Forum

Topic: wiitard topic

Anoniem's avatar

hallo beste mede forum leden

ben zelf naast de ps3 ook in het bezit van een wii
nu vroeg ik mij af hebben jullie er ook 1

welke spellen hebben jullie of nog beter welke speel je
wat vind je van de console + en – punten enzo

lucht je hart

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja ik heb ook een wii, check me foto’s :p

    Ik speel er niet zoveel op, maar dat doe ik ook niet op mijn PS3, als ik erop game, speel ik paper mario, verder game ik vaak als ik bezoek krijg die willen spelen en speel dan van alles.

    minpunt de batterijen, gelukkig heb ik er nu accu’s in zitten met een oplader.
    Pluspunt de plezier die je eraan kan hebben.

  2. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik heb een keertje WII gespeeld. Ik moet wel toegeven dat het een goed alternatief is voor buitensport 😉

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb een keertje WII gespeeld. Ik moet wel toegeven dat het een goed alternatief is voor buitensport 😉

    Vind je, dan heb je of geen conditie op sport je nooit :p

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    *Redd kijkt naar z’n eigen signature.

  5. 356 XP
    Godfather's avatar

    alle twee eigenlijk. Ik heb de slechtste conditie die er is. En ik sport wel eens. Als je worstelen als sport ziet.

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb er geen.
    En als ik er wel een had, gind die door de raam , zo ”Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii” van de 5de verdieping naar beneden. 😀

  7. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Ik er ook een, maar me broertje speelt er alleen nog op.
    Ik heb Mario Galaxy, Mario Kart, Zelda, Driver Parallel Lines, Sports Island, MOH Heroes 2 enz..

    http://www.ps3-sense.nl/picture.php?albumid=27&pictureid=108
    Dat kleine ding naast de oh zo machtige PS3 en de verotte Xdoos is m’n wii. 😀

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik er ook een, maar me broertje speelt er alleen nog op.
    Ik heb Mario Galaxy, Mario Kart, Zelda, Driver Parallel Lines, Sports Island, MOH Heroes 2 enz..

    http://www.ps3-sense.nl/picture.php?albumid=27&pictureid=108
    Dat kleine ding naast de oh zo machtige PS3 en de Xdoos is m’n wii. 😀

    Gast, jij bent SICK! PS3, XBOX EN de Wii? Damn! En wat staat er allemaal onder? En je hebt fokking master chief boven op staan!

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hey, hey, hey…

    Je zinnen wel ff goed verwoorden he Goodfella, zo lijkt het alsof je je 360 ook machtig vindt.

    Wat natuurlijk niet kan.. 😉

    PS. Cool Halo Hoofd :p

  10. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Thnx, daaronder staat geluids dinges, netgear upc router, Dreambox, BluRayspeler en naast die stand staat nog mijn boxen en tv. Check me profiel voor die foto’s. :p

    @ redd: fixed 😀

  11. 145 XP
    Flux's avatar

    Je hebt een vette kamer zeker:P. Ik heb geen wii en dat blijft zo:P.