Forum

Topic: Gebruik jij boxen voor je PlayStation 3?

Anoniem's avatar

Hallo, gebruik jij boxen voor je PlayStation 3. Om net dat beetje extra te krijgen. Ja of nee? Als je het wel gebruikt post dan gelijk welke boxen jij hebt. Ik gebruik zelf geen boxen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

119 reacties

  1. 356 XP
    Godfather's avatar

    Nee ik ben te arm..En heb trouwens geen PS3 meer πŸ˜‰ (lang verhaal)

  2. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Ik heb deze boxen. ^^

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Nope, gewoon mijn TV boxen… Maar ’t lukt me niet om t aan te sluiten op me H-Cinemz set

  4. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Nee, mijn tv gaat al behoorlijk hard.

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb niet zulke geweldige boxen, ook bij de ‘karwei’ gekocht voor 100e ofzo :p

    Moet ze wel gebruiken want ik game op een pc monitor, hehe. πŸ™‚

  6. 236 XP
    Djierod's avatar

    ja ik heb de logitech Z5500. Goede boxjes voor de prijs;)
    http://www.loa.com.vn/image/speaker/z5500/z5500.jpg

    Misschien in de toekomst nog een setje aanschaffen.

  7. 790 XP
    Robbert's avatar

    Nu nog niet, maar ik wil wel boxjes aanschaffen, en dan waarschijnlijk de Z-5500 die Djierod op het moment gebruikt…

  8. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nee, want ons ding waar de boxen op staan aangesloten heeft *piep* aansluitingen en daar pas niks meer bij, naast de tv en dvd-speler ^.^.

  9. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ja ik heb de logitech Z5500. Goede boxjes voor de prijs;)
    http://www.loa.com.vn/image/speaker/z5500/z5500.jpg

    Misschien in de toekomst nog een setje aanschaffen.

    heeft deze optical

  10. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik heb me stereo aan me tv aangesloten is wel veel beter geluid want zonder stereo is het kut want tv heeft niet zulke goeie boxe :p

  11. 266 XP
    Yorz's avatar

    ik gebruik een LG home-cinema πŸ˜€ …egt nice geluid (ben nu aan t sparen voor de Bose 1-2-3) πŸ˜€

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik weet niet wat voor type het is , het is Logitec… dat weet ik lol..

  13. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Het zijn trouwens speakers en geen boxen;)
    En ja ik heb een 5.1 set speakers van Mission.
    M34 als front speakers en de M3ds als surround en de M3c2 als center
    en een 5×100 watt yamaha die het spulletje aanstuurd πŸ˜€

  14. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Jazker! Logitech X-530 natuurlijk!

    http://www.charismacomputers.co.za/images/X530.jpg

  15. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    De subwoofer met die center erbovenop lijkt op Wall-e πŸ˜€

  16. 207 XP
    Niekker's avatar

    ik heb mijn ps3 aangesloten op mijn z-5400 (L)

  17. 304 XP
    Edwin's avatar

    heeft deze optical

    Ja πŸ™‚

    Ik heb de Z5450, die heeft zelfs 2 optische aansluitingen:24:

    Niet dat ik het gebruik.. maar toch :p

    Jazker! Logitech X-530 natuurlijk!

    http://www.charismacomputers.co.za/images/X530.jpg

    Mag ik vragen hoe je deze aangesloten hebt (met 5.1 geluid)? Want mijn buurjongen wil deze ook hebben en ik dacht dat je dan een apart kastje moest hebben?

  18. 790 XP
    Robbert's avatar

    Komt er echt veel beter geluid uit een surround set? Eigenlijk weet ik het antwoord al… Ja natuurlijk, omdat het surround is enzo… Op het moment komt het geluid namelijk uit m’n tv, maar daarmee houd ik het nog best wel goed uit.

  19. 236 XP
    Djierod's avatar

    Komt er echt veel beter geluid uit een surround set? Eigenlijk weet ik het antwoord al… Ja natuurlijk, omdat het surround is enzo… Op het moment komt het geluid namelijk uit m’n tv, maar daarmee houd ik het nog best wel goed uit.

    Nou niet alleen omdat het surround is, de bijgeleverde subwoofer van Logitech, creΓ«ert enorme dreunen, wat er voor zorgt dat je de golven gewoon door de vloer voelt(h)
    Dit zorgt er nog meer voor dat je in de game zit, zeker bij games als COD4.

  20. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb deze versterker:
    Yamaha RX-V740 RDS
    http://www.superfi.co.uk/images/RXV740_sil_550.JPG
    Maar dan in het zwart.

    Voor 2 x B&W 604 s3:
    http://htb.uw.hu/graph/pic/hazimozi/hangfalak/dm-604s3.jpg

    Achter 2 x JBL LX 750.
    Daar kan ik ff geen plaatje van vinden.

    En ik heb nog een subwoofertje.

    Ik heb de PS3 met de versterker verbonden via een Optical (glasvezel kabel).

    Perfect geluid! πŸ˜€

  21. 145 XP
    Flux's avatar

    Dat zijn mooie boxen. Hey edwin hoeveel kosten die van jouw? Mischien ga ik die wel halen ik heb ook dat beetje extra nodig.

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nice ratz.

  23. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Ja πŸ™‚

    Ik heb de Z5450, die heeft zelfs 2 optische aansluitingen:24:

    Niet dat ik het gebruik.. maar toch :p

    Mag ik vragen hoe je deze aangesloten hebt (met 5.1 geluid)? Want mijn buurjongen wil deze ook hebben en ik dacht dat je dan een apart kastje moest hebben?

    Uhm… Gaat via AV-out als ik het goed heb. Je krijgt er iets bij bij de boxen waardoor je de 3 tulpen (die in de PC moeten) in dat ding kan doen:P

  24. 236 XP
    Djierod's avatar

    Ik heb de PS3 met de versterker verbonden via een Optical (glasvezel kabel).

    Alleen die glasvezel kabels zijn zo breekbaar, ik heb ze ook, zorgt net iets extra’s voor het geluid.

  25. 304 XP
    Edwin's avatar

    Dat zijn mooie boxen. Hey edwin hoeveel kosten die van jouw? Mischien ga ik die wel halen ik heb ook dat beetje extra nodig.

    Destijds heb ik er 280 euro voor betaald, maar ze zijn niet meer te koop volgens mij… De Z5500 is nog wel te koop, voor ongeveer hetzelfde bedrag volgens mij:)

  26. 454 XP
    arwin1993's avatar

    gebruik de boxen van mijn stereo ben erg tevreden over het geluid

  27. 236 XP
    Djierod's avatar

    Destijds heb ik er 280 euro voor betaald, maar ze zijn niet meer te koop volgens mij… De Z5500 is nog wel te koop, voor ongeveer hetzelfde bedrag volgens mij:)

    Als je goed zoekt heb je de Z5500 voor €240(h)

  28. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Nee, ik gebruik geen aparte speakers, gewoon die van mijn T.V.
    Het is nu al een zooitje met kabels (Digitale TV, DVD Home Cinema, PS3, Wii, Modem, Router) kan het er echt niet bij hebben…en ik game meestal als m’n vriendin ligt te slapen, dus dit is hard zat πŸ˜‰

  29. 190 XP
    technizo's avatar

    wij hebben thuis een home cinema set echt prachtig geluid

  30. 190 XP
    technizo's avatar

    van bose maar weet niet het hele merk

  31. 82 XP
    stan-w's avatar

    nope geen boxen

  32. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    Sinds kort deze aangeschaft (Vaders dan). Maar heel vaak gebruik ik het niet echt omdat de tv ook al hard kan.

    http://sp.sony-europe.com/media/8/3951

  33. 790 XP
    Robbert's avatar

    Welke zouden jullie mij kunnen aanraden? De Z-5500 voor 236 euro kopen, of de Onkyo HT-S5105 5.1 Home Entertainment Set voor 300 euro…. Is wel een dagaanbieding die onkyo, dus moet snel zijn…
    Hier de link naar de onkyo:
    http://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=26473&page=0

    Hij komt in een woonkamer te staan naast mn ps3 en hd tv, en aangezien de Z-5500 eigenlijk pc-speakers zijn, is deze onkyo misschien wel veel beter? of valt dat wel wat mee?

