Forum

Topic: Echt ‘goede’ headset

Anoniem's avatar

Ik ben mijn goedkope troep headset zat, en ben op zoek naar een goede headset:). Het mag rond de 40/50 euro kosten.

Heb er al een op het oog die GloriouS heeft.( http://www.bluetrek.com/products/g2/specs.htm )

Heeft iemand een goede headset die hij kan aanbevelen? Ik prefereer bluetooth.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

67 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Eentje die terug praat , ben je nooit aleen :p
    Joking …

    Het schijnt dat bij de volgende Socom ”Confrontation”
    een goede Headset wordt bijgeleverd .

    Eentje van Sony.

  2. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ja, dat had ik ook gehoord. Vraag me alleen af of je die dan ook los kan kopen, en of die wat langer meegaat dat de Socom2 headset..

  3. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk het wel.

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    PSEye heeft een microphone array van 4 microphones, da’s voor zover ik mee heb gemaakt de beste.

    Die van socom weet ik natuurlijk nog niet.

  5. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    bt3030 heeft mijn oom vet is hij man

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik ken ook volgensmij een goede, een 15-20 euro headset dan. Van Datel! Onderschat ze niet, het is best een goedmerk. Ik zag ze te koop staan op een site een tijd geleden, ik dacht dat de site www.ps3home.nl was.
    PS:Die headset die je wilt kopen ziet er in 1 woord :WAUW uit:p

  7. 266 XP
    clockthieve's avatar

    innd ziet er goed uit en voor zo’n prijs

  8. 421 XP
    Rhox's avatar

    Das waar, k’heb nog zoiets liggen dat ik ooit voor m’n gsm gekocht had πŸ™‚

  9. 236 XP
    Djierod's avatar

    Gewoon die van Sony, die bij Socom wordt geleverd. Naast dat die stijlvol d’r uitziet, is het ook sony, dus echte kwaliteit.

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    denk het wel.

    Ik wil ‘m eerder dan Socom.:)

    PSEye heeft een microphone array van 4 microphones, da’s voor zover ik mee heb gemaakt de beste.

    Om een eyetoy ervoor te gaan kopen..

    bt3030 heeft mijn oom vet is hij man

    Tja, vet, maar is ie goed? En wat is er zo goed aan?

    Ik ken ook volgensmij een goede, een 15-20 euro headset dan. Van Datel! Onderschat ze niet, het is best een goedmerk. Ik zag ze te koop staan op een site een tijd geleden, ik dacht dat de site www.ps3home.nl was.
    PS:Die headset die je wilt kopen ziet er in 1 woord :WAUW uit:p

    Ja, maar ik heb nu een aardige headset van 20 euro, maar liever één keer echt goed dan nog een redelijke. En haha dankje:) Vind ik ook:)

    Gewoon die van Sony, die bij Socom wordt geleverd. Naast dat die stijlvol d’r uitziet, is het ook sony, dus echte kwaliteit.

    Die Socom 2 headsets gingen heel snel kapot, dus ik weet het niet zo zeker. Heb ‘m ook liever wat eerder..

    Bedankt voor het advies alvast:)

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    kijk eens op deze site:

    Consoleshop.nl

  12. 236 XP
    Djierod's avatar

    Die Socom 2 headsets gingen heel snel kapot, dus ik weet het niet zo zeker. Heb ‘m ook liever wat eerder..

    Bedankt voor het advies alvast

    Waren dat niet van die goedkope smalle dingen? Net zoals bij Socom 1? Want die waren gewoon prut.

    Hier een link van de headset. http://www.ps3fanboy.com/photos/official-ps3-bluetooth-headset/886125/full/

  13. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Waren dat niet van die goedkope smalle dingen? Net zoals bij Socom 1? Want die waren gewoon prut.

    Hier een link van de headset. http://www.ps3fanboy.com/photos/official-ps3-bluetooth-headset/886125/full/

    Dat lijkt mij anders een vet relaxte headset. :O

  14. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    :O ik wil ‘m!

    Bedankt voor de consoleshop tip btw:)

    Op redcoon staan een hoop goeie, best goedkoop ook. 23 euro, 10 uur spreektijd enzo.. Hmm.

  15. 236 XP
    Djierod's avatar

    Juist daarom wacht ik ook met een headset kopen, ik wil die van Sony. Sony FTW!!!

