Forum

Topic: Idee voor een game.

Anoniem's avatar

Jullie kennen allemaal vast super smash bros van de nintendo wii. Zou het niet vet zijn om een soort gelijk spel te maken maar dan met personage’s van de ps3 games? Zoals ratchet, drake, snake, clank en al die bekende personage’s. En dan moet het spel ps3 only zijn. Wie vind dit een goed idee? En zo ja wat zou je nog meer in de game willen zien behalve de personage’s?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. ricardog's avatar

    soul caliver IV is toch zo’n game hoewel ik super smash brawl veel mooier vind:p

  2. 145 XP
    Flux's avatar

    Ja maar ik heb het over ps3 only personage’s en de game moet ook ps3 only zijn.

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Kratos natuurlijk ook van God of war, en Drake natuurlijk van Uncharted… Enehh…. Verders weetk er niet veel, misschien ook nog een paar sackboys:D. Enehh, een Helghast van killzone, en een ISA ook van killzone… Verders weetk ’t niet meer:p Niko Bellic:p Little Jacob XD
    Dat was ’t:p

  4. 145 XP
    Flux's avatar

    En wat dacht je van de area’s waarin ze vechten? Welke game plekken vind jij cool om in te vechten?

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Erm…. Das een goeie vraag:p
    Dicht bebosde plekken
    of een heel groot slagveld natuurljk met weinig dekking wat altijd vet is:p
    of een donkere plek:p

  6. 145 XP
    Flux's avatar

    Je kent de plekken van super smash bros toch? Wat vind je van zulke plekken? Maar dan in PlayStation style. Ik heb het niet over area’s als in tekken ofso maar zoals super smash waar meerdere personage’s dan in kunnen strijden.

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Tja, wat is PS style?:p

  8. 145 XP
    Flux's avatar

    Heb even me bericht ge edit. Het is dus PlayStation style. Ik bedoel dan in de style van de games die PlayStation only zijn. Zoals een area in de theme van Uncharted.

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dan in LBP style, uncharted… KillZone 2 stylo, etc. :p

  10. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dóh, die zak van LBP. Die is cool 😀

  11. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik denk dan het beste is om in de style van Little Big Planet Spin maken… dat lijkt mij het vetst 🙂

    Maps kunnen meer 2D met 3D elementen erin zoals Little Big Planet 🙂

    Sackboy’s FTW 😀

  12. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Wil je een game gaan maken?
    Nou ik wil graag Nathan Hale zien en Altaïr.

  13. 356 XP
    Godfather's avatar

    Characters: Goku, Naruto, Kratos, Nathan, Nico, Cloud, Sephiroth, Snake, Ryu (street fighter), Ratchet & Clank, Nero, Dante, Chris (resident evil), Nathan Hale (Resistence), Soap, Altair, Jin (tekken)

    Dit zijn maar een paar characters van de honderden die je kunt verzinnen,

    Arena’s: 2de wereld oorlog gebied, planet namek, the mugenjo (naruto), jungel gebied, woestijngebied, boot van cod4, middeleeuws uit AC, een gebied uit DMC.

    Ook een paar voorbeeldjes.

  14. 145 XP
    Flux's avatar

    Nee ik wil geen game gaan maken maar ik had een idee voor een game. En ik wou kijken wat jullie ervan vinden.

  15. 200 XP
    bokito007's avatar

    als deze ideeén vette shit worden, ga je het dan naar sony mailen ofso :P?