Forum

Topic: DMC 4 of GRID?

Anoniem's avatar

ik zou zeer graag een van deze games gaan halen, maar heb van allebei zeer verschillende reviews gelezen.
Ik weet het zijn 2 volledig andere genres, maar kan iemand me in de goede richting sturen? thx

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    DMC4 weet ik echt niks van maar grid heb ik tijd gehad en ik vond het echt een kicke game vooral het online driften is zo perfect:D

  2. 356 XP
    Godfather's avatar

    Heb ze beiden gespeeld. Ik zou voor DMC4 maar ik hou dan ook meer van fantasie en hack en slash games.

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Het is inderdaad persoonlijk, maar ik zou zelf voor GRiD gaan.. 🙂

    Goed, ik hou dan ook meer van racegames dan van DMC-ish games. :p
    Is er van DMC geen demo? Van GRiD in ieder geval wel, als je de demo van GRiD niks aan vind is de keuze snel gemaakt denk ik. 😀

  4. 356 XP
    Godfather's avatar

    Van dmc is er ook een demo

  5. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    trouwens k weet niet of dmc het heeft maar wat ik ook wel leuk gedaan vond van grid is de flashback actie die je kan maken!

    Had altijd een hekel als ik 3 ronden als 1e reed en dan als laatste rondje uit de bocht vloog en dan 5 werd ofzo nu kan je gewoon even terugspoelen ghehe (win ook veel vaker)

  6. 7 XP
    ext3rnalz's avatar

    thx 🙂 ga dan toch GRID gaan halen 🙂

  7. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    goede keuze

  8. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Grid = goed :devilsmoke:

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hoeveel heb je hem betaald ? 😀

  10. 421 XP
    Rhox's avatar

    GriD demo was al erg tof, dus de game zal ook wel meevallen 🙂
    CM Dirt is ook wel goed, maar ouder hé 😉