Forum

Topic: Battlefield Bad Company

Anoniem's avatar

Morgen (Donderdag 7 augustus) schijnt een grote dag te worden voor Battlefield Bad Company.

Want vanaf dan zal de Conquest mode gratis te downloaden zijn.
Helaas voor velen is er nog niets bekend gemaakt over enige vorm van Clan support.

Zal deze nog ooit gaan komen? of zal deze morgen onverwachts bij de download zitten? lijkt me geen van beide…
We kunnen alleen maar hopen 😉

En zal dankzij deze update het spel meer gekocht en/of gespeeld worden?
Of denken jullie dat het geen ene moer uit zal gaan maken?

Ik kan in ieder geval niet wachten op de update , ik zou graag de Conquest mode willen hebben 🙂
Net zoals velen andere Battlefield fans.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ik moet die update ook hebben. daarnaast denk ik dat er meer mensen het spel gaan spelen wegens de clan ondersteuning enzo

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    die is er geen… en die is ook nog niet aangekondigd…
    dat zeg ik zojuist in de post hierboven lol

  3. 266 XP
    clockthieve's avatar

    oeps verkeerd gelezen 😀

    het zal er wel komen denk ik, misschien in de volgende update

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik weet 100% zeker dat het spel wel eventjes meer gaat verkopen, maar niet heel veel meer. Ik geef het 50% kans dat er clan-support bij komt:p. Want battlefield is niks zonder clan-support… Clan-support MOET wel komen, wanneer weet ik niet. Zoals ik net zei geef ik het morgen 50% kans dat het morgen komt:p

  5. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk toch over een tijdje

  6. 1268 XP
    luctheman's avatar

    clan support vind ik echt zinloos..
    nou het is wel leuk om met al je vrienden te spelen enz. enz.

    maar voor de rest speel ik het alleen, en niet omdat ik vriendloos ben want ik word constant uitgenodigd voor een clan in R:FoM en CoD4

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Van mij vrienden heeft iedereen een xdoos en geen ps3 :p. Dus zoveel verschil zou dat nogniet eens makne :p

  8. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    @ roytjuh
    ja dat kan natuurlijk ook XD,, ik ben nu ook de enigste hierzo, de andere vinden ’t te duur of hebben nog geen geld.
    @luctheman
    Ben je zo goed dan in COD4 en R:FOM? Je hebt wel tering veel games :O ,, gr

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    clan support vind ik echt zinloos..
    nou het is wel leuk om met al je vrienden te spelen enz. enz.

    maar voor de rest speel ik het alleen, en niet omdat ik vriendloos ben want ik word constant uitgenodigd voor een clan in R:FoM en CoD4

    Klinkt een beetje opschepperig…

    Clan support is ook bedoeld voor clans. Met 3 ander vrienden spelen gaat nu al goed in BF:BC. Maar clans kunnen er helemaal niks mee

  10. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    Ja klopt wel, opscheppen is niet zo relaxt. Maar ook dat van 3 vrienden BF:BC klopt. Eigenlijk klopt alles. What the Fuck 🙂