Forum

Topic: Downloaden

Anoniem's avatar

Eey gasten,
ik vroeg me af.. Vinden jullie nou allemaal dat games downloaden nep is en dat je dat niet moet doen want anders ben je stom? :26:

Geef je mening aub met argumenten 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Waarom zou games downloaden nep zijn… Ik bedoel ik download toch ook volledige spellen van de store of begrijp ik je verkeerd…?

  2. 356 XP
    Godfather's avatar

    Hij bedoelt waarschijnlijk als een torrent ofzo. Maar dat vind ik niet verkeerd.

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het is te ingewikkeld om alleen maar ja of nee als antwoord te hebben.

    In sommige gevallen is downloaden “nep” en in andere gevallen weer niet.

  4. 421 XP
    Rhox's avatar

    Hoe kan downloaden nu nep zijn? 🙁

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hoe kan downloaden nu nep zijn? 🙁

    Het is allemaal een droom, straks word je wakker en besef dat je een heel ander persoon was.

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Nee, ik vind downloaden niet nep/triest… Je kn er toch niks aan doen en als ze letterlijk ieder1 oppakken & in de gevangenis zette zoude ze meer dan 1.000.000.000 (1miljard) mense op moete pakke want zowat ieder1 heeft wel iets gedownload. & Games zijn ook te duur eigenlijk… zowat 65 euro…. Vind ik persoonlijk te duur ook al koop ik games v die prijs & daarom downloaden mensen games… Mja dit is mijn mening kritiek is welkom:p

  7. 1268 XP
    luctheman's avatar

    fuck nou heb ik ja geclicked i.p.v. nee

    godverork

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Als je een enquete maakt, geef ons dan wat meer en wat meer uitgebreide keuzes om uit te kunnen kiezen. 🙂
    tis alleen maar een tip.

    Ontopic:
    Ik vind downloaden niet nep.
    Vind ik zelfs beter als games kopen in winkel.
    Nu zit ik met allemaal lege hoesjes te kijken.

    Voor ieder hoesje betaal je ongeveer 10 euro extra.
    Reken dat maar uit als je 10 games hebt.
    Daar kun je ook een grotere HDD voor kopen. 😉

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hoe weetje dat ieder hoesje 10 euro is? 10 euro vind ik wel overdreven duur voor een hoesje, ik zou eerder denken aan minder dan 5 euro:p

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik vind dit topic nepper :p

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dexter weer met zijn neppe humor:p

    Nah geintje:horny:

    Ooo ’t topic is verplaats, ik d8 al want ik kon hem ff niet vinden:p

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Voor een PC niet, die download ik gewoon altijd. Behalve als ik er echt MP mee wil :p. En de enigste tot nu toe was dat Halo 1. Ook heb ik Race 07 orgineel, omdat ik geen week wou wachten :p

  13. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als je een enquete maakt, geef ons dan wat meer en wat meer uitgebreide keuzes om uit te kunnen kiezen. 🙂
    tis alleen maar een tip.

    Ontopic:
    Ik vind downloaden niet nep.
    Vind ik zelfs beter als games kopen in winkel.
    Nu zit ik met allemaal lege hoesjes te kijken.

    Voor ieder hoesje betaal je ongeveer 10 euro extra.
    Reken dat maar uit als je 10 games hebt.
    Daar kun je ook een grotere HDD voor kopen. 😉

    Helaas is Sony zo irritant omdat niet zo te rekenen. Kijk b.v. naar Gran Turismo:P die zijn in de store en in de winkel allebei even duur. (Of het was een ander spel xD)

  14. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik vind het niet nep omdat de games zo duur zijn. Als de games nou wat goedkoper waren kocht ik ze. Dan heb je gelijk een mooie cd en hoesje^^.