Forum

Topic: Toy Home

Anoniem's avatar

Gister wilde ik de demo van toyhome spelen, en zowaar werd ik opgeschrikt van een te installeren update van maarliefst 800 mb :devil_glass: Terwijl het spel zelf maar 500 mb groot is :tiffguy:

Oke, gedownload en geinstalleerd, nu blijkt dat het hele spel niet meer werkt bij mij 😡 Hij geeft een foutcode, iets met auteursrechtelijke beveiliging :devil_glass: Hoe kan dit? T zou kunnen dat ik deze demo toendertijd heb gedownload uit de U.S store, kan het daar aan liggen?

Vage shit hoor :devil_glass:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    verwijder hem en download hem opnieuw

    je hoeft hier niet nogmaals voor te betalen , ga naar jouw lijst met gedownloade content. hier staat ook jouw spel tussen , download hem opnieuw en installeer hem weer.

  2. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Ja kan ik doen, maar over het betalen,,, t gaat hier om de demo he, dus heb er zoeizo niet voor betaald :smoke3:

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ow sorry , dacht dat het om een volledig spel ging ^^

    Maar ik heb ook die demo gespeeld , ook van een amerikaanse store gehaald. Dus daar kan het niet aan liggen.

  4. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Heb je die demo nog steeds?? Probeer hem eens te starten dan, kijken of hij bij jou ook om update vraagt :smoke3:

  5. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Bij mij vraagt hij om een update, maar ik heb geen zin om hem te installeren. Online ga ik toch niet…

  6. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Bij mij vraagt hij om een update, maar ik heb geen zin om hem te installeren. Online ga ik toch niet…

    Hoe weet je dat het voor online is? :smoke: