Forum

Topic: Toy Home

Anoniem's avatar

Gister wilde ik de demo van toyhome spelen, en zowaar werd ik opgeschrikt van een te installeren update van maarliefst 800 mb :devil_glass: Terwijl het spel zelf maar 500 mb groot is :tiffguy:

Oke, gedownload en geinstalleerd, nu blijkt dat het hele spel niet meer werkt bij mij 😡 Hij geeft een foutcode, iets met auteursrechtelijke beveiliging :devil_glass: Hoe kan dit? T zou kunnen dat ik deze demo toendertijd heb gedownload uit de U.S store, kan het daar aan liggen?

Vage shit hoor :devil_glass:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

1. 1843 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

verwijder hem en download hem opnieuw

je hoeft hier niet nogmaals voor te betalen , ga naar jouw lijst met gedownloade content. hier staat ook jouw spel tussen , download hem opnieuw en installeer hem weer.

2. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

Ja kan ik doen, maar over het betalen,,, t gaat hier om de demo he, dus heb er zoeizo niet voor betaald :smoke3:

3. 1843 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

Ow sorry , dacht dat het om een volledig spel ging ^^

Maar ik heb ook die demo gespeeld , ook van een amerikaanse store gehaald. Dus daar kan het niet aan liggen.

4. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

Heb je die demo nog steeds?? Probeer hem eens te starten dan, kijken of hij bij jou ook om update vraagt :smoke3:

5. 293 XP
    Japsuh's avatar

Bij mij vraagt hij om een update, maar ik heb geen zin om hem te installeren. Online ga ik toch niet…

6. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

Bij mij vraagt hij om een update, maar ik heb geen zin om hem te installeren. Online ga ik toch niet…

Hoe weet je dat het voor online is? :smoke: