Forum

Topic: RSV2 probleem

Anoniem's avatar

hoi PS3 sensers,

Ik heb een klein probleempje met RSV2. Sinds de fw update 2.41 en 2.42
kan ik niet meer in rooms komen bij RSV2. Hij maakt wel verbinding met de host. en ik kom ook meestal in de lobby maar zodra we gaan spelen reboot mijn PS3. iemand hier ervaring mee of een oplossing.
(PS. heb ook de gamedata al gewist in de hoop dat dat hielp maar helaas.)

Bij al mijn andere games heb ik geen enkel probleem met online gaming.

dus met andere woorden HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 303 XP
    l3on2's avatar

    TIP,
    HAHA LEKKER VOOR JE :happymode::happymode::happymode::pimp_cigar::28:

    sorry :happymode::happymode:

  2. 266 XP
    clockthieve's avatar

    pest um niet zo πŸ˜€

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    TIP,
    HAHA LEKKER VOOR JE :happymode::happymode::happymode::pimp_cigar::28:

    sorry :happymode::happymode:

    Dit soort dingen worden niet gewardeerd, ik snap dat je het misschien leuk vind om lollig te zijn maar de toegevoegde waarde van je post is 0,0.

  4. 303 XP
    l3on2's avatar

    ow oke sorry

  5. 66 XP
    sneezle's avatar

    Niemand Enig Idee?????????

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Zou kunnen proberen om alles van je Ps3 te verwijderen wat met RS vegas te maken heeft . En nog eens proberen..?

    Ben je wel alles kwijt =/

  7. 66 XP
    sneezle's avatar

    Zou kunnen proberen om alles van je Ps3 te verwijderen wat met RS vegas te maken heeft . En nog eens proberen..?

    Ben je wel alles kwijt =/

    Bedankt voor de tip Heb alles vewijderd…… maar helaas “noSigar”

  8. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Bedankt voor de tip Heb alles vewijderd…… maar helaas “noSigar”

    Wat is je NAT-type?

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik denk niet dat het met de Internetverbinding iets te maken heeft omdat zijn console reboot. toch?

    Dan zou het met het spel , of met de savegames / data , of met de console te maken hebben lijkt mij. πŸ™

    Vreemd genoeg heb ik prescies hetzelfde bij Kane & Lynch online. =/
    Ook ik heb van alles geprobeerd maar ook bij mij hielpt niets. πŸ™ Ik kan het spel nog altijd niet online .

  10. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Als je ps3 gaat rebooten dan zit er iets goed mis denk ik :;)

  11. 66 XP
    sneezle's avatar

    Als je ps3 gaat rebooten dan zit er iets goed mis denk ik :;)

    Kan dat dan, dat je PS3 beschadigd is.

    omdat ik het alleen met RSV2 heb. alleen bij die game reboot hij.

    Al mijn andere games werken perfect on en offline.
    Resistance, rainbow six vegas,Graw2, Timeshift, army of two, COD4. Haze, Blacksite allemaal geen enkel probleempje en mijn overige 38 games ook geen probleem.

  12. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Misschien is de disk beschadigd?

  13. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb een soort gelijk probleem bij GTA IV singleplayer
    Hier krijg ik vaak freezes , maar niet bij multiplayer! o.O

  14. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol dat probleem met freezes bij GTA IV is een heel bekend probleem, dat heeft iedereen gehad die GTA IV had int begin:o

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Maar ik heb er nooit last van gehad :p
    Tot begin deze week.

  16. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol, en Rockstar zeggen dat de patch het oplost, ik heb ze niet meer tot nu toe:p

  17. 66 XP
    sneezle's avatar

    Misschien is de disk beschadigd?