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik denk dat het voor mij zeker is… Ik ga Socom kopen! πŸ˜€
    Alleen al voor de headset zou ik het doen.

    Ik was aan het tweifelen over socom , maar nu ik die headset zie ben er er uit! :p

  17. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Als ik eerlijk moet toegeven, ik vind de headset van Socom er &&*^$#ing vet uitzien… Maar deze ziet er toch wel veel mooier uit, maar alsnog ik hou het bij de Socom headset:p

  18. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    @ Global…
    ”Maar deze ziet er toch wel veel mooier uit”
    bedoel je daar die Sony headset mee? die hierboven wordt gelinkt?

    Want… dat is toch de headset die bij socom zal worden geleverd..??

  19. 236 XP
    Djierod's avatar

    @ Global…
    ”Maar deze ziet er toch wel veel mooier uit”
    bedoel je daar die Sony headset mee? die hierboven wordt gelinkt?

    Want… dat is toch de headset die bij socom zal worden geleverd..??

    Deze sony headset wordt inderdaad bij Socom gestopt. Misschien bedoelt hij de oude socom headsets?

  20. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ow gelukkig :O
    Dus DEZE headset wordt bij Socom geleverd..

    Ik dacht al :p want anders ga ik Socom ook niet halen, die headset heeft mij overtuigt namelijk :p

  21. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Nee nee ik bedoelde die headset die —– showde, degene die dit topic startte kweet zn ID ff niet meer…:p Die headset van BlueTrek ofzo

  22. 266 XP
    Yorz's avatar

    Qtrek TalkR πŸ™‚ werkt altijd perfect bij mij (en bluetooth)

  23. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Nee nee ik bedoelde die headset die —– showde, degene die dit topic startte kweet zn ID ff niet meer…:p Die headset van BlueTrek ofzo

    Hoe durf je:O;)

  24. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Qtrek TalkR πŸ™‚ werkt altijd perfect bij mij (en bluetooth)

    Hoe lange spreektijd/batterij/prijs?:)

  25. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Kan je van die headset ook in de winkel kopen?? zowel waar? Ik mag niet altijd van internet bestellen xD

  26. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Als je de juiste sites hebt , is bestellen via het internet eigenlijk net zo veilig , of mischien nog veiliger als in de winkel kopen.

  27. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Denk je maar ik weet juist niet wat een veilig site is?

  28. 266 XP
    clockthieve's avatar

    veilig is een groot woord

  29. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ”Veilig is een groot woord”

    nee hoor , op mn beeldscherm isie maar 1cm ofzow , is niet groot :p

    Maar met veilige sites bedoel ik de grotere sites die bekend zijn , kijk naar:
    -Bart smit
    -Consoleshop
    -Mediamarkt
    -Dixons
    -etc..

    Deze sites zijn vaak wel behoorlijk veilig en betalen via internetbaknieren.
    (Wat behoorlijk beveiligd is)

  30. 266 XP
    clockthieve's avatar

    die zijn indd veilig en te vertrouwen

  31. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Is de zelfde headset voor de pc ook voor de ps3

  32. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk het wel

  33. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ja of nee:P

  34. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ja/nee???? πŸ˜€

  35. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ff sereuis:P zij de headset voor de pc zelfde voor de PS3??

  36. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Nee..voor de PC is meestal met stekkertje hΓ©, van de PS3 via Bluetooth..
    Denk ff na πŸ˜‰

  37. 704 XP
    Boemtje's avatar

    ik heb zoon bluetooth appertje waar ikmee kan luisteren praaten als iemand belt is die goed? En waar vind ik die functie op me ps3 om me bluetooth aan te zetten?

  38. 1386 XP
    Redd's avatar

    ik heb zoon bluetooth appertje waar ikmee kan luisteren praaten als iemand belt is die goed? En waar vind ik die functie op me ps3 om me bluetooth aan te zetten?

    Tis een wonder! Ik zocht… en ik vond wat! Alweer!

    Als ik je bericht goed vertaald heb, dan.

  39. 66 XP
    sneezle's avatar

    Ik gebruik zelf mijn Playstation Eye het meest.
    Of mijn Logitech Cordless vantage. Die draagt erg confortabel.
    http://img398.imageshack.us/img398/3352/508010os5.jpg

    Ik heb ook nog die head set MGS4 Special edition liggen. Maar die heb ik nog nooit geprobeerd
    http://img369.imageshack.us/img369/7916/mgs4headsetne3.jpg

  40. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Tis een wonder! Ik zocht… en ik vond wat! Alweer!

