Forum

Topic: Oblivion GOTJ

Anoniem's avatar

zie net dat er nog geen oblivion topic is en die moet er natuurlijk wel zijn op ieder ps3 fora

ik heb 162 uur in oblivion zitten had last van wat bugs dus nu heb ik de game of the year edit voor een prikkie gehaald

en ben ik maar weer vanaf 0 begonnen

spelen nog meer mensen oblivion of geen mensen hem nog kopen
echt een heerlijk spel ben echt van plan om hem helemaal 100% uit te graven
al moet ik er nog 300 uur in proppen

nou laat even horen mensen :happymode:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 236 XP
    Djierod's avatar

    Ik heb dit spel nu ook weer vaak in mijn PS3 zitten. Ik zit op 200 uur volgens mij en de main quest is uitgespeeld. Daarnaast heb ik ook The Knights Of the Nine uitgespeeld.
    Ik zit in de mages guild, heb ook in de Dark Brotherhood gezeten.
    Wat ik nu zo leuk vind aan Oblivion is dat er altijd wel iets te doen is. Zeker de quests van de guids zijn erg leuk om te doen.
    Ik zit trouwens op level 17 en ben bij conjuration op het hoogste level, daarnaast is mijn destruction ook erg hoog.
    Lockpicken ben ik trouwens ook erg goed in. Zit daar op level 47.

  2. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik heb wel ooit van oblivion gehoord en wat reclames van dit spel gezien maar ik weet eigenlijk niet precies waarover het gaat. Heb me er eigenlijk nooit in geintresseerd. Is het een mmo of dergelijk?

  3. 236 XP
    Djierod's avatar

    Ik heb wel ooit van oblivion gehoord en wat reclames van dit spel gezien maar ik weet eigenlijk niet precies waarover het gaat. Heb me er eigenlijk nooit in geintresseerd. Is het een mmo of dergelijk?

    Dit is een rpg van hoge kwaliteit.

  4. 145 XP
    Flux's avatar

    Kan je het ook online spelen? Dan lijkt het me wel een vette game om te spelen hehe:).

  5. 790 XP
    Robbert's avatar

    Nope, kan niet online.
    Check anders gewoon een paar reviews op internet, dan kom je alles te weten 😉

  6. 145 XP
    Flux's avatar

    Oke bedankt zal ik doen. Als het echt zo goed is als ze zeggen zal ik maar moeten overwegen het te halen.

  7. 236 XP
    Djierod's avatar

    Oke bedankt zal ik doen. Als het echt zo goed is als ze zeggen zal ik maar moeten overwegen het te halen.

    niet overwegen gewoon DOEN. Prachtige game, werkelijk fenomenaal.

  8. 207 XP
    Niekker's avatar

    ik heb er nu ruim 450 uur opzitten op pc, dat wel, en ik kan nu geen quest meer vinden:(

  9. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    daar kijk ik dus echt naar uit oblivion 100%

    en idd diet spel moet je gewoon hebben op je PS3 ik weet zeker dat ik hem over een
    paar jaar nog soms speel als je eenmaal weer begind kan je niet stoppen

    zo veel te verzamelen enzo ik zit nu op level 11

    en ben met de dieven gilde nu net een klein stukje verder dan ik was liep tegen een bug aan vandaar

    ik moet van skiefa ofzo een boek zoeken die gast zit in de bak
    en om in de bak te komen moet ik een orc vragen voor werk in het kasteel

    laat is die gast ooit eens een klap voor zijn harsus hebben gegeven en zijn sleutel hebben gestolen en die snel in mijn kkist gedaan voor ik opgepakt werd

    toen moest ik hem werk gaan vragen marker werd groen maar hij was nergens 🙁
    gelukig ben ik er nu bijna voorbij

    tot welke level kan je gaan btw want ik zag iets online staan voer level 120
    dat lijkt mij echt te erg dan ben ik de komende 100 jaar nog aan het levelen

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    KotN uitgespeeld, de main storyline en een hele hoop sidequests ook. Beste offline Ps3 game by FAR.

  11. 1268 XP
    luctheman's avatar

    zie net dat er nog geen oblivion topic is en die moet er natuurlijk wel zijn op ieder ps3 fora

    ik heb 162 uur in oblivion zitten had last van wat bugs dus nu heb ik de game of the year edit voor een prikkie gehaald

    en ben ik maar weer vanaf 0 begonnen

    spelen nog meer mensen oblivion of geen mensen hem nog kopen
    echt een heerlijk spel ben echt van plan om hem helemaal 100% uit te graven
    al moet ik er nog 300 uur in proppen

    nou laat even horen mensen :happymode:

    wtf.. 462uur.. dat is 20 dagen spelen

  12. 236 XP
    Djierod's avatar

    wtf.. 462uur.. dat is 20 dagen spelen

    Maar als je daar plezier in hebt dan kan het toch geen kwaad? Bij COD4 ken ik mensen die hebben al 30 dagen gespeeld.

