Forum

Topic: warhawk sharing probleem

Anoniem's avatar

Ooi mensen.
Ik heb gister iemand mijn wachtwoord gegeven van mijn PSN account zodat hij Warhawk kon downloaden die had hij namelijk niet. Nou eenmaal dat dus gedaan kon hij eerst niet spelen. Toen zij ik dat er een nieuwe gebruiker gemaakt moest worden zodat mijn wachtwoord op zijn PS3 is opgeslagen. Gelukkig werkte dit en kon die gene warhawk spelen. Maar nu zit ik dus weer met een probleem en zegt ie: er is een fout opgetreden tijdens het opstarten.

Hoe kan dat? Hier werd gezegd dat de 24 uurs beveiliging er af zou zijn gehaald?

Kan iemand mij helpen want anders ga ik dood :p

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dan ga je maar dood:p XD!!

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Warhawk is een van de weinige games die ook aan je PSN gebonden is. Hij kan wel spelen, maar dan moet hij weer inloggen op jou account op zijn ps3.

    Kan jij op je eigen account nu niet meer inloggen? En is hij het niet ook aan het spelen?

  3. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Owned! Behoorlijk dom van Sony dat ze dat niet bij meer games doen eigenlijk..

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Owned! Behoorlijk dom van Sony dat ze dat niet bij meer games doen eigenlijk..

    Ik denk dat zodra het sharen uit de hand gaat lopen het wel opvalt, en ze dat inderdaad weer bij alle games in gaan voeren. En geef ze eens ongelijk.. Het is natuurlijk wel puur verlies voor SCE waar we over praten. :p

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Zoveel verlies ook weer niet:p. Als de PSN cards er waren had ik ’t wel zelf gekocht:p!
    Maarja, erg irritant dat dat van die 24-uurs beveiliging gewoon nep was, volgensmij:S

  6. 280 XP
    Julian's avatar

    Warhawk is een van de weinige games die ook aan je PSN gebonden is. Hij kan wel spelen, maar dan moet hij weer inloggen op jou account op zijn ps3.

    Kan jij op je eigen account nu niet meer inloggen? En is hij het niet ook aan het spelen?

    Over 24 uur kan ik er pas weer aan beginnen. Dus het is even wachten.
    Inloggen op mijn account lukt wel :p alleen warhawk niet..

  7. 1268 XP
    luctheman's avatar

    als je goed hebt opgelet toen je warhawk kocht in de psn store dan lees je dat warhawk niet geshared kan worden kijk maar na

    tenminste dat was ie toen ik em 2 weken geleden kocht…

  8. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ik denk dat zodra het sharen uit de hand gaat lopen het wel opvalt, en ze dat inderdaad weer bij alle games in gaan voeren. En geef ze eens ongelijk.. Het is natuurlijk wel puur verlies voor SCE waar we over praten. :p

    Ja precies, vond het sowieso al raar dat je zo makkelijk alles wat geld kost kan sharen.. Prima natuurlijk:)

    Zoveel verlies ook weer niet:p. Als de PSN cards er waren had ik ’t wel zelf gekocht:p!
    Maarja, erg irritant dat dat van die 24-uurs beveiliging gewoon nep was, volgensmij:S

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in theorie een game van 5 euro met z’n vijfen kan kopen en de prijs deelt. (in theorie)

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Zoveel verlies ook weer niet:p. Als de PSN cards er waren had ik ’t wel zelf gekocht:p!

    Jij denkt alleen aan jezelf, en 1 game. De werkelijkheid is iets minder kleinschalig… 😉

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    +1……..

  11. 656 XP
    Killermen's avatar

    Heb ik ook geshared en lukt niet, maar de mappen dan weer wel.

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Kweet al de oplossing maar die = best irritant… Dan kan ik de ene dag spele dan hij en dan weer ik etc…

  13. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Dat is geen oplossing want dan speel je onder een naam..:/

  14. 656 XP
    Killermen's avatar

    nee nee, hij kan ook spelen op zijn account hoor

  15. 280 XP
    Julian's avatar

    Bij mij werkt Warhawk gelukkig weer. Voor die andere jammer maar helaas:p