastingen etc.

    Daar zitten een hele zooi erg hoog geschoolde jongens achter (en natuurlijk eventueel een meisje hier en daar 😉 ), waarom het zo is weet ik niet maar dat er een reden voor is moge duidelijk zijn. :p

    Nog iets wat ik raar vind; ik ben een enorme RPG fan, maar alles wat we krijgen is Oblivion?! WTF Sony, serieus… Als ik dan is stiekem op GameSpot naar de 360 lijst met RPG games zit te kijken word ik honds jaloers!

    Agreed. Ik ben ook enorm RPG fan, kan ook niet wachten tot ik meer hoor over het project waar NCSoft mee bezig is. 🙂

    … ik vindt alleen dat Sony zich wel meer mag richten op de wensen van de (hardcore?) gamers.

    Sony heeft bewust voor het pad gekozen van een multifunctioneel entertainment system, dat heeft zo ze voordelen en nadelen.. althans, zo zie ik het.

    Ik ben zelf, in globale zin, erg tevreden met Sony. Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken dat de XBOX en de Wii de enige waren. :p

  5. 209 XP
    Xemurai's avatar

    [quote=ItsRedd]Het trophy systeem is nog maar -NET- uit he, SCIV was al lang in ontwikkeling voordat dit aangekondigd werd.. (ook voor het aangekondigd werd voor developers vermoed ik)
    [/quote]

    Erg slappe smoes, dat weet jij ook… Er zijn genoeg games die al lang en breed in de winkels liggen, waar gewoon wél trophies voor komen. En zelfs dat lijstje is erg klein. Het gaat hier natuurlijk gewoon om het betalen van ontwikkelaars om er die begeerde trophies in te programmeren.

    [quote=ItsRedd]Da’s pure jaloezie, helemaal aangezien je niks om Yoda / Darth Vader geeft.. (wat je ook eigenlijk helemaal niet zou moeten, je koopt SCIV, niet star wars. 😀 )[/quote]

    Zoals ik al zei; het gaat me niet om Yoda… Het gaat erom dat Microsoft WEL moeite doet voor ze gamers, en Sony (wederom) niet!

  6. 3877 XP
    vinnie1234's avatar

    ondanks de kleine nadelen (trophy weinig spellen weinig RPG enz.)
    Heeft Sony wel weer een gewelidge console op de markt weten te zetten
    en zoals ik al eerder vandaag gepost hebt gaat de PS3 waarschijnlijk meer verkopen
    waardoor Sony mischien meer geld voor de gamers uit gaat geven!!

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Erg slappe smoes, dat weet jij ook… Er zijn genoeg games die al lang en breed in de winkels liggen, waar gewoon wél trophies voor komen. En zelfs dat lijstje is erg klein. Het gaat hier natuurlijk gewoon om het betalen van ontwikkelaars om er die begeerde trophies in te programmeren.

    Mijn opmerking ging over het implementeren van het trophy systeem vanaf het begin.. 😉
    Elke developer kan het patchen, maar dat kost zoals je zelf al zegt weer geld. Dat de games die nu net uitkomen of uitgekomen zijn het niet hebben ligt meer aan de developer dan aan Sony dacht ik.

    Zoals ik al zei; het gaat me niet om Yoda… Het gaat erom dat Microsoft WEL moeite doet voor ze gamers, en Sony (wederom) niet!

    Ik kan hier niet tegenin gaan zonder appels met peren te gaan vergelijken, in dit geval heb je gelijk.
    Waar ik je dan graag weer op zou tegenspreken is het “(wederom)” gedeelte maar goed.. dat word een hele aparte discussie dus laten we dat maar niet doen. :p

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik ben tevreden genoeg over Sony… Niet heel tevreden, er zijn een paar minpuntjes… En natuurlijk is het logish dat je wel is jaloers bent voor een game die op de XBOX 360 komt… Ik ook, ik ben heel kapot jaloers op Gears of war, maar bijna iedere XBOX eigenaar is vast wel jaloers op een game voor de PS3, en dan denk ik aan Killzone 2/Home/Resistance 2/Socom/Little Big Planet/HARDWARE 2 etc…
    Ik vind wel heel erg irritant dat er geen PSN cards zijn, dat vinden de meeste mensen wel die geen pinpas hebben zoals ik. Ze zeggen dat ze iets gaan doen met PayPal, nouja. Ik weet wel bijna zeker dat het er vast wel komt, maar ik denk pas over zowat een half jaar wat voor mij te lang gaat duren.

    Btw, een paar minpuntjs vind ik:
    – Teveel uitstel 🙁
    – Geen PSN cards
    Tja, dit is niet echt een minpunt wat ik nu ga zeggen maar ik vind wel dat Sony nu ineens zoveel bezig is met topgames om de 360 in te halen… Daarmee wil ik zeggen dat er nu téveel en téveel goede vette games uitkomen… Kijk naar:
    -Little Big Planet [PS3-Exclusive]
    – Killzone 2 [PS3-Exclusive]
    – Socom:Confrontation [PS3-Exclusive]
    – Resistance 2 [PS3-Exclusive]
    – Motorstorm 2 [PS3-Exclusive]
    – Midnight Club LA [XBOX 360,PS3] = Mijn smaak:p

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    [QUOTE]Oorspronkelijk geplaatst door ItsRedd
    Da’s pure jaloezie, helemaal aangezien je niks om Yoda / Darth Vader geeft.. (wat je ook eigenlijk helemaal niet zou moeten, je koopt SCIV, niet star wars. )

    Zoals ik al zei; het gaat me niet om Yoda… Het gaat erom dat Microsoft WEL moeite doet voor ze gamers, en Sony (wederom) niet![/quote]

    Microsoft doet dat omdat ze er voor betaald worden..
    Xbox gebruikers betalen 54 euro per jaar.

    Ontopic:

    Ik heb Verschillende meningen.
    Ik ben tevreden over sony omdat:
    -Sony doet zn werk goed.
    -Ps3 is een ”Multimedia system” (dus meer mogelijkheden)
    -Ps3 biedt werkelijk waar voor zn geld.
    -Sony wil een tevreden klant. Geld staat op de 2e plaats.
    .2 Voorbeelden:
    -Sony draait verlies bij launch, maar blijft doorzetten.
    -Sony koopt geen rechten over op games om op die manier klanten te winnen (Microsoft doet deze omkoperij wel!)

    Ik ben ontevreden over omdat:
    -Ze blijven uitstellen.
    -Ze komen hun woorden niet na.
    -Ze doen naar mijn mening te weinig voor de gamers (het is wel goed , maar kan beter)

    Over het algemeen ben ik zéér tevreden.
    Maar niets is perfect. 🙂

    @Xemurai:
    je haalt me de woorden uit mn mond lol 😀

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ben erg tevreden met mij Sony LCD :p

  11. 33 XP
    GloriouS's avatar

    Sony wil een tevreden klant. Geld staat op de 2e plaats.

    Ik ben het grotendeels met je bericht eens, maar wat hierboven staat…tja right….als je grappen wilt maken probeer comedy central eens.
    Geld staat op de 2e plaats…haha

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Geld staat nooit 2e, altijd 1ste. Maar in Sony’s geval zetten ze wel door en staat het geld op een gedeelde 1ste plaats met de klanttevredenheid.

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Geld staat op de 2e plaats…haha

    Nu nog wel ja 😉

  14. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ben erg tevreden met mij Sony LCD :p

    Je maakt me jaloers:( Met mijn ‘kleine” breedbeeld SD tv:(

  15. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb een grote breedbeeld SD tv, maar heb liever een nog grotere Full HD tv…

  16. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Geld op de 2de plaats??? Als Sony geen geld meer verdient, dan gaan ze failliet. Maar het is een gegeven dat ze gewoon klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan…

  17. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik heb een grote breedbeeld SD tv, maar heb liever een nog grotere Full HD tv…

    Wie niet!:p Waarom koop je er dan geen?:p

  18. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik denk geldtekort :p. Wij hebben nog een tv waarbij op de doos stond dat hij digitale tv ondersteund :p.

  19. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ouders willen niet. (de PS3 staat beneden) Pas als de oude tv kapot is, maar hij is pas 3 jaar oud… Maar misschien eerder, ze willen de inrichting veranderen na de zomer, met een platte tv aan de muur.

  20. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Oeps, daar ging een ding dat door de tv ging :horny:

  21. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dan zit de kans er dik in dat hij wel HD word, Japsuh. 😀

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Volgensmij moet je gaan zoeken naar een TV die geen HD is ondertussen 😉

  23. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ouders willen niet. (de PS3 staat beneden) Pas als de oude tv kapot is, maar hij is pas 3 jaar oud… Maar misschien eerder, ze willen de inrichting veranderen na de zomer, met een platte tv aan de muur.

    Zelfde hier… Maar deze willen een HDTV kopen in het vakantiehuis!:mad: Waar ik dus zowat nooit ga komen… Omfg…. En zelf kopen mag ik niet + ik ben nog te jong om te werken:p Onze SD tv kostte toen nog guldens, 2000 gulden d8 ik:p Die tv was toen nog hartstikke nieuw… Van dat kan je zowat 3 Full HDTV’s nu van kopen… Man ik baal iedere dag ervan:(

  24. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Btw… Dit gaat wel heel erg off-topic:p
    Weet iemand toevallig ook ergens een filmpje/screenshots waar ze games vergelijken op de PS3 met SD vs HD???? Of de 360 is ook goed, het liefst PS3…

  25. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Heel erg off-topic hahaha..

    Maar er zijn toch weer nieuwe ontwikkelingen op TV gebied?
    Iets met meerdere laser-buisjes achter de beeldbuis?
    Dat zei een maat van me (met 360 :p) schijnt ook dat het goedkoper wordt dan HD.

  26. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Heel erg off-topic hahaha..

    Maar er zijn toch weer nieuwe ontwikkelingen op TV gebied?
    Iets met meerdere laser-buisjes achter de beeldbuis?
    Dat zei een maat van me (met 360 :p) schijnt ook dat het goedkoper wordt dan HD.

    Klopt ja, de laser TV, goedkoper en minder stroomverbruik en langere levensduur, was toen 1 merk, weet ff niet meer welke die hem toen lieten zien op een beurs ofzo.

  27. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Wat, in godsnaam maakt het uit dat de 360 Darth Vader als downloadbaar persoon maakt. Alsof dat ook maar iets veranderd aan het spel.

  28. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Man ik baal iedere dag ervan:(

    Als het in guldentijd was, was het dus meer dan 6 jaar geleden..:/ Voor 1000 euro kan je niet een full hdtv kopen.

  29. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    [quote]Klopt ja, de laser TV, goedkoper en minder stroomverbruik en langere levensduur, was toen 1 merk, weet ff niet meer welke die hem toen lieten zien op een beurs ofzo.[/QUOTE

    Mitsubishi is er mee bezig. Ze zouden in 2007 al op de markt zijn maar anno 2008 nog nergens in de winkel te vinden

  30. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Wat, in godsnaam maakt het uit dat de 360 Darth Vader als downloadbaar persoon maakt. Alsof dat ook maar iets veranderd aan het spel.

    Daar gaat het niet om, gaat om het principe..waarom 2 extra characters?
    De één in de game zelf en de ander als DLC, hadden ze van mij Yoda ook op PSN mogen gooien hoor.

    Als het in guldentijd was, was het dus meer dan 6 jaar geleden..:/ Voor 1000 euro kan je niet een full hdtv kopen.

    Kan jij nou echt alleen maar kritiek geven?

  31. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Klopt ja, de laser TV, goedkoper en minder stroomverbruik en langere levensduur, was toen 1 merk, weet ff niet meer welke die hem toen lieten zien op een beurs ofzo.

    Volgensmij bedoel je Mitsibishu? Of het was Daewoo…Ik weet 60% zeker adt het Mitsibishu was:p maar ik ga niet wachten op Laser TV’s… Ik wil gwn zo snel mogelijk een HDTV, of als er heel snel OLED tv’s komen wil ik die:D. Google maar;) ziet er gruweliijk vet uit…

  32. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Volgensmij bedoel je Mitsibishu? Of het was Daewoo…Ik weet 60% zeker adt het Mitsibishu was:p maar ik ga niet wachten op Laser TV’s… Ik wil gwn zo snel mogelijk een HDTV, of als er heel snel OLED tv’s komen wil ik die:D. Google maar;) ziet er gruweliijk vet uit…

    Paar berichten terug was dat al gemeld, dat het Mitsubishi was, met een link erover :p

  33. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hoe ik denk over Sony? Goeie gasten, jammer dat het jappen zijn.
    Ze trekken Azië hartstikke voor en laten US en EU maar wat achter liggen. Het lijkt soms of ze niet eens hun best doen misschien doen ze dat wel, ik kan helaas niet achter de schermen kijken ;).