  13. 207 XP
    Niekker's avatar


    tot welke level kan je gaan btw want ik zag iets online staan voer level 120
    dat lijkt mij echt te erg dan ben ik de komende 100 jaar nog aan het levelen

    ik ben op level 84, en ik weet niet of je hoger kan dan 100

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb hier gewoon simpelweg het geduld niet voor lol :p

  15. 1268 XP
    luctheman's avatar

    eigenlijk moet ik me mond houden want ik heb minstens 1500 uur runescape gespeeld :p

  16. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Same to me :p 1300 uur Guild Wars hiero…

    *schaam, schaam* 😀

  17. 5 XP
    dopecoil's avatar

    lijkt me een zeer leuk spel, ik twijfel nog om hem te halen. En de redenen daarvoor zijn; ik weet niet of het wel wat is:p final fantasy was niet zo mijn ding dus ik weet niet of ik dit dan ook niet leuk zal vinden. Enja wat is de prijs? Volgens mij waren er ook geruchten dat dit spel zou worden toegevoegd aan de platinum reeks? maarja ik twijfel voorlopig nog

  18. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    ok ik zit met een probleem ik ben vampier geworden
    nu wil ik daar van af

    moet 5 soul gems geven aan een heks dit heb ik gedaan

    ik heb 5 bloemen night nog wat
    6x knoflook

    vampier as van een sterke vampier
    en bloed van een wezen argonian ofzo heb ik allemaal

    nu moet ik 2x bloodgrass aan haar geven

    dit heb ik ook maar ze blijft maar lullen dat ik maar ismoet kijken in oblivion gate
    volgens mij is het gewoon een bug graag wat hulp want word hier gek van

  19. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik heb ook geen geduld voor die spellen. Waarschijnlijk houd ik het niet langer dan 2 uurtjes vol.

  20. 207 XP
    Niekker's avatar

    ok ik zit met een probleem ik ben vampier geworden
    nu wil ik daar van af

    ik heb geen idee hoe je er vanaf komt, ik ben het nooit geweest, ik had altijd een cure potion bij me, en die gelijk nemen als je gebeten bent;)…

    maar er moet een quest zijn dat je je zelf weer normaal kan maken, meer weet ik hier ook niet van, Google?

  21. 236 XP
    Djierod's avatar

    ik zou vampier blijven, als je in grotten missies moet doen, heb je bijvoorbeeld Hunters sight. Dit zorgt ervoor dat je kan zien in het donker. Je hoeft alleen maar mensen te bijten om ’s middags niet dood te gaan. Dit doe je dan snachts bij zwervers.

  22. 790 XP
    Robbert's avatar

    arme zwervers ook altijd… xD

  23. 266 XP
    Yorz's avatar

    is deze game op de ps3 van dezelfde kwaliteit als op de pc ? weet iemand dat ?

  24. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    maar er moet een quest zijn dat je je zelf weer normaal kan maken, meer weet ik hier ook niet van, Google

    dat is de opdracht praat met de graaf ga naar de heks
    geen haar 5 x een soulgen

    knoflook argonian bloed sterke vampier stof
    en 2x bloodgrass ik heb haar alles gegeven

    maar die wijf wil die grass maar niet aannemen

  25. 207 XP
    Niekker's avatar

    is deze game op de ps3 van dezelfde kwaliteit als op de pc ? weet iemand dat ?

    bijna wel, alleen modloos… ook niet instelbaar

    @ kawasak… die gast met die haai op het plaatje,

    dan weet ik het ook niet, ik zou dan zeggen een bug…

  26. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    ja zou ik ook zeggen ja want voor ik haar die soulgens wil geven moet ik haar aanspreken uit huis lopen en weer naar binnen en dan neemt ze aan maar ja nu ben ik dus de lul moet vampier blijfen en het is zoon gelul als je heletijd snel heen en weer gaat

  27. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    niekker hoe heet dat drankje eigelijk en waar kan ik het kopen ik heb hem opgeslagen vooor ik ging slapen en wakker werd met een beet dus probeer het dan wel even of dat lukt

    hoop dat je antwoord weet