Forum

Topic: Probleempje bij Google?

Anoniem's avatar

Volgens mij heeft Google een probleempje:

Hebben jullie dit ook? Of ligt het toch aan mijn browser? Ik gebruik wel IE8, maar deze heb ik bijna altijd in de IE7 Emulatiemode staan.

Ik vind het in ieder geval hartstikke vervelend: het staat over zoekresultaten heen! Vooral bij YouTube video’s, vandaar dat ik YouTube video als zoekopdracht heb gegeven.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ligt aan jou denk ik, in Opera heb ik dit niet.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Had je dit alleen die keer of met elke search?
    Ik kan me haast niet voorstellen dat google per ongeluk iets live gooit wat niet uitvoerig getest is. :p

  3. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb het sinds gisteren, maar een andere pc hier thuis heeft het niet.

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dan vrees ik toch dat je het lokaal moet zoeken. 🙁

  5. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Ik zou als ik jou was dan even je cookies etc verwijderen en kijken of het dan wel is opgelost

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik zie links bovenin ook een balkje staan die ik niet heb, heb je iets van een plug-in op je pc geïnstalleerd of op google via de igoogle.

  7. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Rechts bovenin staat ook wat: blauw 7? Is dat iets?

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Vaag dat die “checkout” in het scherm blijft, net alsof je in een shop blijft hangen oid. :p

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Rechts bovenin staat ook wat: blauw 7? Is dat iets?

    Hij heeft IE8, dan staat dat daar voor de IE7-imulatie.

  10. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ja, idd. Maar het maakt niet uit of ik hem op gewoon IE8 zet of op de emulatie.

    @ItsRedd: ik heb gezocht op Google Checkout, en het blijkt wel een shop systeem te zijn voor allerlei shops op het web. Waarom hij er dan bij mij staat is mij een raadsel. Ik heb niets ingesteld (ik heb zelfs geen Google account) en ik heb geen Google toolbar.

  11. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Al geprobeerd op het kruisje bij die checkout in het midden te drukken?

  12. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ja tuurlijk! Dat is toch het eerste wat je doet! Maar waar ik ook op klik, ik ga dan gewoon naar google.nl

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Probeer eens een andere browser op die pc?

    Weet je in ieder geval of het aan IE ligt of niet.. :p

  14. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Wie gebruikt nog IE btw >.<

  15. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik ben erachter, het ligt aan IE8. IE7 en IE6 werken wel, maar IE8 niet. Ik heb ook nog meer mensen met dit probleem met IE8 op internet gevonden. Geen oplossing…

    @Kontsnor: Met Vista gebruikte ik Firefox 3, maar op XP ziet het er allemaal niet ‘smooth’ uit (als je daar een oplossing voor hebt, kom maar op). Ik kon ook geen instelling vinden, dus heb ik hem maar weer gedeïnstalleerd en ben ik weer IE gaan gebruiken.

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Zie hier, de oplossing.

    Of bedoelde je iets anders dan ik dacht?

  17. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik bedoelde iets anders… Namelijk dat de letters eruit zien als IE6, heel rafelig dus. Dat ziet er vanaf IE7 heel ‘smooth’ uit.

  18. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik bedoelde iets anders… Namelijk dat de letters eruit zien als IE6, heel rafelig dus. Dat ziet er vanaf IE7 heel ‘smooth’ uit.

    Ah, IE problemen kan ik niet oplossen. :p

    Redd != IE compatible.

  19. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Je snapt hem geloof ik nog niet 🙂 Ik bedoel dat de letters in Firefox dus heel rafelig zijn in XP maar niet in Vista. Is daar wat aan te doen?

  20. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Iets van Cleartype voor XP opzoeken denk ik zo, en die dan als standaard lettertype in FF opgeven.

  21. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Oh ja, natuurlijk. Ik had voorheen Cleartype niet ingesteld, nu wel! Bedankt Kontsnor.

    (schaamt zich diep voor deze domme fout…)

Forum

Topic: Probleempje bij Google?

Japsuh's avatar

Volgens mij heeft Google een probleempje:

Hebben jullie dit ook? Of ligt het toch aan mijn browser? Ik gebruik wel IE8, maar deze heb ik bijna altijd in de IE7 Emulatiemode staan.

Ik vind het in ieder geval hartstikke vervelend: het staat over zoekresultaten heen! Vooral bij YouTube video’s, vandaar dat ik YouTube video als zoekopdracht heb gegeven.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ligt aan jou denk ik, in Opera heb ik dit niet.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Had je dit alleen die keer of met elke search?
    Ik kan me haast niet voorstellen dat google per ongeluk iets live gooit wat niet uitvoerig getest is. :p

  3. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb het sinds gisteren, maar een andere pc hier thuis heeft het niet.

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dan vrees ik toch dat je het lokaal moet zoeken. 🙁

  5. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Ik zou als ik jou was dan even je cookies etc verwijderen en kijken of het dan wel is opgelost

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik zie links bovenin ook een balkje staan die ik niet heb, heb je iets van een plug-in op je pc geïnstalleerd of op google via de igoogle.

  7. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Rechts bovenin staat ook wat: blauw 7? Is dat iets?

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Vaag dat die “checkout” in het scherm blijft, net alsof je in een shop blijft hangen oid. :p

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Rechts bovenin staat ook wat: blauw 7? Is dat iets?

    Hij heeft IE8, dan staat dat daar voor de IE7-imulatie.

  10. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ja, idd. Maar het maakt niet uit of ik hem op gewoon IE8 zet of op de emulatie.

    @ItsRedd: ik heb gezocht op Google Checkout, en het blijkt wel een shop systeem te zijn voor allerlei shops op het web. Waarom hij er dan bij mij staat is mij een raadsel. Ik heb niets ingesteld (ik heb zelfs geen Google account) en ik heb geen Google toolbar.

  11. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Al geprobeerd op het kruisje bij die checkout in het midden te drukken?

  12. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ja tuurlijk! Dat is toch het eerste wat je doet! Maar waar ik ook op klik, ik ga dan gewoon naar google.nl

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Probeer eens een andere browser op die pc?

    Weet je in ieder geval of het aan IE ligt of niet.. :p

  14. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Wie gebruikt nog IE btw >.<

  15. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik ben erachter, het ligt aan IE8. IE7 en IE6 werken wel, maar IE8 niet. Ik heb ook nog meer mensen met dit probleem met IE8 op internet gevonden. Geen oplossing…

    @Kontsnor: Met Vista gebruikte ik Firefox 3, maar op XP ziet het er allemaal niet ‘smooth’ uit (als je daar een oplossing voor hebt, kom maar op). Ik kon ook geen instelling vinden, dus heb ik hem maar weer gedeïnstalleerd en ben ik weer IE gaan gebruiken.

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Zie hier, de oplossing.

    Of bedoelde je iets anders dan ik dacht?

  17. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik bedoelde iets anders… Namelijk dat de letters eruit zien als IE6, heel rafelig dus. Dat ziet er vanaf IE7 heel ‘smooth’ uit.

  18. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik bedoelde iets anders… Namelijk dat de letters eruit zien als IE6, heel rafelig dus. Dat ziet er vanaf IE7 heel ‘smooth’ uit.

    Ah, IE problemen kan ik niet oplossen. :p

    Redd != IE compatible.

  19. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Je snapt hem geloof ik nog niet 🙂 Ik bedoel dat de letters in Firefox dus heel rafelig zijn in XP maar niet in Vista. Is daar wat aan te doen?

  20. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Iets van Cleartype voor XP opzoeken denk ik zo, en die dan als standaard lettertype in FF opgeven.

  21. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Oh ja, natuurlijk. Ik had voorheen Cleartype niet ingesteld, nu wel! Bedankt Kontsnor.

    (schaamt zich diep voor deze domme fout…)