Forum

Topic: Bit Torrent

Anoniem's avatar

Hallo,

Veel mensen maken bij het downloaden van films of tv series gebruik van een Bit Torrent. Dat leek mij ook wel wat, dus ik heb het net geΓ―stalleerd.

Op naar ‘get stuff’ en ik wilde Prison Break S03 downloaden, maar het was buy. Alles was buy. Terwijl ik een hoop mensen ken die gratis ‘alle seizoenen van Family Guy gedownload hebben’. (Die mensen zijn nu niet op msn:))

Weet iemand hier hoe je gratis dingen download via BitTorrent?

~CrossFire

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

46 reacties

  1. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ah, heel erg bedankt!:)

    Beetje een domme vraag waarschijnlijk, maar hoe onderscheid ik dan wat ik wil en wat een virus is?:)

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    kijk naar de comments, vaak staat er al of het een goed werkende download is of als het fake is πŸ˜‰

  3. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Dankuwel!:)

    Ga nu S03 downloaden.

    Nog een vraagje, hoe zet ik ‘m dan op m’n PS3 eigelijk?:)

    Sorry voor alle vragen maar ik ben een echte noob met dit:)

  4. 200 XP
    bokito007's avatar

    HAHA
    ik heb de volle dvd box van prison break season 3 al πŸ˜€
    oke ik leen hem van iemand en het is niet met nl ondertiteling maar alsnog πŸ˜€
    ik weet niet hoe hij er aankomt maar ik zeg je : het is steeds heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend

  5. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Heb hem al een tijdje geleden al gezien.Ook gedownload met ondertiteling.
    Maar gebruik geen torrents, nieuwsgroepen ftw!

  6. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Uhm, ja oke, zal wel spannend zijn ja, had S1/S2 met de Amerikanen meegekeken maar had geen zin meer in S3:P

    Kan niet wachten op Heroes S3 btw.

  7. 266 XP
    clockthieve's avatar

    je kan beter overstappen naar nieuwsgroepen

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Het kan zo:
    Tutorial

    Of je download em gewoon op je PC en zet em op je PS3 via een USB stick (kweet niet hoe groot dat bestand is)

  9. 266 XP
    clockthieve's avatar

    das best stoer

  10. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Rapidshare.com FTW!
    En anders:
    FTP FTW.

  11. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Heroes keek ik niet meer na SE1, ging toen NCIS House Sopranos enz. kijken.
    En btw DAAAAAAAAAMN clockthieve wat kan jij spammen zeg. XD

  12. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ik noem het geen spammen, maar actief meedraaien πŸ˜€

  13. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    je kan beter overstappen naar nieuwsgroepen

    Waarom?…

  14. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Bij nieuwsgroepen hoef je minder op te passen voor virussen, je hoeft niet te seeden, en het is veel sneller.
    Genoeg? :p

  15. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    OkΓ© doe ik dat.

    Iemand goede nieuwsgroep tips?

  16. 266 XP
    clockthieve's avatar

    op deze site kan je alles vinden wat je nodig hebt en hoe je het moet doen.

  17. 200 XP
    bokito007's avatar

    ik heb nog NOOIT en virus gehad bij de nieuwsgroepen πŸ™‚

  18. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik ook nog nooit bij torrents. Maar ik download dan ook niet zoveel.

  19. 266 XP
    clockthieve's avatar

    geloof me maar nieuwsgroepen zijn beter

  20. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    op deze site kan je alles vinden wat je nodig hebt en hoe je het moet doen.

    Dankuwel, wat eeen hoop tekst!:'(

  21. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Lees de regels:

    7. Het is hier NIET toegestaan om requests/links en of andere gerelateerde betrokkenheid te posten i.v.m. Warez . Daar vallen FTP`s , Torrents , NZB`s , ED2K links enz onder. Als je dit toch doet, kunnen er consequenties volgen. Doe dit dus niet.

  22. 266 XP
    clockthieve's avatar

    your welcome, goed doorlezen πŸ˜€

  23. 1386 XP
    Redd's avatar

    Gewoon even 8 euro storten naar Eweka voor een betaald nieuwsgroep accountje, zit je meteen goed..

    Ik gebruik het al jaren.

  24. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Lees de regels:

    7. Het is hier NIET toegestaan om requests/links en of andere gerelateerde betrokkenheid te posten i.v.m. Warez . Daar vallen FTP`s , Torrents , NZB`s , ED2K links enz onder. Als je dit toch doet, kunnen er consequenties volgen. Doe dit dus niet.