    Als ik je bericht goed vertaald heb, dan.

    xD als je me berichten niet kan leezen ik heb dysectie of hoe je het ook typ heb er begrip voor;)

  41. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Ik weet niet of de headset die bij socom geleverd gaat worden wel fijn word hoor vind die van warhawk niet echt fijn zitten boven je oor.

  42. 236 XP
    Djierod's avatar

    xD als je me berichten niet kan leezen ik heb dysectie of hoe je het ook typ heb er begrip voor;)

    Hoe oud ben je precies, want ik heb ook verschillende mensen in de klas die dyslectisch zijn en die kunnen even goed typen als de rest.

  43. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Ik heb de logitech vantage bleutooth headset.
    Werkt perfect valt nooit uit en stoort niet. Ik ben ook goed verstaanbaar volgens mijn mede game genoten:cool:

  44. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Hoe oud ben je precies, want ik heb ook verschillende mensen in de klas die dyslectisch zijn en die kunnen even goed typen als de rest.

    14 heeft er tog niks mee te maken en ik kan ook niet goed shrijfen

  45. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Heb besloten om of de Bluetrek G3 te kopen, of als ik ‘m nog steeds niet gekocht heb als Socom uit is van iemand de headset over te kopen voor 20e:)

  46. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ik gebruik zelf mijn Playstation Eye het meest.
    Of mijn Logitech Cordless vantage. Die draagt erg confortabel.

    Hoe lang gaat die gemiddeld mee zonder op te laden?

    Ik weet niet of de headset die bij socom geleverd gaat worden wel fijn word hoor vind die van warhawk niet echt fijn zitten boven je oor.

    Die vond ik ook erg oncomfortabel, deze ziet er wel héél anders uit, denk dat deze wel goed is:)

    14 heeft er tog niks mee te maken en ik kan ook niet goed shrijfen

    Dat is geen excuus om ‘schrijven’ als ‘shrijfen’ te schrijven, zo spreek je het niet eens uit:/

  47. 236 XP
    Djierod's avatar

    En je weet toch ook hopelijk dat de Nederlandse taal geen tog bevat, dat heet ook wel msn taal.

  48. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Laten we niet te veel focussen op zijn/haar taal probleem.

    Ik gebruik de Jabra620s. Dat is echt een headset. Alhoewel je niet het geluid via de headset kan afspelen werkt de microfoon wel goed.

    Ik gebruik hem ook in combinatie met mijn MP3 speler en telefoon.

  49. 236 XP
    Djierod's avatar

    Ik heb trouwens een simpele maar fijne headset gekocht. De logitech Vantage. Aangezien ik nu in de PSS clan zit, moet ik wel een headset hebben.

  50. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    xD als je me berichten niet kan leezen ik heb dysectie of hoe je het ook typ heb er begrip voor;)

    Nu ineens ga je heel anders typen als voorheen, stel je niet aan.

    Ik heb trouwens een simpele maar fijne headset gekocht. De logitech Vantage. Aangezien ik nu in de PSS clan zit, moet ik wel een headset hebben.

    Waar heb je die vandaan?
    Ik ga er volgende week ook één halen..ook o.a. voor clan matches/meetings πŸ˜€

  51. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Met Socom komt er toch ook een headset? Ik denk dat ik die ook ga kopen πŸ™‚

  52. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Nu ineens ga je heel anders typen als voorheen, stel je niet aan.

    Waar heb je die vandaan?
    Ik ga er volgende week ook één halen..ook o.a. voor clan matches/meetings πŸ˜€

    HIER bijvoorbeeld
    ff googlen maar denk niet dat het veel goedkoper word

  53. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Nu ineens ga je heel anders typen als voorheen, stel je niet aan.

    Waar heb je die vandaan?
    Ik ga er volgende week ook één halen..ook o.a. voor clan matches/meetings πŸ˜€

    Moet ik me niet aan stellen:S Jongen als jij dyslectie heb praat je wel anders gaa niet lopen praaten dingen waar je geen verstand van heb;)

  54. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Moet ik me niet aan stellen:S Jongen als jij dyslectie heb praat je wel anders gaa niet lopen praaten dingen waar je geen verstand van heb;)

    En nu kan je het woord wel goed typen..ik heb geen verstand van dyslectie, maar weet wel wat het inhoud..dus je hoeft me niks uit te leggen.

