Forum

Topic: Dragonball Z : BL vs Naruto Ultimate Ninja Storm

Anoniem's avatar

Als je geen zin hebt om een groot stuk tekst te lezen of spoilers te lezen. Lees dan alleen het schuigedrukte stukje !! De discussie gaat over wat beter is Naruto of Dragonball Burst Limit

Ik dacht. Ik ben hier een tijdje op het forum.. Waarom open ik dan geen topic. En dit leek me het ideale onderwerp. Laten we het hebben over 1 van de best bekeken anime’s op de wereld. Iedereen kent het waarschijnlijk. Dragonball Z en Naruto.

Over DBZ:

DBZ is ooit begonnen als een hentai achtige anime. Maar in de loop van de tijd heeft het zich ontwikkeld tot een serieuze anime. Na de succes van de series kwamen er games. Op de PS2 was DBZ een topgame. Maar nu komt Burst Limit.

Over Naruto:

Weet ik niet heel erg veel over. Maar sinds Naruto Ultimate Ninja heroes voor de PSP uitkwam. Die ik paar dagen geleden heb geprobeerd. Is mijn mening over Naruto heel anders. Toen besloot ik om ook nog eens de demo voor de PS3 te proberen. En ik was HELEMAAL VERBAASD!!.

In tegenstelling tot DBZ is Naruto Ultimate Ninja Storm (NUNS) een echte 3D spel in mijn ogen. Wat al erg mooi is is dat je de voices van de characters zowel in het Japans als Engels kunt instellen. De graphics spreken voor zich. En de gameplay kan niet simpeler. De characters kunnen dan wel niet vliegen, maar ze kunnen wel heel goed springen en vechten tegelijk. En wat het weer goed maakt is is dat je in NUNS ook tegen de muren kunt lopen (rennen) en vechten!! Wat je meteen al opvalt zijn de korte maar heel erg leuke battlescenes die je krijgt tijden het uitvoeren van een speciale aanval. Alleen de grootste nadeel is (en zal ook blijven) is dat alle Naruto series soms kinderachtig overkomen bij sommige gamers. Maar voor mij is Naruto dit keer erg geslaagd en DBZ erg hard gezakt.

Vertel mij wat jij beter vindt. Ik ga binnenkort (wanneer NUNS uitkomt) een van deze spellen kopen. En nu moeten jullie mij helpen om de beslissing te maken. Ik volg Dragonball serie’s al vanaf DB tot eind DBGT plus alle films. En ook alle games heb ik gespeeld (Zelfs die van de SNES). Maar sinds kort ken ik Naruto. Wat mij ook gelijk beviel. Nu sta ik voor een belangrijke keuze. Alle twee kan ik ze niet kopen. Dus zeg jij mij welke ik van de 2 moet kopen. En het liefst ook waarom (hoeft niet).

Mvg,

Scarface…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik keek ook heeel ang DBZ en nu ben ik ook begonne met naruto ik vind naruto egt een vette serie. Hier hebben jullie een site waar alle naruto episodes staan http://www.tailedfox.com/

  2. 145 XP
    Flux's avatar

    Oke, ik kan hier goed op antwoorden en hier komt die dan.

    Naruto:

    Een geweldige anime waar miljoenen mensen naar kijken in Azie, Europa en de USA. De verhaal lijn is geweldig. Ik zal je in het kort vertellen waar de anime grotendeels over gaat. Sasuke en naruto zijn goede vrienden maar op een dag rent Sasuke weg en sluit zich aan bij de bad guys om zijn broer te vermoorden, naruto wil hem redden en voor de rest snap je het wel. Als je de anime nou eens kijkt dan ga je de game nog veel leuker vinden. De game is ook erg mooi gemaakt en is verder gewoon 1 van de beste naruto games die ooit is gemaakt.

    Dragonball Z:

    Njah wie kent DBZ nou niet. Dragonball z heb ik gespeeld op me ps3 en het viel erg tegen. Wat me erg iriteerde waren de scenes die tussen de gevechten kwamen en dat de combo’s moeilijk te activeren waren. De graphics zagen er gelikt uit maar ik verkocht/ruilde het meteen omdat de vecht scenes me mateloos irriteerden. Als jij toch deze game wilt halen behoed je dan op vele scenes tussen het vechten.

    Conclusie:

    Wat ik dus wil zeggen is dat als je vecht, vlieg, kamehameha, spiritbomb e.d. wilt je voor DBZ moet gaan maar dit is zo in elke DBZ game en het wordt saai. Als je nieuwe dingen wilt dan raad ik je naruto aan een game met geweldige graphics een geweldige verhaal lijn en het is gewoon een perfecte spel:).

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik kan je niet helpen met de keuze, aangezien ik nog nooit Naruto heb gezien, maar ik kan je wel vertellen dat ik Dragonball Z heel erg leuk vind. Het enige nadeel is dat het spel aan de korte kant is (had ‘m in 2 avondjes uitgespeeld). (daar komt bij dat het wel de eerste DBZ game is die ik heb gehad)

  4. 145 XP
    Flux's avatar

    Geloof me als je naruto had zou je dat veel beter vinden geen stomme scenes in elke gevecht lol. En wordt het niet saai steeds hetzelfde:P?