    Disk ziet er nog punt gaaf uit geen enkel krasje te zien.

    ooh en online verbinding is altijd NAT2.
    en is via kabel verbonden met router en router en ps3 staan ingesteld op DMZ. Dus alle poorten staan open

  18. 14 XP
    Scarface's avatar

    Je zou eventueel een backup kunnen maken en formatteren. En weer alles terug zetten. Nadat je gebackupped en geformatteerd hebt. Probeer je het. Heb je het probleem niet meer? Dan lag het hoogst waarschijnlijk aan een corrupte bestand. Anders moet je proberen te formatten via een Laptop. En dan nog eens proberen. Heb je hier geen zin in moet je sony gewoon bellen πŸ™‚

  19. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Disk ziet er nog punt gaaf uit geen enkel krasje te zien.

    ooh en online verbinding is altijd NAT2.
    en is via kabel verbonden met router en router en ps3 staan ingesteld op DMZ. Dus alle poorten staan open

    Wat gek. Heb je het ook geprobeerd met iemands anders DVD? Heel misschien ligt het toch aan de DVD…

  20. 66 XP
    sneezle's avatar

    hallo sensers,

    Ik heb het probleem gevonden.

    Er bleek een fout te zitten in mijn savedata. Dus het bestand dat je Rang en achievements opslaat.

    Deze verwijderd. Ik ben wel alles kwijt rang enz. Maar ik kan wel weer online. PS. Heb geprobeert om eerst een back up te maken maar daar hij dan een kopie maakt van de save data blijft de fout aanwezig.

    Dus maar helemaal opnieuw naar de Elite opranken. Wordt dus een lang weekendje online team leader en deathmatch.

  21. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Gelukkig . πŸ™‚
    Ben blij dat je het gevonden hebt.
    Maar wel jammer voor je rang. =/

    Had je al de hoogste rang?

    Ik ben volgens mij niet eens over de helft lol.

  22. 66 XP
    sneezle's avatar

    Gelukkig . πŸ™‚
    Ben blij dat je het gevonden hebt.
    Maar wel jammer voor je rang. =/

    Had je al de hoogste rang?

    Ik ben volgens mij niet eens over de helft lol.

    Ik Vind het ook jammer dat ik mijn Rang en A.C.E.S kwijt ben en vanaf 0 moet beginnen. maar goed dat moet dan maar. Ben in ieder geval erg blij dat ik met mijn Clan weer online kan gamen.

    En wat voor rang ik had: Elite level 40 en Alle A.c.e.s level 100 :tuffguy:

  23. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik Vind het ook jammer dat ik mijn Rang en A.C.E.S kwijt ben en vanaf 0 moet beginnen. maar goed dat moet dan maar. Ben in ieder geval erg blij dat ik met mijn Clan weer online kan gamen.

    En wat voor rang ik had: Elite level 40 en Alle A.c.e.s level 100 :tuffguy:

    Netjes! Jammer dat je het weer kwijt bent dan… Aan de andere kant: nu heb je weer wat om naar toe te werken :p.

    Maar zei je nou dat het jou lukte om je savegame te kopiΓ«ren? Dit lukte mij namelijk niet een paar firmwares geleden…

  24. 66 XP
    sneezle's avatar

    Dit klopt idd gedeeltelijk. Via het backup programma van jeplaystation kun je een backup maken van je
    Playstation 3 ook je savegames. Deze kun je alleen niet op een ander Ps3 zetten. ( wat de savegame van RSV2 betreft dan. Heb dit geprobeert maar dat lijkt beveiligd ofzo.
    gewoon je save game selecteren en dan driehoekje en kopieren werkt bij RSV2 uberhaupt niet. Ze waren van Ubisoftbang dat men Save games van internet zou halen en zo “vals” spelen met achievements en ranking.

    Ps goed nieuws ben inmiddels al Luitenant

  25. 66 XP
    sneezle's avatar

    Dit klopt idd gedeeltelijk. Via het backup programma van jeplaystation kun je een backup maken van je
    Playstation 3 ook je savegames. Deze kun je alleen niet op een ander Ps3 zetten. ( wat de savegame van RSV2 betreft dan. Heb dit geprobeert maar dat lijkt beveiligd ofzo.
    gewoon je save game selecteren en dan driehoekje en kopieren werkt bij RSV2 uberhaupt niet. Ze waren van Ubisoftbang dat men Save games van internet zou halen en zo “vals” spelen met achievements en ranking.

    Ps goed nieuws ben inmiddels al Luitenant

    FF een update.Ben inmiddels weer Elite level 50. Alleen nog wat achievements