    En Micrsoft, die gasten hebben gewoon te veel geld en kunnen daar mee producers (om)kopen om voor de Xbox360 nou net ff wat meer hun best laten te doen.

    Ik ben opzich best tevreden met Sony al zouden ze de EU en de US wat serieuzer mogen nemen.

  34. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Je bedoelt dat ze de EU laten liggen, Amerika totaal niet hoor:p. Misschien op 1 front hebben ze Azie eerst gekozen en dat is de Home beta, waar hn al voor in kunnen schrijvne. Maar voor ons komt het toch wel dus dat vindk niet zo erg.

  35. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Je bedoelt dat ze de EU laten liggen, Amerika totaal niet hoor:p. Misschien op 1 front hebben ze Azie eerst gekozen en dat is de Home beta, waar hn al voor in kunnen schrijvne. Maar voor ons komt het toch wel dus dat vindk niet zo erg.

    Ze laten de EU juist met alles wachten , en in de VS zijn ze druk bezig omdat dat natuurlijk de thuisbasis van de xbox is , dus daar willen ze naruurlijk zoveel mogenlijk wat aan doen om zoveel mogenlijk te verkopen

  36. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ja dat bedoel ik:P dat ze ons laten liggen met al dat gewacht…

  37. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ze laten de EU juist met alles wachten , en in de VS zijn ze druk bezig omdat dat natuurlijk de thuisbasis van de xbox is , dus daar willen ze naruurlijk zoveel mogenlijk wat aan doen om zoveel mogenlijk te verkopen

    Mee eens, Europeanen kopen het toch wel, wachten of niet..
    Azië en de VS zijn natuurlijk de grootste continenten waar het meest te halen valt, Nintendo in Azië bijv. en Xbox in de VS…grote concurrenten daar zijn ze het meest mee bezig.
    Ben trouwens benieuwd hoe het met Zuid-Amerika zit? Zelfde releases/DLC/store als de VS?
    Ennuhh, welk topic was dat nou,

    ”geld op 2e plaats”

    😉 No Way! :tuffguy:

  38. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Hoe ik over denk over Sony?

    Over het algemeen goed maar ze hebben me behoorlijk zitten irriteren met die duizenden nieuwe gereleasede PS3’s(iets te overdreven maar toch) vooral de stap van de 60 naar 40 vond ik een HELE slechte zet met daarvoor de veranderingen in het E3 concept. Die 2de HDMI poorten had ik immers wel nodig voor mijn 7.1 Setje die ik nog wil kopen

    Ze laten de EU bezitters gewoon met hun PS3’s omdat ze toch wel geld hebben om het te kopen. Kijk maar naar de VS/Azië je ziet dat daar heel weinig sales zijn maar toch is daar de meeste promotie terwijl Europa met de meeste sales toch laat stikken met de enige exclusive programma “een band programma in Europa”.

    Sony pakt de dingen verkeerd aan. Ze proberen te veel de PS3 op een Blu-Ray speler te lijken terwijl dat niet is. Ze graven een gat voor hun zelf door op ALLE Blu-Ray Films een stikker te plakken “Playable on PS3” terwijl ze zelf ook aparte Blu-Ray spelers verkochten. Hierdoor maken ze de markt kleiner voor de Blu-Ray spelers.

    Als Sony de PS3 als een “Multimedia Console” wilt maken doe dan op zijn minst de meeste functies want anders is het niet meer zo “Multimedia”. De belangrijkste aan “Multimedia Console” is toch dat het meer kan dan een gewone Console(toch…?) Waarom halen ze dan de cardreader eruit? Door zijn slechte codec support en 1 HDMI output kan de PS3 nooit een echte Media Console/Blu-Ray speler worden.

    PS3 is gewoon een gaming Console die ook nog “Party” games heeft zoals Singstar(zwaar dronken), Buzz en Eyetoy. Ik hoop dat het bij “Party” games blijft en niet komt met Wii zooi die ik niet hoeft. PS3 moet geen Casual Gaming Console woorden daar heeft de PS3 gewoon te veel functies voor.

    Ik denk dat Sony zijn consumenten niet weet wie ze zijn. Ze proberen van alles een beetje maar probeer dan op z’n minst op een deel goed te doen en niet een beetje van alles.