  34. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Onkyo is goed spul.En wat de speakers betreft je kan altijd nog upgraden door andere te kopen.
    Ik heb mijn home cinema set ook niet in 1 koop gekocht maar iedere keer als ik weer wat gespaard had een upgrade gedaan.(h)

  35. 236 XP
    Djierod's avatar

    ik ken geen onkyo, maar ik weet wel dat de Z5500 speakers behoorlijk goed blazen voor op je console. Voor Films zou die misschien wat tegenvallen, maar als je er veel mee gamed dan zou ik voor de logitech set gaan;)

  36. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Nope tv is luid genoeg voor men kleine kamer xD

  37. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    ik ken geen onkyo, maar ik weet wel dat de Z5500 speakers behoorlijk goed blazen voor op je console. Voor Films zou die misschien wat tegenvallen, maar als je er veel mee gamed dan zou ik voor de logitech set gaan;)

    Ik denk dat de Onkyo de betere keus is , kan je niet in de winkel luisteren ik zou het iig nooit kopen zonder te luisteren.

  38. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ik denk dat de Onkyo de betere keus is , kan je niet in de winkel luisteren ik zou het iig nooit kopen zonder te luisteren.

    Waarom gaan mensen ook vaak op merken af?

    Die logitech is meer dan goed voor de ps3. Optische aansluiting, that’s what you need!

    // Dawes

  39. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Waarom gaan mensen ook vaak op merken af?

    Die logitech is meer dan goed voor de ps3. Optische aansluiting, that’s what you need!

    // Dawes

    Al gekeken wat er voor aanluitingen op de Onkyo zitten.;)
    Kijk als je het allen maar om gamen te doen is zit je met logitech wel goed.
    Wil je meer Films kijken (blu ray/dvd SA-CD of DVDAudio) dan heb je voor een paar tientje meer ook een veel mooier systeem.
    En ik ga niet op merken af ik ga op mijn gehoor af:p
    De een vind die kleine melkpakjes van speakertjes geweldig klinken.Geef mij toch maar gewoon grotere speakers voor en mooi geluid , het is maar wat je eisen en wensen zijn.

  40. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ff gekeken, en het zit al helemaal vol :p

  41. 790 XP
    Robbert's avatar

    M’n vader en ik waren eruit, we gingen de Onkyo onder rembours bestellen, want dat zou kunnen met spullen duurder dan 250 euro. Maar toen we bij de bestelopties kwamen stond ”onder rembours” er nergens bij… +zo af en toe hoor je wel eens dat mensen niks krijgen van Ibood of dat het heel lang duurt, vandaar dat ik liever onder rembours bestel…
    Nu heb ik die onkyo dus alsnog niet :(:mad:

  42. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Das jammer want het is/was best wel een goede aanbieding.

  43. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    logitech z 5500 gebruik ik zelf voor ps3 en pc

  44. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    dit gebruik ik

    aiwa sx-r275 2x achter
    sx-nav304 2x achter
    sx-c605 1x in kast/voor
    ts-w50e2 1x voor

    magnat stylus 5000a set voor

    sony ss-wz8e 2x voor

  45. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Hoe bevalt je nieuwe tv ?
    Is het een lcd of plasma?

  46. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    plasma, en bevalt zeer goed, ( schermbeveiliging wel op 5 minuten zetten )

  47. 861 XP
    Morticuz's avatar

    ik heb 2 hele leuke B&W’tjes staan, zou wel heeel zonde zijn om die niet te gebruiken.