    Waar dan? de link die ik zie ik naar een info pagina over nieuwsgroepen, niks verkeerds aan, zie er geen warez op staan.

    Verder gaat het hier over Torrents/Nieuwsgroepen, is ook niks mis mee, en ook voor legale doeleinde te gebruiken.

  25. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Waar dan? de link die ik zie ik naar een info pagina over nieuwsgroepen, niks verkeerds aan, zie er geen warez op staan.

    Verder gaat het hier over Torrents/Nieuwsgroepen, is ook niks mis mee, en ook voor legale doeleinde te gebruiken.

    Laat maar hij heeft zijn bericht al aangepast..

  26. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb er geen problemen mee als mensen het over torrents of andere P2P-netwerken hebben. Zorg er alleen wel voor dat als je bijvoorbeeld iemand een leuk nummer wil laten downloaden dat je niet de volledige link geeft, een handige manier hiervoor is de filename geven (dus enkel text!).

  27. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Lees de regels:

    7. Het is hier NIET toegestaan om requests/links en of andere gerelateerde betrokkenheid te posten i.v.m. Warez . Daar vallen FTP`s , Torrents , NZB`s , ED2K links enz onder. Als je dit toch doet, kunnen er consequenties volgen. Doe dit dus niet.

    Wat ben jij nou weer voor schijnheilige idioot? Als je nou een admin oid was dan snap ik het maar wat boeit jou dit nou weer?

    Hoe dan ook, ik ga nu maar eens proberen die nieuwsgroepen uit te vogelen, bedankt iedereen!:)

  28. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wat ben jij nou weer voor schijnheilige idioot? Als je nou een admin oid was dan snap ik het maar wat boeit jou dit nou weer?

    Wederom showed CrossFire z’n ware aard!

  29. 266 XP
    clockthieve's avatar

    the dark force is strong with this one

  30. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wat ben jij nou weer voor schijnheilige idioot? Als je nou een admin oid was dan snap ik het maar wat boeit jou dit nou weer?

    Hoe dan ook, ik ga nu maar eens proberen die nieuwsgroepen uit te vogelen, bedankt iedereen!:)

    Als je iemand niet mag kun je dit ook op een andere manier duidelijk maken of gewoon niet. Schelden is hier echter niet de bedoeling.

  31. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Wat ben jij nou weer voor schijnheilige idioot? Als je nou een admin oid was dan snap ik het maar wat boeit jou dit nou weer?

    Hoe dan ook, ik ga nu maar eens proberen die nieuwsgroepen uit te vogelen, bedankt iedereen!:)

    1.Gezeur, ongegrond negatief commentaar en discriminerend gedrag keuren wij ten strengste af. Als er sprake van twijfel is , dan is de beoordeling van de betrokken Moderator of Administrator doorslaggevend. Het gebruik van grof taalgebruik wordt sterk ontmoedigd. Schelden en openlijk kwetsend taalgebruik worden in geen geval toegestaan. Gebruik ook geen woorden die betrokken zijn bij ziektes die je zelf niet hebt.

    2. Als je het ergens niet mee eens bent of als er iets niet klopt kun je dit op een fatsoenlijke kenbaar maken in een reply post of report aan een Moderator. Hierbij dient je taalgebruik niet tegenstrijdig met regel 1 te staan.

  32. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    P0wN3d !#$^*

  33. 266 XP
    clockthieve's avatar

    h@xzors!!:D

  34. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Wat ben jij nou weer voor schijnheilige idioot? Als je nou een admin oid was dan snap ik het maar wat boeit jou dit nou weer?

    Hoe dan ook, ik ga nu maar eens proberen die nieuwsgroepen uit te vogelen, bedankt iedereen!:)

    Ik ben ook admin;) Maar dan op een PSP site waar M4GN3T van PS3-sense ook moderator was. Heb verder goede contacten met PS3-sense dus misschien kan jij beter je mond dicht houden voordat je dingen zomaar gaat zeggen waarvan je niets van weet;) Verder zal k me later nog bij dit team toevoegen.

  35. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik ben ook admin;) Maar dan op een PSP site waar M4GN3T van PS3-sense ook moderator was. Heb verder goede contacten met PS3-sense dus misschien kan jij beter je mond dicht houden voordat je dingen zomaar gaat zeggen waarvan je niets van weet;) Verder zal k me later nog bij dit team toevoegen.

