Forum

Topic: RuneScape was ook op de Game Convention + World Record!

Anoniem's avatar

Dit is geen PS3 nieuws maar het moet wel even er uit. Jagex heeft op de Game Convenstion de Nieuwe Runescape HD gepresenteerd. Hij was al gereleased voor Members en een maand later was hij voor F2P. De graphics zijn bijzonder mooi geworden en zeker voor een Browser Game. Voor het spel heb je Internet nodig en een PC + Java. Maar de game heeft niet alleen de Graphics update gehad maar hij heeft ook een World Record verbroken. De rede wat ze broken hadden is: Most Populair MMORPG

bron: http://news.runescape.com/c=189bbb00/newsitem.ws?id=1386

By JoeyNL

(Ik hoop dat ik geen verveelde reactie krijg! Als ik reacties krijg zoals: Aaa lelijk of wat ben jij een noob dan moet jij maar eerst de game checken!)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

33 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Heb het spel langer als 5 jaar gespeeld… (altijd member geweest)
    Maar dit hoort hier niet in thuis, dit zou in ”off-topic” moeten. ๐Ÿ˜‰

    Desondanks.. toch goed van Jagex om daar te komen!
    Had ik niet van ze verwacht.

  2. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik speel dit spel al 4-5 jaar en wil graag ook een bericht hierover in dit topic posten ( ik verplaatst het topic wel)

    Wat?
    Runescape is een online game. De game speelt zich af in de middeleeuwen. En het is gemaakt door Andrew Gower die later in samenwerking met Jagex de game runescape zoals wij het nu kennen uitgebracht heeft.

    Wat is de bedoeling van runescape en wat valt er allemaal te beleven in de game.

    In runescape gaat hem om skillen, geld verdienen, trainen, monsters verslaan voor hun drops. Ook kan je in de game clans joinen en events houden.

    Wat voor level combat ben jij Flux en hoe heet jij op runescape?

    Ik heb meerdere accounts gehad mijn eerste was Amoen2 die werd 98 combat en die heb ik verkocht. Mijne tweede account was spyhunter584 die is nu 112 combat met 83 slayer ( dat is iets heel speciaals). Helaas is mijn acc nu perm muted wat inhoudt dat ik niet kan communiceren met de rest. Ik heb nu een nieuwe account genaamd Axfang. Ik ben al heel lang member en weet bijna alles.

    Nieuws over runescape HD en Mechscape.

    De nieuwe runescape mode is er dan eindelijk. En na de beta versie speelt bijna iedereen nu op de HD mode van de game. Mijn pc is niet goed en daarom kan ik niet op hd spelen. Mechscape is een game die in de eerste kwartaal van 2009 uit zal komen het is net als runescape een mmo maar dan een soort si-fi mmo.

    Wat zal ik zeggen i love runescape!

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    speel het niet meer, (mn vader speelt het nog af en toe)
    En รกls ik spel , is het op zijn acount

    CB lvl 130.
    -Attack 99
    -Defence 99
    -Strength 99
    -Hitpoints 99
    -Slayer 98

  4. 145 XP
    Flux's avatar

    Good lord wat een stats man! Waarom speel je het spel dan niet meer? En kun je al je stats posten?

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik speel het niet meer omdat ik nu een PS3 heb, ofjah.. ”had”.
    Nu mijn PS3 weg is is (voor reparatie) kan het zijn dat ik weer af en toe te vinden ben op Runescape. :p

    Voeg me toe als je wilt.

    EDIT:
    Mechscape..??

    LOL. laat me niet lachen.
    Eerst zien , dan geloven. Ik denk niet dat er ooit iets zal gaan uitkomen zoals Mechscape.
    Onzin.

  6. 145 XP
    Flux's avatar

    Ze hebben het wel officieel bevestigdt op de E3 he.. Dus ik denk niet dat het een leugen zal zijn.

  7. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik speel de ook runescape ja..Maar vind het nu dom en waste of money ๐Ÿ˜‰ Mijn account was level 100 ofzo en hoogste stat was 99 cooking XD

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Runescape is echt zo’n bagger spel. Er zit totaal geen diepte in. Letterlijk EN figuurlijk.

  9. 145 XP
    Flux's avatar

    Daar ben ik het niet met je eens. Stel Runescape had dezelfde graphics als world of warcraft. Dan zou je er anders over denken ( of als je helemaal niet van mmo’s houdt dan heb ik het mis ). Ik vind het een geweldige game. Je kan quests afmaken met je vrienden, monsters doden met je vrienden, skillen met je vrienden en van alles en nog wat.

  10. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik heb het ook een hele tijd gespeeld en was ook member. Ik had een account samen met iemand en we hadden totaal 21 miljoen ofzo en nog wat stuff en toen heeft hij het wachtwoord veranderd…….

  11. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik heb het een maadje gespeelt, maar ik vond er echt geen moer aan :p. Ben er toen weer mee gestopt.

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mijn runescape periode was best leuk! Maar na een aantal jaar gaat het toch vervelen.. :p

    * Redd zoekt z’n oude stats op van z’n char “Angel Tsai”

  13. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik heb een erg vernederende naam dus die ga ik zeker niet vertellen. Je kon er wel echt geld mee verdienen. Door die runescape geld aan sukkels te verkopen. Dat was destijds mijn bron van inkomen. Maar heb er veel meer aan uitgegeven enz. De membership is erg duur. (wel goedkoop, maar niet als je net boven de armoedegrens leeft)

  14. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik had het gevoel dat het alleen maar om skillen ging. Wat ging zak aan is.

  15. 145 XP
    Flux's avatar

    Het is nu 10 euro voor 2 maanden vind ik wel goedkoop hoor. En er is veel meer te doen dan alleen skillen.

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Het is altijd al 5 euro per maand.

    En naast dat… Ik heb ooit is een quote gelezen van een goede vriend van mij toendertijd.. (Wij waren beide moderators op tip.it (rs fansite))

    “If your question is about RuneScape, don’t bother asking. The answer is: Keep clicking.”

    Ik vind nog steeds dat dat waar is. ๐Ÿ˜‰

  17. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het is altijd al 5 euro per maand.

    En naast dat… Ik heb ooit is een quote gelezen van een goede vriend van mij toendertijd.. (Wij waren beide moderators op tip.it (rs fansite))

    “If your question is about RuneScape, don’t bother asking. The answer is: Keep clicking.”

    Ik vind nog steeds dat dat waar is. ๐Ÿ˜‰

    Dat beschrijft wel zo’n beetje het hele spel ja.

  18. 356 XP
    Godfather's avatar

    Hahaha, bij nader inzien ben ik eens met R@tz. Ik logde in en meteen hoorde ik..

    Pleas can i have some money I am poor…En hier komt de domste van allemaal..If u give me 500k i be ur gf..En toen antwoordde ik FUCK YOU en klikte mijn browser dicht. Dan kan je net zo goed WOW spelen, want niet elke sukkel heeft toegang tot WOW. Runescape heeft minimaal paar honderd uur van mijn leven verneukt. Mijn advies. Probeer Runescape nooit verspilling van tijd en geld ๐Ÿ™‚

  19. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Je hoeft niet perc member te zijn he, ik heb t ook gespeeld op de basisschool. Ik speel de game alleen mr als me moeder me ps3 controller heeft afgepakt:p.
    Maar de graphics, ik bedoel voor een java en game die je niet hoeft te downloaden, vind ik het er hรฉรฉรฉรฉรฉรฉl mooi uitzien!

  20. 1386 XP
    Redd's avatar

    Da’s ook maar sinds kort, voor RS “HD” had je “RS2”, en ik speelde die versie ervoor.

    http://games.infoseka.lt/nuotraukos/10masks.jpg

    :p Toch was het leuk, toendertijd. xD

  21. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb zoals al eerder gezegt Runescape voor 5 jaar gespeeld. (en nog steeds af en toe)
    Toen ben ik ermee gestopt en ben ik World of Warcraft gaan spelen.
    Maar ik moet zeggen dat ik liever Runescape speel omdat deze gewoon veel meer uitgebreider is. WoW heeft geen leuke quests , En met vrienden spelen zit er ook niet echt bij.

    WoW heeft dan mischien beter graphics (die nog steeds slecht zijn btw..)
    Maar Runescape is leuker! (vind ik;))

    En dat zegt toch al heel wat.

  22. 356 XP
    Godfather's avatar

    Lol volgens mij leveren die maskers in die inventory nu miljarden op?

  23. 1386 XP
    Redd's avatar

    Klopt, ik heb nog een mule ergens met 2 of 3 party-hat sets.. ๐Ÿ˜‰

    Mocht ik het ooit weer willen spelen leef ik in ieder geval als een koning. xD

  24. 145 XP
    Flux's avatar

    Het is nu 5 euro per maand voor heen was het 6 euro nog wat. Ik ben het eens met nl want wow bestaat grotendeels uit pvp en runescape niet. Runescape is leuk om met je vrienden te spelen en je kan veel meer dan alleen vechten.

  25. 82 XP
    stan-w's avatar

    ik vind het wel een mooi spel ik blijf het spelen:P

  26. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Hehehehe …. ๐Ÿ™‚
    Ik heb de E3 niet gezien , dus weet niet of dit al bij jullie bekend was.
    Maar ik vond een trailer van Runescape HD op Gametrailers.com.

    SD-Trailer.
    HD-Trailer.

    Edit:
    Sinds mn PS3 kapot is , en ik zo goed als niets beters te doen heb , speel ik weer Runescape lol…
    Ik probeer slayer 99 te halen.
    Ik ben nu 98 en moet nog iets van 700k xp. ๐Ÿ˜€ (700.000)

  27. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Nog iemand die RS opt moment speelt? ๐Ÿ˜€

  28. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    Nee sinds me 13e al mee gestopt en heb laatst trouwens weer zitten kijken het is wel veranderd dus miss word het nog een keer wat

  29. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nee, ik ga het ook niet meer spelen Error. :p

    Volgens mij ben ik slayer lvl 30 ofzo, hahah. :p

    Wat is je acc naam daar eigenlijk?

  30. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Waarschijnlijk zal ik het niet meer spelen wanneer ik mijn PS3 terug heb.
    Mijn naam op Runescape is: Sneek-North

    EDIT:
    Ik heb net Sony even gebeld.
    Mijn PS3 was veilig aangekomen , en er wordt op het moment aan gewerkt.
    Het feit dat ik mijn PS3 wat later krijg , heeft te maken met de voorraden.
    Maar die man zei dat als ze de onderdelen wel op voorraad hebben , ik mijn PS3 gewoon weer over 3 weken heb. ๐Ÿ˜€

    Als ik binnen nu en 3 weken geen bericht van ze heb gehad, dan moest ik even bellen.

  31. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Iedereen die speelt of speelde heeft wel meer dan 3 Chars op Runescape.

  32. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik heb het 2 jaar gespeeld(eigenlijk vanaf af 2004 maar ik heb 2 jaar niet gespeeld) cb 103 total lvl 1600 ofzo

  33. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik had een poppetje lvl 88 (een shame want speelde 2 jaar) Nu een ander poppetje met een (shame) naam namelijk “Houtvriend” was als geintje gemaakt maar check nu high-score en zijn aardig hoog (7 maanden oud acc) ik speel niet zoveel meer als vroeger maar de graphics zien er aardig uit voor een browsergame