  55. 704 XP
    Boemtje's avatar

    En nu kan je het woord wel goed typen..ik heb geen verstand van dyslectie, maar weet wel wat het inhoud..dus je hoeft me niks uit te leggen.

    Volgens mij weetje het niet egt zoe maar eens op ;)k

  56. 266 XP
    Yorz's avatar

    Hoe lange spreektijd/batterij/prijs?:)

    160 uur… opgeladen in 10 minuutjes πŸ˜€ .. egt geweldig ding … zo’n 30/40 euro πŸ˜‰

  57. 704 XP
    Boemtje's avatar

    160 uur… opgeladen in 10 minuutjes πŸ˜€ .. egt geweldig ding … zo’n 30/40 euro πŸ˜‰

    Waar heb je die gekocht??

  58. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik hou niet van een headset op me hoofd, me Eye doet t prima van een paar meter afstand. πŸ˜€

  59. 1268 XP
    luctheman's avatar

    je moet gewoon de playstation eye kopen heb je een camera en headset ineen(en niet zon stom ding in je oor)

  60. 266 XP
    Yorz's avatar

    Waar heb je die gekocht??

    Mediamarkt (h)

  61. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    160 uur… opgeladen in 10 minuutjes πŸ˜€ .. egt geweldig ding … zo’n 30/40 euro πŸ˜‰

    Ja 160 uur spreektij, maar zolang houdt de batterij het niet uit neem ik aan? Hoe lang doe je er gemiddeld mee zonder ‘m op te laden?(als het 160 uur is wil ik ‘m:P)

    Ik hou niet van een headset op me hoofd, me Eye doet t prima van een paar meter afstand. πŸ˜€

    Thanks for sharing?

    je moet gewoon de playstation eye kopen heb je een camera en headset ineen(en niet zon stom ding in je oor)

    Heb geen behoefte aan een camera en heb al 1,5 jaar een headset, alleen die is sinds gister helemaal uit elkaar gevallen..:O

  62. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    160 uur… opgeladen in 10 minuutjes πŸ˜€ .. egt geweldig ding … zo’n 30/40 euro πŸ˜‰

    Niet liegen he

    Qtrek TalkR
    Specificaties:

    * Mainchip: BlueCore4-Audio ROM
    * Bluetooth versie: V2.0 + EDR
    * Frequentie: 2.4 GHz~2.4835 GHz ISM Band
    * Batterij: 3,6 Volt oplaadbare LI-polymeer batterij
    * Gewicht: 13 gram
    * Oplaadtijd: 2 uur en 45 minuten
    * Spreektijd: tot 11 uur
    * Stand-by tijd: 280 uur
    * Afmetingen: 59 x 24 x 11 mm

    * Mainchip: BlueCore4-Audio ROM
    * Bluetooth versie: V2.0 + EDR
    * Frequentie: 2.4 GHz~2.4835 GHz ISM Band
    * Batterij: 3,6 Volt oplaadbare LI-polymeer batterij
    * Gewicht: 13 gram
    * Oplaadtijd: 2 uur en 45 minuten
    * Spreektijd: tot 11 uur
    * Stand-by tijd: 280 uur
    * Afmetingen: 59 x 24 x 11 mm

    Wel nette specs , ongeveer hetzelfde als de logitech

  63. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Mediamarkt (h)

    Mooi die ga ik dus morgen ff halen:D

  64. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ik heb zelf de Jibra BT2020, en werkt perfect!

    http://www.smartphoneshop.nl/product/45344/jabra-bt2020-bluetooth-headset.html

    Tip:
    Zoek als je een goede heb gevonden naar verschillende site’s, vaak is die bij een bepaalde internetwinkel goedkoper.

  65. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Als je bluetooth headsetjes zoekt kan ik Plantronics aanraden. Kwaliteitsmerk, robuuste dingen, doen het prima etc etc.

    Plantronics maakt vooral stuff voor callcenters maar ik vond een bluetooth earpiece voor 30 euro en gebruik m al 2 jaar zonder problemen

  66. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Lol mensen kijk eerst eens even hoe oud het topic wel niet is:P

  67. 790 XP
    Robbert's avatar

    Nouja, laat ik dan nog even reageren :p Ik zou gewoon tot Socom wachten en de officiΓ«le playstation headset kopen.. Die moet wel goed zijn toch?