    Over die Laser TV

    Mitsubishi is er mee bezig. Ze zouden in 2007 al op de markt zijn maar anno 2008 nog nergens in de winkel te vinden

    Lees dit Q3 2008 😉 dus gok maar 2009 Q1

    Maar ik zit toch te twijfelen Laser dat is toch SERIEUS gevaarlijk voor je ogen O.O of ben ik nou gek… 😐

  39. 266 XP
    clockthieve's avatar

    hangt ervan af van welke klasse de laser is

  40. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Kan jij nou echt alleen maar kritiek geven?

    Vond het een beetje een rare reactie, dat jij daar beledigd door wordt is niet mijn schuld.

    Al ben ik het wel eens met je DLC verhaal. Betwijfel het of ie niet op de PS Store komt..:/

  41. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    wat ik vind van Sony ?

    ik denk dat Sony op de goede weg is en dat ze wel nummer 1 worden
    voor de gamer

    steeds meer mensen kopen een ps3 en stappen over van hun ps2 naar de ps3
    vind alleen dat het allemaal lang duurd voor ze zeg maar 80 a 90% uit de ps3 halen

    als je nu kijkt naar MGS4 kom op man die laad tijd ps3 kan veel meer
    denk dat dit ook komt door de ontwikkelaars ps3 is geen MS

    en de ontwikkelaars willen natuurlijk we MS geld

    ik denk als Sony het voor mekaar krijgt om 5 tot 10 spellen uit te laten komen die gewoon echt 50GB zijn het gedaan is met MS

    en ja de verkopen halen van de wii dat gaat niet lukken en hoop voor ons dat
    Sony dat ook niet wil
    wat een schande nintendo op de E3 opscheppen over hoe godkoop nintendogs is om te maken

    en kijk vrouwen blijfen het maar kopen en oma vind het ook leuk geil he
    schande echt schande

  42. 356 XP
    Godfather's avatar

    1 ding.. Ik denk dat op een gegeven moment…De PS3 een familieconsole wordt en de xbox360 voor de echte gamers…Zo ziet het er wel naar uit.

  43. 1268 XP
    luctheman's avatar

    1 ding.. Ik denk dat op een gegeven moment…De PS3 een familieconsole wordt en de xbox360 voor de echte gamers…Zo ziet het er wel naar uit.

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:mad:

  44. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    1 ding.. Ik denk dat op een gegeven moment…De PS3 een familieconsole wordt en de xbox360 voor de echte gamers…Zo ziet het er wel naar uit.

    Fail.

    Het zal/kan nooit een Familie Console worden. Daar is het te uitgebreid voor en heeft het te veel functies. Het zal eerder meer de groep van Filmkijkers aan trekken. Daar moet Sony goed mee moeten spelen.

  45. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    360 voor de echte gamer ??? lol dvd = retro

    MS zal moeten komen met een nieuwe box want die gaat het geen 2 jaar meer redden laat staan 3 a 4

  46. 356 XP
    Godfather's avatar

    360 voor de echte gamer ??? lol dvd = retro

    MS zal moeten komen met een nieuwe box want die gaat het geen 2 jaar meer redden laat staan 3 a 4

    De PS3 exclusive titels waren de reden waarom ik een PS3 kocht op de eerste plaats. Een xbox zou veel goedkoper zijn. De meeste mensen doen het trouwens met een DVD (nog steeds). En titels zoals Halo of Saints Row zijn op het moment alleen om Xbox. Ow ja er zijn nog ps3 exclusive titels hoor. Buzz!! LBP. (niet dat die heel slecht zijn, maar niet echt voor de hardcore gamer). Hoewel ook betere titels zijn voor Ps3 alleen. Denk maar aan God of War

  47. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    MGS ?? die moet er ook nog wel even bij killzone straks

  48. 356 XP
    Godfather's avatar

    MGS ?? die moet er ook nog wel even bij killzone straks

    MGS gaat ook op de xbox komen hoorde ik.

  49. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    klinkt als fanboy gelul aangezien het echt een sony spel is bedoel je niet deel 1 op de MS psn ?

  50. 209 XP
    Xemurai's avatar

    MGS gaat ook op de xbox komen hoorde ik.

    Dat is een stom gerucht, in de wereld gebracht door xbox gebruikers. Ik volg MGS forums op de voet, en niets wijst uit dat MGS 4 op de 360 verschijnt.

  51. 356 XP
    Godfather's avatar

    Het was wel een MGS fanboy die het naar me zei, hij was ook te arm voor en PS3 en hij zou xbox kopen. Waarschijnlijk om me jaloers te maken XD