Forum

Topic: Iphone

Anoniem's avatar

Is t wat? Of gewoon niet binnehalen!?

Sta namelijk net op het punt hem te gaan kopen maar heb er niet zo veel verstand van en misschien hier iemand wel!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    De iPhone is wel relaxt, maar heeft wel eens problemen met bereik.. Ik zou me ook in andere telefoons verdiepen, bijv. de HTC Touch Diamond.

    iPhone is echter wel heel erg gebruiksvriendelijk, je gaat er geen miskoop aan doen als je er niet veel verstand van hebt… Als je echt die-hard bent en alles met je phone wil doen/kunnen dan raad ik je aan verder te zoeken.

  2. 303 XP
    l3on2's avatar

    IPhone
    Pluspunten:
    + Erg mooi afgewerkt
    + Headphonejack is aangepast
    + Exchange werkt goed
    + 2.0-software doet zijn werk goed
    + Safari werkt op de meeste normale sites

    Minpunten
    – Geen gps-navigatiesoftware
    – 3g-internetverbinding is zwak
    – Wel erg vlekgevoelig
    – Luidsprekers zijn te diep weggestopt
    – Safari niet helemaal stabiel
    – Verbinding tijdens bellen wordt soms verbroken

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    iPhone is een beetje hyped vind ik. Het is wel een mooi dingetje maar beetje te duur imo.

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    – 3g-internetverbinding is zwak
    – Verbinding tijdens bellen wordt soms verbroken

    Ken iemand die hem heeft, en heeft hier totaal geen last van.

  5. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    Thanks hier kan ik wel wat mee denk ik, Maar net zoals R@tz al zegt het is natuurlijk een hype maar dat komt ook doordat het gewoon voor de meeste gebruikers lekker werkt toch?

  6. 356 XP
    Godfather's avatar

    Gewoon voor de Iphone gaan. De hype is er niet voor niets 😉 Iphone kan je zelfs makkelijk hacken. Beter dan al die symbian shit

  7. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    haha ok dan

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Die HTC Touch Pro is ook erg erg vet.. :p Mocht je naar alternatieven zoeken, heheh..

    Erg veel van m’n vrienden lopen met iPhones en op zich werkt het allemaal leuk maar.. het heeft inderdaad wel ze nadelen. Waarvan de meeste hiervoor al genoemd zijn..

    Btw, wist je dat je tegenwoordig voor je Apps moet betalen? Uit de Apple Store, op de oude iPhone waren je sources gewoon gratis. 😮

  9. 356 XP
    Godfather's avatar

    Die HTC Touch Pro is ook erg erg vet.. :p Mocht je naar alternatieven zoeken, heheh..

    Erg veel van m’n vrienden lopen met iPhones en op zich werkt het allemaal leuk maar.. het heeft inderdaad wel ze nadelen. Waarvan de meeste hiervoor al genoemd zijn..

    Btw, wist je dat je tegenwoordig voor je Apps moet betalen? Uit de Apple Store, op de oude iPhone waren je sources gewoon gratis. 😮

    Kan nu ook hoor. Je kan gewoon de standaard ”installer” hebben en daarnaast nog de AppStore. Wist je dat de apps die uit de appstore komen meestal van developers zijn die eerst op installer waren. (waarschijnlijk nog steeds)

  10. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Ik zou voor HTC Touch Pro gaan, vin ik persoonlijk veel handiger.