Forum

Topic: Vraag: Divx op 40 gig PS3 ?

Anoniem's avatar

Hey,

Ik ben nog nieuw ivm met PS3 en ik hoor van mensen dat je divx kan lezen en van anderen niet … Mijn vader heeft een usb stick met paar films op ( divx formaat ) ik steek ze in PS3 naar Video en hij zegt dat er niks is.

Kan het of niet want het zou leuk zijn dat het werkt.

Dank bij voorbaat 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ten eerste moet je met driehoekje alles weergeven doen.Dan zie je ze als het goed is staan.De ps3 kan wel divx aan maar volgensmij niet het nieuwste soort

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik durf het je niet te garanderen maar als het goed is speelt de 40gb PS3 ook gewoon Divx. 🙂

    Je moet inderdaad wat degene hier boven mij al zegt wel Display All of Alles Weergeven doen via het menu, hij zal Divx filmpjes niet automatisch laten zien.

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    ten eerste moet je met driehoekje alles weergeven doen.Dan zie je ze als het goed is staan.De ps3 kan wel divx aan maar volgensmij niet het nieuwste soort

    Hij is inderdaad best wel kieskeurig wat dat betreft…

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb van de week nog wel divx gekeken erop maar dan via een cdtje.

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    En hij moet in MP4 formaat zijn. (of is dat met alle DivX?)

    Je kan ze ook bekijken via Yellow Dog Linux…

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    In MP4 formaat zijn uh ? Divx is toch Divx .. ?

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Divx is de ecoder. WMV speelt de PS3 niet af. Het filmpje moet dus in MP4 formaat zijn.

  8. 564 XP
    Rox92's avatar

    sommige films doen het ook als .avi

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hé, het lukt, een cd met divx werkt perfect 😀 en de optie om ze te kopieeren is tof.
    Spijtig dat je dat niet kun doen met DVD, mja het zou te gemakkelijk geweest zijn hé 😀
    Maar bedankt voor jullie responds !