    Dat maakt helemaal niets uit. Je bent hier geen admin. Ik ga hier toch ook niet de admin uithangen omdat ik dat ook op een andere site ben?

  36. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Dat maakt helemaal niets uit. Je bent hier geen admin. Ik ga hier toch ook niet de admin uithangen omdat ik dat ook op een andere site ben?

    Neej dat zeg ik toch ook helemaal niet;) Ik wijs er alleen op dat hij iets fout doet. Namelijk het verspreiden van torrents. That’s it, niet meer:)

  37. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Wederom showed CrossFire z’n ware aard!

    Mijn ware aard? Bemoei je er niet mee?

    the dark force is strong with this one

    rabble rabble rabble

    Als je iemand niet mag kun je dit ook op een andere manier duidelijk maken of gewoon niet. Schelden is hier echter niet de bedoeling.

    Het heeft niks met mogen of niet mogen te maken natuurlijk.

    1.Gezeur, ongegrond negatief commentaar en discriminerend gedrag keuren wij ten strengste af. Als er sprake van twijfel is , dan is de beoordeling van de betrokken Moderator of Administrator doorslaggevend. Het gebruik van grof taalgebruik wordt sterk ontmoedigd. Schelden en openlijk kwetsend taalgebruik worden in geen geval toegestaan.

    Ongegrond was het gelukkig niet! Dat het sterk ontmoedigd wordt blijkt inderdaad, goed zo!

    Ik ben ook admin;) Maar dan op een PSP site waar M4GN3T van PS3-sense ook moderator was. Heb verder goede contacten met PS3-sense dus misschien kan jij beter je mond dicht houden voordat je dingen zomaar gaat zeggen waarvan je niets van weet;) Verder zal k me later nog bij dit team toevoegen.

    Dat heeft er dus helemaal geen ene reet mee te maken. Als Magnet of een andere persoon van de PS-S staf hier zelf geen opmerkingen over maakt, moet jij dat al helemaal niet doen.

    Dat maakt helemaal niets uit. Je bent hier geen admin. Ik ga hier toch ook niet de admin uithangen omdat ik dat ook op een andere site ben?

    Precies.

    Neej dat zeg ik toch ook helemaal niet;) Ik wijs er alleen op dat hij iets fout doet. Namelijk het verspreiden van torrents. That’s it, niet meer:)

    Dat is niet aan jou. Bemoei je de volgende keer aub niet met dingen die helemaal niks met jou te maken hebben?

  38. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Jongens, jongens kom nou… Doe ff gezellig. Laat het gwn gaan, dit heeft nix meer met bittorrent te maken.
    Ze bedoelen het allemaal niet zoals jij denk dat ze het bedoelen. (lol) ben het wel met je eens met clockthieve, maar die lult altijd maar wat :p

  39. 1386 XP
    Redd's avatar

    Definieer ‘op je teentjes getrapt’?

    :’)

  40. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik remember dat nog niet zo lang geleden iemand zijn excuses aanbood vanwegen zijn slecht gedrag , en dat hij nog eens kans wilde om zich te verbeteren…….

    Hint…Hint..Hint…

  41. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Wat ben jij nou weer schijnheilig? Als je nou een admin oid was dan snap ik het maar wat boeit jou dit nou weer?

    Hoe dan ook, ik ga nu maar eens proberen die nieuwsgroepen uit te vogelen, bedankt iedereen!:)

    Zo beter dan?(K)

  42. 266 XP
    clockthieve's avatar

    veel beter πŸ˜€

  43. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ik remember dat nog niet zo lang geleden iemand zijn excuses aanbood vanwegen zijn slecht gedrag , en dat hij nog eens kans wilde om zich te verbeteren…….

    Hint…Hint..Hint…

    Esnes3SP/TheVole…
    Wel beetje zelfde mentaliteit hΓ©, zelfde taaltje, maar denk het niet hoor Error..

  44. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ow sorry ^^
    Dan had ik idd de verkeerde in gedachten :p

    Mijn excuses

  45. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Je loopt te speculeren bro’ haha..
    Neem nog een heis! πŸ˜‰
    Nee maar ik snap wat je bedoelde, wel zelfde typje, en wie weet heb je wel gelijk πŸ˜‰