Forum

Topic: Is het mogelijk?

Anoniem's avatar

Is het mogelijk om mijn Ps3 regiovrij te maken zodat dvd’s uit de VS er ook op kunnen spelen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Nee, Zolang de PS3 nog niet gehackt is is dat niet mogelijk

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik kan er zo na een aantal google queries inderdaad ook niks over vinden, wel zonde want dat had ik graag ook gehad!

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik denk dat je hiervoor niet je PS3 moet hacken maar eerder ergens in je cd:p
    Ik DENK het he:p

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Misschien is er wel iets om de regiocode op de DVD via je PC te breken. Ik weet niet zeker, maar misschien doet AnyDVD (je hebt ook een HD-uitvoering voor blu-ray) het wel.

  5. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Hm, zou kunnen dat AnyDvd werkt.. Lijkt me alleen niet helemaal geschikt. Heeft iemand dat al eens geprobeerd?

  6. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nog niet, ik zal morgen ff uit gaan proberen voor je 😉

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Wats AnyDvd?:p

  8. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Staat bij die link :p.

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat zal ongetwijfeld niet meteen op je ps3 werken gok ik zo.. :p

    Anders is daar vast wel info over te vinden, of zijn wij echt de eerste die het bedenken? 😉

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ik roep dat ik het ontdekt heb!:P

    *Sony geeft me vervolgens een boete van 10000 euro*

  11. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik weet dat je voor enkele DVDspelers de regio-code kunt veranderen in het service menu (“geheime knoppencombinatie” om daarin te geraken).
    Maar of dit op de PS3 gaat lukken weet ik ook niet.

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Met AnyDVD was het me niet gelukt ;). Verder kan ik ook niks vinden.

  13. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Jammer.

    Ik las een tijdje geleden dat BluRay gekraakt was. Misschien komt later nog een update van AnyDVD of zo iets dergelijks.

  14. 25 XP
    noeltouw's avatar

    Nee is nog niet mogelijk kan alleen als ie ooit een x gehackd word maar voorlopig nog neit.

  15. 277 XP
    RevXxx's avatar

    de ps3 is wel regio vrij met Games (heb ik gehoord) met Dvd’s weet ik niet.

  16. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ja dat is bekend:/

  17. 52 XP
    tevash's avatar

    De PS3 is idd wel regio vrij qua PS3 games.

    Heb zelf een US PS3 game en die draait gewoon goed.
    Hoop dat je in de toekomst ook PS2 games regiovrij kan spelen, maar dat zal wel niet, aangezien de backwards compatibility niet echt meer op de voorgrond staat.

    Heb een zeldzaam PS2 spel uit US en daar krijg ik een melding: Disc cannot play due to region restrictions.

    Als iemand daar iets op weet hoor ik het graag; anders heb ik niets aan het spel.

  18. 5 XP
    nickyke5123's avatar

    Ik heb me ps3 slim bovenop m’n ps2 staan, gwn ff wisselen als ik ps2 spellen wil spelen 😛

    Maar het is dus wel degelijk mogelijk om spelen bv uit de us (ebay) te kopen en hier te spelen?

  19. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ja, games kan je wel spelen, maar dvd’s niet.. 😉 ( kan je ook lezen in het topic )

  20. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Speel gewoon op je PC af ??