  48. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik gebruikte mijn boxen alleen voor me PlayStation 2:p

  49. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=789&product=10321

    deze heb ik πŸ™‚
    gebruik voor comp:)
    en aan voorkant zit kastje in me komp
    kan ik PS3 in doen πŸ˜€
    allen momenteel werk het even niet meer:(

  50. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=789&product=10321

    deze heb ik πŸ™‚
    gebruik voor comp:)
    en aan voorkant zit kastje in me komp
    kan ik PS3 in doen πŸ˜€
    allen momenteel werk het even niet meer:(

    Hey! πŸ˜€
    Die heb ik ook lol, wist alleen de naam er niet meer van lol..
    Kijk maar. πŸ™‚

    Aleen heb ik alleen nog maar de basbox of subwoofer , of hoe noem je dah grote ding lol… en 2 boxjes. πŸ™‚

  51. 424 XP
    Dawes's avatar

    Wauw, een 7.1 setje. Helaas wel stereo aangesloten op je PS3 omdat er geen optical inzit als ik de specs even doorlas. Hoe groot is je kamer dan wel niet dat je hem zo heb staan?

    Zijn er eigenlijk al films / muziek in 7.1 zodat je die speakers wel mooi als pc speakers kan gebruiken (mits een hele goeie muziekkaart..)

    ik ben voor mn pc opzoek naar nieuwe boxjes (wil logitech z2300 – 2.1) (5.1 is toch te groot voor me kamer)

    Voor mn PS3 heb ik een versterker staan.. is ook sehr nice

    // Dawes

  52. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Mijn kamer is niet zo groot. =/

    3 bij 5 mischien.

    Kunnen 2 kasten en een bed op lol…
    Hoeft ook niet groter, want ik slaap en game er alleen maar. πŸ˜€

    Zoals je ziet staat alles in een kastje (ik ben nog steeds aan het zoeken naar een goede ventilator / ventilatie voor mn PS3)

    De kastdeuren gaan dicht als ik niet game , zo valt er niets meer van te zien lol.

  53. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    NL-3rR0r-NL, je front speakers kun je beter tegen de achterwand van je kast monteren, als je dicht bij je tv zit zit.

    Of nog veel beter, gewoon naast je kast aan de muur, als de afstand van je tv wat groter is.

    Ik heb zelf een zolderkamer van 3m bij 5m, met 1 kast, 1 bed, 2 audiomeubels, en heb nog genoeg ruimte over, ondanks het schuine plafond.

    ps:Het is beter, dat de front speakers naar je toe staan gericht, en je woofer niet te dicht bij je tv en ps3.

  54. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mooi error πŸ™‚

  55. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Mooi error πŸ™‚

    wat mooi error πŸ™‚ !??

  56. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Denk dat hij et tegen mij had lol. :p

    Maar ik kan die frontspeakers niet tegen de achterwand plaatsen sinds dat maar een dunne plaat is (5mm mischien)

    Als ik daar een box op hang , breekt die plaat door midden ben ik bang! xD :p
    Wel zal ik es proberen om het allemaal een beetje te verzetten zodat ik wat ruimte heb . De subwoofer mischien opt bureau onder mn tv.

    Thnx voor de tip Dennis. πŸ™‚

  57. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik had door de achterwand gewoon schroeven gedraaid om ze op te hangen, dat de schroeven aan de achterkant door heen steken, merk je toch niks van.

    En die boxen wegen toch niet zo veel, dat je kast ervan in stort.:):):)

  58. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Oorspronkelijk geplaatst door MmarkM
    Jazker! Logitech X-530 natuurlijk!

    (plaatje)

    Mag ik vragen hoe je deze aangesloten hebt (met 5.1 geluid)? Want mijn buurjongen wil deze ook hebben en ik dacht dat je dan een apart kastje moest hebben?

    Volgens mij is hier nog geen antwoord op gegeven. Ik heb die set zelf gehad. De hoofdaansluiting is 3x minijack, wat compatibel is met veel geluidskaarten in PC’s… maar helaas niet met de PS3. Voor de ps3 gebruik je een verloopblokje (zit erbij) die van 3x minijack 2x tulp maakt, en tulp is gewoon voor je scart-ingang. In other words: je trekt echt geen 5.1 uit dit setje (of er moet een mod onderdeeltje zijn waarmee het wel kan (ik kan me zo voorstellen een verloopje 3x minijack > hdmi of optisch als enige mogelijkheid) en de X530 heeft veel last van probleem dat ik hieronder beschrijf met versterkerloze setjes.
    (edit)

    ’t is wel de moeite om je PS3 op een home cinema aan te sluiten… het verschil met tv boxen is enorm

    Tip: voeg een versterker toe. Heel veel (goedkope / versterker-loze) 5.1 setjes maar ook 2.1 hebben last van de actieve subwoofer als er geen versterker tussen zit. Dat wil zeggen: geluiden die geen bassen zijn worden wel door je sub ‘opgepikt’ waardoor je bas niet zuiver is en je hoge en mid tonen (of: alles wat door je sattelietspeakers komt) ‘stukjes geluid missen’.

    Het is echt de moeite iets langer door te sparen voor een set met versterker dan vroeg een set te kopen ‘die ook goed klinkt’. Na een tijdje luisteren ga je de details in geluidskwaliteit horen en baal je achteraf of koop je alsnog kwaliteitsspul.

    Mijn setup dan maar

    Harman/Kardon HKTS 7 boxen (5.1)
    AVR 137 AV receiver
    >> Optisch aangesloten (doet een boel, ook voor je music visualization op ps3 :))

    als je voor een versterker gaat: up-to-date matters. Zorg dat je iig een versterker hebt die prologic 2 + dolby digital heeft, DTS is ook eig. een must. Al deze codecs worden door de ps3 (games) gebruikt dus als je versterker daarmee kan werken is het 1:1 geluidskwaliteit die je terugkrijgt.

    lange response, ik ben nou eenmaal een btje n fijnproever qua sound πŸ˜€

  59. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mooi antwoord Hihiirokane! πŸ˜€ En welkom hier!

  60. 304 XP
    Edwin's avatar

    Het antwoord is niet alleen mooi, z’n geluidsinstallatie is nog mooier!

  61. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hihiirokane, ik wil een Z5500 aanschaffen is dan slim om alsnog een versterker er tussen te gooien? Ik heb zo gehoord dat de z5500 van “nature” al perfect geluid levert?

  62. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Hihiirokane, ik wil een Z5500 aanschaffen is dan slim om alsnog een versterker er tussen te gooien? Ik heb zo gehoord dat de z5500 van “nature” al perfect geluid levert?

    Ja die z5500 is echt echt big, daar hoef je niks meer aan te doen hoor.. alleen moet je kamer kasteel formaat zijn en driedubbelglas hebben:p

    btw.. mijn logitech x530 past niet op een ps3:(

  63. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik ben ook van plan om een dolby surround set te kopen.

    Ik moet het op dit moment nog doen met de boxen van me tv.
    Heeft iemand een idee van wat een leuke dolby surround set is voor niet al te veel geld?
    (rond de 200 euro)

  64. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ja die z5500 is echt echt big, daar hoef je niks meer aan te doen hoor.. alleen moet je kamer kasteel formaat zijn en driedubbelglas hebben:p

    btw.. mijn logitech x530 past niet op een ps3:(

    Lees de post van Hihiirokane. Als het goed is kan je dan je X-530 aan de praat krijgen πŸ˜‰

  65. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik ben ook van plan om een dolby surround set te kopen.

    Ik moet het op dit moment nog doen met de boxen van me tv.
    Heeft iemand een idee van wat een leuke dolby surround set is voor niet al te veel geld?
    (rond de 200 euro)

  66. 145 XP
    Flux's avatar

    Zo, de enquete is dan eindelijk voorbij ( loopt achter ). En jah hoor de meerderheid heeft wel boxen. Dit topic kan op slot.

  67. 1386 XP
    Redd's avatar

    BUMP!

    Heropend vanwege het feit dat er toch best wat leuke informatie instaat. De enquete blijft wel gesloten.

    Nogmaals de vraag, gebruik jij boxen voor je playstation 3? πŸ˜€

  68. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb nu (tijdelijk) mijn X-530 aangesloten op mijn PC. Ik had hiervoor wel een game console adapter nodig. Die dingen worden niet geleverd in Nederland. Ik heb de adapter van Marktplaats afgehaald :).

    Best oke geluid; jammer dat het geen DTS (5.1) surround is aangezien hij via tulp is aangesloten (kan niet anders).

  69. 131 XP
    bnk90's avatar

    ik had nog een oude versterker staan van Sony dar past een tulpstekker in dus maar gelijk uitgeprobeert. zwaar mooi geluid nu bas alles is nu gewoon te regelen

  70. 1402 XP
    Selec1's avatar

    ik had nog een oude versterker staan van Sony dar past een tulpstekker in dus maar gelijk uitgeprobeert. zwaar mooi geluid nu bas alles is nu gewoon te regelen

    Tulp is stereo dus dan heb je geen surround geluid! Als je dat wel wilt zal je hem moeten aansluiten via HDMI of Optisch.

  71. 5 XP
    //TypeS//'s avatar

    JBL zuilen type LX7 en surround speakers van JBL
    Actieve subwoofer JBL en Onkyo receiver met optische kabelverbinding met de PS3

  72. 15 XP
    Belgae's avatar

    Logitech Z-680.

  73. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    heb ze gekoppeld aan mijn stereo, voor ultiem geluid:P

  74. 131 XP
    bnk90's avatar

    sinds kort heb ik het nu ook eindelijk boxen voor mijn PS3
    heb het gewoon aangesloten via 2 tulpstekkers op een oude sony versterker
    ik kan nu de bass en alles instellen dus dat is voor mij genoeg.

  75. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    AAaaa sorry R@tz late response ik was effe een slap maandje te druk met andere dingen :S

    bij deze alsnog (beter laat dan nooit) : ik denk dat de z5500 een goeie tussenoplossing is, vooral ook als je nergens anders een versterker voor zou gebruiken. Kijk een versterker zorgt er vooral voor dat je geluid exact hetzelfde klinkt op het laagste en hoogste volume. Het versterkt geluid gelijkmatig. Nu is dit een hoge kwaliteit set van logitech dus je zal weinig last hebben van vervorming als je effe helemaal los wil gaan πŸ™‚ maar het is en blijft een tussenoplossing. Ik wed dat ook bij de z5500 het geluid zal vervormen op het hoogste volume, want een bijna 200 watt sub zonder dat daar een versterker tussen zit kan nooit heldere bas geven op vol vermogen, daar is meer spanningsverschil voor nodig en die wordt geleverd door de versterker (daarom zijn die dingen zo achterlijk groot, zitten transformators in om stroom te regelen, harde muziek is in essentie een wisseling in stroompieken en hoe beter een versterker dat kan, hoe beter het geluid blijft op hoog volume).

    Lang verhaal, kort: z5500 is zeker een groot verschil met de X530 (zeg maar: van een Ford Ka naar een degelijke vijfdeurs auto) maar met een versterker heb je gelijk een BMW. Sort of. πŸ˜›

  76. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik gebruik ook speakers voor me ps3
    alles aangesloten via een optische kabel.
    ik heb een sony str-db980, met 2 grote wharfedale speakers, 150 watt, 3 surround speakers van 120 watt, en een 80 watt subwoofer

    geluid genoeg in huis dus hehe

  77. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    sinds kort heb ik het nu ook eindelijk boxen voor mijn PS3
    heb het gewoon aangesloten via 2 tulpstekkers op een oude sony versterker
    ik kan nu de bass en alles instellen dus dat is voor mij genoeg.

    Dat heb ik ook:P ik heb hele oude speakertjes van trust:P

  78. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn Home Cinema set… Ben zelf van mening dat spelen op een HD tv met superscherp beeld en kleine boxjes een beetje de vlag op de modderschuit is… hehe. no offense of course…

  79. 304 XP
    Edwin's avatar

    Lang verhaal, kort: z5500 is zeker een groot verschil met de X530 (zeg maar: van een Ford Ka naar een degelijke vijfdeurs auto) maar met een versterker heb je gelijk een BMW. Sort of. πŸ˜›

    Je hebt wel een beetje gelijk, maar de bass van de Z5XXX serie van Logitech is beter dan je zou verwachten van normale computerspeakertjes hoor πŸ™‚ Die subwoofer is namelijk behoorlijk aan de grote kant en heeft dus wel degelijk ruimte voor een goede versterker in zich (er zit ook een uit de kluiten gewassen koelblok op :p).

    Desalniettemin is een dure versterker van een leuk merk natuurlijk altijd beter: dat mag je ook wel aannemen voor die prijs (daar kan je 2x de logitech Z5500 voor kopen, en dan moeten de boxen er nog bij :p). Alleen denk ik dat de prijs-kwaliteit verhouding van de logitech nog best wel hoog ligt πŸ™‚

  80. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Ja is zeker waar Edwin… ik denk ook dat die z5500 een prima setje is, maar waar bijvoorbeeld zijn de transistoren voor stroompieken? De Z5500 zal dan een basversterker hebben als er een koeling op zit – ben benieuwd hoe ze dat in balans brengen met de rest van het geluid πŸ™‚

    Het is een constructie die, zelfs al zou hij goed werken, niet de ideale situatie is om op de beste manier hard geluid weer te geven. Dat betekent niet dat hij slecht is, maar als je een audiofiel bent kan het best zijn dat je op enig moment denkt ‘hm dit kan beter’.

    Groot bijkomend voordeel alleen met een versterker is dat ze vaak een erg lange levensduur hebben en je alles erop kan aansluiten, dus je kan ook je TV geluid etc etc door je versterker laten komen. Is een investering voor de toekomst.

  81. 8864 XP
    7th-son's avatar

    oeps ik zei dat ik me subwoofer van 80w aan had gesloten
    maar dat heb ik dus niet gedaan, niet nodig met die grote speakers van wharfedale ghehe

  82. 4 XP
    DirtyDutch's avatar

    Speel altijd met mijn boxen van mijn HomeCinema aan en dat geeft net iets meer toegevoegde waarde aan een game(het is niet voor niks DTS/DolbyDigital),als ik CoD4 aan het gamen ben of FarCry2 dan lijkt het net of je echt in field ben met kogels die om je oren heen vliegen..Ook impacts van kogels of ontploffingen van de andere kant van het speelveld hoor je gewoon gruwelijk goed..Ook als ik met CoD4 de trekker overhaal van de M4 dan voel je gewoon de druk van het wapen terug in het geluid,een lkkr vol geluid i.p.v. dat blikkerige geluid..Ik raad iedereen om met extra boxen/speakers te spelen,gewoon een super ervaring!!

    Hieronder mijn speakers:
    http://www.dumpjeplaatje.nl/images/SnT41252.jpg

  83. 754 XP
    SyncPeter's avatar

    Nee, geen boxen gebruik gewoon de tv boxen [prima geluid]

  84. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    TV is goed genoeg voor mij!

  85. 790 XP
    Robbert's avatar

    Inmiddels heb ik de Z-5500 gekocht, en ja, het bevalt goed πŸ™‚

  86. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Gebruik Logitech PC boxen van 70 watt en 140 watt subwoofer. Met zo’n stekkertje heb je volgens mij maar 2 kanaals op 6 boxen maar het geluid is fantastisch^^

    Owja en de prijs ook^^

  87. 14 XP
    KevinMaastricht's avatar

    Ik heb een Bose Home Cinema Set
    Echt geweldig geluid, zowel Games als films

  88. 108 XP
    Ratakira's avatar

    ik gebruik ook de optical out naar men surround systeem van men sony dvd systeem

    knallen dat dat doet bij pacific rift ni gewoon

    en dan die bass bij een crash

    ongeloofelijk

  89. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Bij mijn vader heb ik dit πŸ˜€ kost 1000 euro denk ik :p

    http://images.icecat.biz/img/norm/high/837121-Philips.jpg

  90. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Inmiddels heb ik de Z-5500 gekocht, en ja, het bevalt goed πŸ™‚

    Ik heb ze ook al een tijdje, er zijn geen betere (PC)Speakers naar mijn mening.
    Super geluid, digitaal aangesloten natuurlijk.
    het liefst heb ik natuurlijk een goeie receiver van Harman Kardon, en dikke vette speakers, maarja dat kost ffies wat meer dan de Z5500digitaal.

    Bij mijn vader heb ik dit πŸ˜€ kost 1000 euro denk ik :p

    http://images.icecat.biz/img/norm/high/837121-Philips.jpg

    Ziet er leuk uit, alleen geef mij maar gewoon 5.1 DTS ipv Smart Surround uit een 2.1 set.
    (oh jah kost geen € 1000, maar rond de 500euro πŸ˜€ )

  91. 36 XP
    monkD's avatar

    Heb twee grote JBL zuil luidsprekers staan wat geweldig klinkt tijdens het spellen. Boxen horen er wel bij vindt ik, maar ieder zijn eigen smaak.

  92. 108 XP
    Ratakira's avatar

    hier een fototje van wat ik thuis heb staan
    http://www.theage.com.au/ffximage/speakers_wideweb__470x354,2.jpg

    best kicken

  93. 66 XP
    sneezle's avatar

    Ik heb zelf Sony STR-DG820 versterker (770Watt)

    http://img201.imageshack.us/img201/7456/31740mf9.jpg
    Met Aperion Audio 7.1 speakers

    http://img181.imageshack.us/img181/3319/product129054wr2.jpg

    Kost wat…… maar geluid is kraakhelder.

  94. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ja ik gebruik wel boxen maar het zijn al wel hele oude

  95. 591 XP
    dajez's avatar

    ik gebruik gwn de boxen vn men tv wnt kmag geene home cinema kopen vn mijne pa:(

  96. 277 XP
    RevXxx's avatar

    ik gebruik altijd al boxen en nu dus ook bij de ps3.
    daar gebruik ik op dit moment (nog steeds en heb ik ook op de pc gebruikt) 2.1 Logitech. met 120 of 160 Bass.

    http://www.polectro.nl/images/merken/logitech/LOGITECHZ2300.jpg

  97. 30 XP
    Falastine's avatar

    Mijn bovenbuurman zeurt al als ik de tv aanheb heeeeel normaal geluid en speel cod5 laatstaan als ik zo een set koop

  98. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik heb nog steeds geen nieuwe boxen voor me playstation 3, geld is het grote probleem. Werken in een supermarkt valt niet mee, helemaal niet als je een hoop wilt kopen.

  99. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb nog steeds geen nieuwe boxen voor me playstation 3, geld is het grote probleem. Werken in een supermarkt valt niet mee, helemaal niet als je een hoop wilt kopen.

    Moet je daar ook niet gaan werken daar krijg je heel weinig:p Ik doe zelf ochtendkrant verdient goed ^^ 160 de maand 6 dagen in de week ben er 30 min per keer mee bezig

  100. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik krijg 300-350 bij mijn bij baantje, ben dan ook 17:P. Nog steeds te weinig voor mij.